Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Bootable USB stick funker fjell. Kjekt å ha en dedikert liggende hvis det verste skulle skje. Vel, jeg får det ikke til.. Lastet ned et program fra Microsoft også for å lage en, men neida.. Laget en ny tråd på det i windows 7 forumet her, så får vel noen tips etterhvert.. Endret 20. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det funket ikke hos meg heller. Anbefaler deg å prøve WinToFlash. (direkte link til download) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg har faktisk prøvd den, men den tok evigheter så jeg bare stoppet den.. Problemet mitt er noe med enhetsdrivere og cd/dvd-rom.. Må jo være mulig å starte en Installasjon uten en maskin har cd/dvd rom.. Endret 20. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Den her da? http://unetbootin.sourceforge.net/ Så vidt jeg husker det også mulig å bare hurtigformatere sticken til ntfs og legge over filene fra isoen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg fikk det til nå, fikk tips om å bytte fra USB 3.0 port til 2.0 port på maskinen og da kom det seg meg en gang - Merkelig hvordan den ikke kan boote fra 3.0 egentlig.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0FW3sqo934g Jeg er spesielt interessert i å høre hva vår godeste AltF4 mener om denne. ;P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 AltF4 var enig med at den sangen her var bra selv om den var dårlig. Så det så. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dom kommer etter klokka 3. Er det trygt å støvsuge innsiden av en PC etter å ha koblet den av strømnettet? Eller blåse med en kompressor? Åpnet for første gangen kabinettet mitt i går og det var helt jævlig støvete. Over alt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg vil egentlig ikke anbefale deg å bruke en støvsuger på annet enn vifter - På kretskort og andre kronglete plasser bør du bruke trykkluft. Så du kan trygt rense den etter strømmen er frakoblet. Endret 21. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 kanskje jeg kryper til køys. Ja, gjør det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er vel heller tidspunkt for å krype at av køya nå, men.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Meh, im upside down and backwords forwards! Endret 21. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Og *smack* så hadde man phone duty på jobben to ganger denne uka i stedet for én. På toppen av det hele var jeg ikke blitt gjort oppmerksom på forandringen og satt en halvtime ut i vakten uten å logge meg på. Og enda er det to uker igjen til de fleste er tilbake fra ferie... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jobber i NAV. En gang i uka tar jeg telefonen i to og en halv time for å besvare henvendelser fra brukere og andre saksbehandlere, men vanligvis er det fredag morgen. Da jeg kom på jobb i dag var det plutselig en klage på at ingen svarte på telefonvakten, og jeg hadde ikke den fjerneste anelse om at jeg var blitt ført opp på torsdag morgen i tillegg til fredagen - antageligvis pga. mangel på folk i fellesferien. Nå er jeg også rimelig fersk innenfor området jeg jobber med nå, så jeg har ennå lite kunnskap å dele med de som ringer inn. Jeg tenker at hvis det var meg som ringte inn, ville jeg nok vært en av de siste personene jeg ville snakket med. Det blir helt tilfeldig om man ringer inn på en vakt der det er en fyr med seks måneders erfaring eller seks år. Men, sånn må det bli når man er kronisk underbemannet (vi kunne godt hatt dobbelt så mange folk og fremdeles slitt), og folk vil nok egentlig heller at de erfarne saksbehandlerne behandler sakene deres fremfor å ta telefoner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har utviklet et kjærlighetsforhold til ansikthåret mitt. I dag tidlig så jeg på Arrested Developments da jeg plutselig innså at jeg hadde befølt mine egne hår over en lengre periode. Jeg står nå ovenfor et umulig valg. Skal jeg avslutte denne affæren og kutte alle bånd med ansikthårenes, eller skal jeg gi etter for mine fingres syke lyst? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dom kommer etter klokka 3. Er det trygt å støvsuge innsiden av en PC etter å ha koblet den av strømnettet? Eller blåse med en kompressor? Åpnet for første gangen kabinettet mitt i går og det var helt jævlig støvete. Over alt. Jeg bruker å demontere maskinen før jeg går over det verste på alle delene med støvsuger, før jeg avslutter med mikrofiberklut. Har hatt mine deler i over 4 år nå, så det er tydelig at det ikke er så skadelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg er spesielt interessert i å høre hva vår godeste AltF4 mener om denne. ;P Jeg setter 20 kroner på at de første årene dette bandet eksisterte kalte de seg for Tool. Så måtte de bytte navn når de skulle ut av kjelleren og inn på markedet og gi ut plate så ikke folk skulle forveksle dem med det virkelige Tool og kaste bort penga sine på en blåkopi. En forholdsvis grei låt, men det er jaggu meg ikke ofte jeg hører låter som legger seg så tett opptil inspirasjonskilden at jeg får mer lyst til å høre på den. @Villery: Ah, høres ikke så dumt ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ekke så dum, skjønner`u. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Unrelated: Skal starte på Nehrims Edge (Oblivion-modden) nå om to strakser. Glær mæ! Har også fått innstallert MOrrowind Overhaul, så blir koselig med et gjensyn med det også. Lakus out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå