Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Denne videoen ble postet 7 Juli - se på tittelen. http://www.youtube.com/watch?v=xVWzbXSfbWg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det var ikke tittelen i stad. Det verste nå er all forvirringen, ventingen og hjelpesløsheten. Samme hva som har skjedd, så er det her helt jævlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hahahaha Nice. Den het noe med 22 Juli Oslo Explosions i stad Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nei, det verste er alt brunskjorteoppgulpet og totalovervåkningssvermeriet som kommer til å flyte fritt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hahahaha Nice. Den het noe med 22 Juli Oslo Explosions i stad Wybach ettellerannet... ? Nei, det verste er alt brunskjorteoppgulpet og totalovervåkningssvermeriet som kommer til å flyte fritt. Joa, flere ting som er det verste, men jeg har ikke helt kommet over sjokket enda til å tenke noe lenger enn de jeg nevnte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så jævlig. Ser jo ikke ut som hverken Oslo eller Norge i det hele tatt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Triste greier. Tenker på de stakkerne som nå har mistet noen de var glad i. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080589 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Man får flere 9 og 11 tall hvis man bryter ned og organiserer tallene i datoen for i dag. Tilfeldig? I think not. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Konspirasjonene kommer nok også ... "Det var Stoltenberg som ville sprenge regjeringskvartalet FORDI HAN VAR IKKE DER REMEMBER sånn at han kunne gjennomføre blabla tiltak som kommer på grunn av dette". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Du er seint ute Zealuu, har en fyllefrans på Facebook som lufta ideen for lenge siden. Jeg siterer: "Er det ikke litt for tilfeldig at han Stoltenberg var ute i gave båten sin i dag? ..." "Sitter der i den nye båten sin, og tør ikke si hvor han er.. For ett beleilig sammentreff!" Endret 22. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dro til sentrum for å se med mine egne øyne, og det er virkelig surrealistisk å se bevæpnet politi overalt i hovedstaden. Store deler er sperret av og uten spesielle tillatelser kommer man ikke i nærheten av det rammede området. Det nærmeste jeg kom var et par gater dekket med glasskår. "Alt" er under kontroll og byen ellers virker normal - sett bortifra at mer aller mindre alt av butikker er stengt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg syns det er så jævlig skremmende at det skjer to ting på en gang. Det må være et planlagt angrep og det er forbanna ekkelt å tenke på at det kanskje ikke er slutt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi invaderer vel polen snart i jakt på WMD's. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det virker for logisk til å ikke være planlagt. En bombe i Oslo vil umiddelbart trekke absolutt all oppmerksomhet vekk fra alle endre deler av landet, og tillater en væpnet mann i uniform å komme seg inn på Utøya uten noen problemer. Men med tanke på hvilke bygninger som ble bombet mener jeg Utøya burde ha blitt evakuert med en eneste gang. Selvfølgelig lett å sitte her å si sånt, men i en perfekt verden... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det virker for logisk til å ikke være planlagt. En bombe i Oslo vil umiddelbart trekke absolutt all oppmerksomhet vekk fra alle endre deler av landet, og tillater en væpnet mann i uniform å komme seg inn på Utøya uten noen problemer. Men med tanke på hvilke bygninger som ble bombet mener jeg Utøya burde ha blitt evakuert med en eneste gang. Selvfølgelig lett å sitte her å si sånt, men i en perfekt verden... Captain hindsight Er ikke helt kjent med Utøya, hva har den med byggningen som ble sprengt å gjøre? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det spesielle med Utøya akkurat i dag er at AUF har sommerleir der i disse tider, og store navn fra AP kommer og går der for å inspirerere ungdommen. Så vidt jeg var Gro Harlem (Brundtland) der tidligere i dag, Stoltenberg skulle dit senere (nå avlyst, naturlig nok), og det svirrer noen rykter om at Gahr Støre var der under skytingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er ikke helt kjent med Utøya, hva har den med byggningen som ble sprengt å gjøre? Regjeringskvartalet ble bombet. På Utøya var det Arbeiderpartiets sommerleir med mer enn 700 deltakere. Perfekt terror-mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå