Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mchansern gikk ned på en thaigutt. That's about it. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Yupp. Også gikk Bundy ned på meg etter det hvis jeg husker riktig? Endret 22. juli 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Yupp. Også gikk Bundy ned på meg etter det hvis jeg husker riktig? Nei, vi tok en 69, faen så full du var. Endret 22. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ekke så dum, skjønner`u. Det har jeg alltid visst! Å komme hjem fra jobb og se slikt varmet et trønderhjerte. Sitter og ser Zealuu male trekisten sin bunn. Veldig givende egentlig siden jeg er svimmel av spraylakk etter å ha gjort ferdig den ene. Noen som vil se bilder av dem, forresten? Jeg liker å høre at jeg er verdens beste tante. Basert på bildet du postet så vil jeg si at den tittelen er vel fortjent. Skulle ønske du var min tante. Interessert? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jada, de får en vannpistol hver, en pakke falske tatoveringer (sjørøverinspirert, selvsagt), sjokoladegullmynter og et mini-telt med matchende teppe, drikkeflasker og kompass. ^_^ Alt det der til tanteungene dine? Imponerende! Du legger hardt press på resten av familien Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nok et utdrikningslag for nok en kamerat som skal gifte seg i kveld. Noenlunde samme program som sist med middag og strippeklubb (hvor jeg må prøve å ikke bruke like mye penger som sist), men med limousine og sjampis i stedet for gokart og karaoke. Forsåvidt et greit bytte iom karaoke i Norge er rimelig dødt, selv om jeg godt kunne tenkt meg opp i en gokart igjen. Hvordan stiller egentlig folk her seg til giftemål? Selv føler jeg at det er altfor tidlig for meg å låse meg til noe sånt i en alder av 27. Hvis man er vært student er det jo først i andre halvdel av tyveårene at man begynner å tjene penger og kan leve livet, og tanken på å binde seg da virker nærmest deprimerende. Det er så utrolig mye gøy man kan finne på her i verden - uten å gå i detalj - og jeg har lyst til å gjøre mest mulig av det før jeg slår meg til ro. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 har mest lyst til å legge meg, 40 timer våken and counting, og konstant drikking av alkoholinnholdige varer gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Basert på bildet du postet så vil jeg si at den tittelen er vel fortjent. Skulle ønske du var min tante. Interessert? Oi, jeg tror jeg klarer meg med tvillingene. Dessuten skal det godt gjøres å være like sjarmerende som dem. Alt det der til tanteungene dine? Imponerende! Du legger hardt press på resten av familien Som sagt; verdens beste tante. Jeg liker å legge litt sjel i presanger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg syns Zealuu får slt for lite kred her, han har også jobbet med de kistene. Hurra for Zealuu! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Zealuu malte bare bunnen og var redd for limpistolen, jeg synes ikke han skal få for MYE creds heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Zealuu tør se frykten i brunøyet. Ekte menn tør være redde. Hurra for Zealuu! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan stiller egentlig folk her seg til giftemål? Selv føler jeg at det er altfor tidlig for meg å låse meg til noe sånt i en alder av 27. Hvis man er vært student er det jo først i andre halvdel av tyveårene at man begynner å tjene penger og kan leve livet, og tanken på å binde seg da virker nærmest deprimerende. Det er så utrolig mye gøy man kan finne på her i verden - uten å gå i detalj - og jeg har lyst til å gjøre mest mulig av det før jeg slår meg til ro. Vel på lørdag blir jeg 22, og jeg kunne godt giftet meg i morgen hvis det var mulig. Jeg liker tanken på å våkne opp ved siden av den jeg elsker hver morgen, slappe av sammen om kvelden, etter en lang dag, osv, osv. Og kall meg gjerne gammeldags, men hvis du elsker en person, og mener å bo og være sammen med den personen resten av livet, ja da ser jeg ingen grunn til ikke å gifte seg. Jeg synes faktisk at det å bo sammen som et par, og ikke gifte seg er tegn på feighet og liten tro på forholdet. Alle forhold krever innsats, og å gifte seg er for meg et tegn på at du er villig til å gjøre den innsatsen for personen du er sammen med. Ikke sikker på hvvilken type gøy du sikter til, men det høres ut som den litt mer "shady" typen (den typen jeg ikke har noen trang til å gjøre). Det meste som er gøy kan du gjøre sammen med personen du elsker, og nesten i de fleste tilfeller vil jeg si det blir mer gøy å gjøre tingene sammen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er verdens største tilhenger av "hver til sitt!", så jeg håper du finner det som passer for deg. Ofte er det ikke sånn at man gjør det med en gang, og det kan hende vi begge ombestemmer oss både to og tre ganger. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan stiller egentlig folk her seg til giftemål? Selv føler jeg at det er altfor tidlig for meg å låse meg til noe sånt i en alder av 27. Hvis man er vært student er det jo først i andre halvdel av tyveårene at man begynner å tjene penger og kan leve livet, og tanken på å binde seg da virker nærmest deprimerende. Det er så utrolig mye gøy man kan finne på her i verden - uten å gå i detalj - og jeg har lyst til å gjøre mest mulig av det før jeg slår meg til ro. Jeg synes faktisk at det å bo sammen som et par, og ikke gifte seg er tegn på feighet og liten tro på forholdet. Tsssh. Tullprat. At man må gifte seg og få på noen ringer for å vise at man elsker hverandre er like nyttig som en blind tatovør. Dog...Er man kristen å lever deretter kan jeg forstå at man ønsker å gifte seg. Det er jo Guds ord. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Oi, jeg tror jeg klarer meg med tvillingene. Dessuten skal det godt gjøres å være like sjarmerende som dem. Jeg er trønder. Nuff said. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hvordan stiller egentlig folk her seg til giftemål? Selv føler jeg at det er altfor tidlig for meg å låse meg til noe sånt i en alder av 27. Hvis man er vært student er det jo først i andre halvdel av tyveårene at man begynner å tjene penger og kan leve livet, og tanken på å binde seg da virker nærmest deprimerende. Det er så utrolig mye gøy man kan finne på her i verden - uten å gå i detalj - og jeg har lyst til å gjøre mest mulig av det før jeg slår meg til ro. Jeg synes faktisk at det å bo sammen som et par, og ikke gifte seg er tegn på feighet og liten tro på forholdet. Tsssh. Tullprat. At man må gifte seg og få på noen ringer for å vise at man elsker hverandre er like nyttig som en blind tatovør. Dog...Er man kristen å lever deretter kan jeg forstå at man ønsker å gifte seg. Det er jo Guds ord. Det er så langt fra tullprat som det er mulig å komme. Mitt syn er slik, og du trenger selvfølgelig ikke ha samme syn som meg, men kan du i det minste si meg hvorfor man IKKE skulle gifte seg? Jeg sa ingenting om at man må gifte seg for å vise at man elsker hverandre, det kan det godt være at to personer gjør, men jeg sa at å da la være å gifte seg virker som en eller begge ikke tror forholdet vil vare (man kan elske hverandre uten at forholdet varer). Annet enn det ser i alle fall jeg INGEN grunn til at to som elsker hverandre ikke skulle gifte seg. Det er jo bare fordeler, så jeg skjønner ikke hvorfor la være. Edit: Det handler ikke om ringer på fingrene, det handler om det løftet som det å gifte seg er. Det handler om en ro, trygghet og stabilitet. Jeg sier ikke at man skal gifte seg med en gang, jeg kan godt bo sammen med en person uten å være gift en stund, men kun hvis planen er å gifte seg etter hvert, jeg ville ikke føle meg trygg med en person som er sammen med meg uten å i det hele tatt tenke på giftemål. Endret 22. juli 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen andre her som er i Oslo og merket eksplosjonen? Ristet som bare det på jobben. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jepp, trikken jeg satt i ristet som bare det, og var en diger røyksøyle ut av en bygning ca. 30 meter bak trikken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 HAHAH! For en time siden trodde jeg det var torden som fikk gardinene mine til å flytte seg ti centimeter inn i rommet. Superhyped løp jeg til vinduet for å se på lyn og torden. Ingenting kom og jeg gikk ned å spilte Minecraft videre. Etterpå fikk jeg vite at det var en bombe i Oslo. Ganske godt smell da om det fikk gardinene mine, GANSKE langt unna, til å flytte seg. Såh, får vel se om dette er verdt å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå