Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2011/07/19/nyheter/voldtekt/innenriks/overgrep/politiet/17354669/

Hva faen skjer egentlig?

Kvinnen ble voldtatt rett foran hovedinngangen til Stortinget, midt i Oslo sentrum. Overvåkingsbildene viser flere festglade bygjester som går rett forbi, uten å gripe inn.

Noen stopper opp og ler. Minst en skal ha filmet det hele med mobilkamera. Ingen gjorde noe for å stoppe overgrepet.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/07/19/nyheter/voldtekt/innenriks/overgrep/politiet/17354669/

Hva faen skjer egentlig?

Kvinnen ble voldtatt rett foran hovedinngangen til Stortinget, midt i Oslo sentrum. Overvåkingsbildene viser flere festglade bygjester som går rett forbi, uten å gripe inn.

Noen stopper opp og ler. Minst en skal ha filmet det hele med mobilkamera. Ingen gjorde noe for å stoppe overgrepet.

Hvorfor er du overrasket egentlig? Verden er ikke et godt sted.

Se animeen GantZ, i alle fall første episode. Den setter det litt på spissen, men verden er slik.

Lenke til kommentar

Straks ferdig på jobb - Da er det rett opp til ei venninde som skal svippe meg innom brodern så jeg får rasket tak i win7 platen min - Så blir det elkjøp for å lete etter LOTR extended før jeg avslutter med å plukke deler fra Postkontoret.

Setter meg ned hjemme og setter sammen delene.. Med hammer, gaffateip og lim :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Jeg skal ha et GTX 580 (eller, jeg skal ha en PC med det i når jeg bestiller den i morgen 8D). Hvis du bor i et kjølerom og har mye penger kan du jo gå for 590, men akkurat nå er 580 (eller 570, I guess) gode løsninger. Blir en grei forandring fra the old nag (8800 GT).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...