Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke så dum, skjønner`u.

Det har jeg alltid visst!

Nehrim er fantastisk. Til tross for at det bare er en modd så var det noe av det beste jeg spilte ifjor. Nå skal det jo sies at det er en gigantisk modd også, med helt ny verden og main quest, bort med level og loot-scaling osv. Har hørt rykter om at det er kommet med engelsk tale nå, stemmer det?

Ganske moro å tenke på at jeg hadde god kontakt med Vrengtpolvlott på den tiden da han var med å lage den. Nå er han så og si aldri på Skype lenger :(

Lenke til kommentar

Hadde ingen kontakt med ham selv, men vet godt hvem han er. Har dog ikke sett ham på gamer.no på lenge nå. Mener å huske han sa at de jobbet med en stor modd til Fallout 3. Håper det, for jeg elsker det og New Vegas.

Er fullt opp med jobb og skole for ham i disse dager regner jeg med. om de har noe prosjekt på gang vet jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Fant meg dress til 700 kr i dag, hadde vist kostet 2500 før. Skal ikke klage på prisen i hvertfall.

Det er jo digg.

Nettopp vært ute i det jeg tror er den nyeste bilen jeg noen sinne har kjørt i! Mamma og pappa fikk sin nye bil i dag, Skoda Yeti Greenline 2011-modell. Første bilen i sitt slag importert fra Sverige til og med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...