Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg hater dere alle sammen som får nye skjermkort. Me wants...

Ellers vel hjemme fra hytta. En fin opplevelse, bortsett fra alle hersens flyvende drittsekker. Les: Mygg, klegg, knott etc.

Fikk nok en gang forsterket min kjærlighet for de enkle tingene i livet, som en data foran seg i en god stol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha et GTX 580 (eller, jeg skal ha en PC med det i når jeg bestiller den i morgen 8D). Hvis du bor i et kjølerom og har mye penger kan du jo gå for 590, men akkurat nå er 580 (eller 570, I guess) gode løsninger. Blir en grei forandring fra the old nag (8800 GT).

Takk. Skal se etter det snarest! Bromance engaged.

Lenke til kommentar

Kjøp Bad Company 2, så har du noe å gjøre på til Battlefield 3 kommer. Eller plukk fram igjen Oblivion og mod det til å se ut som noe fra 2011. Spill STALKER-spillene. Le av Bulletstorm. Eller kjøp Frozen Synapse og Terraria og si farvel til fritiden din. MULIGHETENE ER LEGIO,

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Okei. Dere som har Windows 7 64bit: Hvilket nettverkskort bruker dere, om dere har et trådløst ett?

Prøver å finne et bra ett, men alt jeg søker opp er enten uten skikkelig driverstøtte i Windows 7 64bit ellers er selve kortet noe dritt.

Lenke til kommentar

Det flytter bare inn sånne jævla mat-momser i mitt Tiny Tower :(

I Terraria eller et spill som heter Tiny Tower? Skulle gjerne tatt bilde av fortet/tårnet/slottet mitt i Terraria, men siden jeg spiller på netbooken med liten skjerm måtte jeg hatt flere screenshots for å vise fram hele... :c

Lenke til kommentar

Tiny Tower.

Et spill totalt blottet for spillbare elementer, konkurranse eller utvidet poeng. Og det er F2P i tillegg, men jeg har aldri betalt noe for slike bucks man trenger for å oppgradere/arbeide fortere. Klarer meg fint med det jeg får i gaver av spillet. Det finnes ikke gøy, og heller ingen grunner til å spille det annet enn for å la det gå bakgrunnen og tjene penger til en ny etasje.

Litt gøy å plassere folk etter hvilke kvalifikasjoner de har, men som sagt - alle jeg får inn ønsker å jobbe med mat.

Målet var først å komme høyere enn Gal_ape, nå er målet å sikre den posisjonen. Siste etasjen tok 9 timer å bygge, så det begynner å bli litt slitsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...