AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da er jeg en båttur unna hytta til dama der vi to skal chille max fram til tirsdagen. Blir stas. Så til da, kos dere. Takk det samme! Høres ut som gode muligheter for snøret i bånn selv om du ikke fisker. Pft. Pappa har laga svinesteik med noe ved siden av som lukter pizza. Jeg får vann i munnen. Jeg klarer bare ikke se for meg min far stå på kjøkkenet og lage mat. Han klarer/gidder knapt nok å gå inn og lage seg et rundstykke med en sliten osteskive på toppen. Det var sånn her også, men plutselig for noen år siden tok han over søndagsmiddagen. De kjøpte seg kjelesett for litt over 30k på nyåret. Dyrt, men har aldri smakt så gode grønnsaker før - kokt uten vann. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 A wild b-real appeared on Evenes airport! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sønnen min ble akkurat hentet av sin far. Han lille hylte å ropte å skrek å ville ikke. Det var vondt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Vreeswijk sitt repertoire var/er en fin blanding av hysterisk morsomme og veldig triste sanger. Jepp. Liker de triste best, de som liksom henger igjen i høyttalerne når de slutt, med liksom en lengsel etter å bli spilt igjen. Og med dette været og ingen å prate med kjenner jeg at det er veldig godt! A wild b-real appeared on Evenes airport! Driver du å smyger på kjendisene? Hvordan er humøret? Sønnen min ble akkurat hentet av sin far. Han lille hylte å ropte å skrek å ville ikke. Det var vondt Hvor gammel er han? Hvorfor har ikke SO1 egen Skype-gruppe? Endret 17. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg stalket han helt til han satte seg ned for å lese en bok. Da var det ikke morsomt lenger - og boardingen min startet. Humøret er bra nok nå som jeg ikke har hatt tid til å tenke på ting. Synker sikkert utover kvelden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hjemmelaget burger og burgerbrød. Om nom. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Vreeswijk sitt repertoire var/er en fin blanding av hysterisk morsomme og veldig triste sanger. Jepp. Liker de triste best, de som liksom henger igjen i høyttalerne når de slutt, med liksom en lengsel etter å bli spilt igjen. Og med dette været og ingen å prate med kjenner jeg at det er veldig godt! A wild b-real appeared on Evenes airport! Driver du å smyger på kjendisene? Hvordan er humøret? Sønnen min ble akkurat hentet av sin far. Han lille hylte å ropte å skrek å ville ikke. Det var vondt Hvor gammel er han? Hvorfor har ikke SO1 egen Skype-gruppe? Han blir 3 år om to mnd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Litt som nevøene til Eplefe. Eller, de blir tre om ... Under en måned, jesus. :| De er ca. nevøene mine også, for the record. Endret 17. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 To uker til min bursdag, tre uker til deres. Vi må bli ferdig med bursdagskistene ila. uken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Noen måneder yngre enn min niese da. Som lå og slappet av til lyden av lokomotivet i Red Dead Redemption i dag. Er faktisk bare litt over 2 uker til min bursdag også :O Endret 17. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Er bare så uvant Vanligvis blir han jo hentet i barnehagen sant,men nå skjer ikke det i og med at ha nblir hentet på søndager. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Selv på hyttetur klarer jeg ikke å holde meg unna SO1. Prøvde fiskelykken mens dama tok seg en høneblund. Ingen napp, så jeg får håpe det biter bedre på soverommet come bedtime. Nå blir det middag. Adios! 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Du dro laksen på egenhånd liksom? Er bare så uvant Vanligvis blir han jo hentet i barnehagen sant,men nå skjer ikke det i og med at ha nblir hentet på søndager. Jobber i barnehage så jeg vet litt om barn som ikke vil bli henta Endret 17. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Du dro laksen på egenhånd liksom? Er bare så uvant Vanligvis blir han jo hentet i barnehagen sant,men nå skjer ikke det i og med at ha nblir hentet på søndager. Jobber i barnehage så jeg vet litt om barn som ikke vil bli henta Har gått fint når han har blitt hentet i barnehage,men nå skal han plutselig bli hentet hjemme hos meg det har skjedd en gang før å det er visst ikke helt greit. Selv om han er blid rett før han blir hentet så er det noe han ikke vil altså. Jobber med å få det på plass men er vanskelig å gjør like vondt hver gang. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Da ble det LAN-party fra og med i morgen God natt. Endret 17. juli 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Trøtt som bare det i dag, men med litt kaffe ble det bra.. Tenker jeg får jobbe litt.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Jobbe ja. Nei. Jeg har faktisk fått angst for å begynne og jobbe igjen tror jeg. Endret 18. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg synes løftet om penger tjent er den beste angstfordriveren. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hva jobber du med? Jeg jobber i teknisk nettbanksupport for Terra Alliansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå