AltF4 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) AltF4: Hadde samme problem selv. Prøv å ta ut ledningen til skjermen fra pcn, og sett den inn igjen. Simpelt, men det funket hos meg flere ganger. Hm, takk for tipset! Nope. Didn't work. Mulig jeg fornærmer din intelligens nå, men du må gjøre det mens pcn er på. Fjern custom resolution først, napp ut skjerm, plugg inn igjen. Jeg hadde akkurat samme problem som deg, og sist jeg spionerte på deg utenfor ruta di, så hadde du samme skjerm som meg. BenQ something something. Gjorde det med både av- og påskrudd PC. Finner ikke ut hvordan jeg fjerner mine egne oppløsninger dessverre, tenkte på det også. Harry Potter by Ayn Rand:Harry decided not to save anyone, because it was against his rational self interest. Voldemort won, and rightly so, as his ethical egoism allowed him to value his life above all else. Femti år senere laget noen et FPS med adventure-elementer som foregikk i den siden feilslåtte verdenen Voldemorts og Harrys avgjørelser førte til. ... Hvis ingen her tar referansen/synes den er morsom, så blir jeg skuffet. Djupt såra og vonbroten. BioShock. Slapp av (I guess...). Ayn Rand blir forøvrig bedre påpekt i Left 4 Dead. Endret 16. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Du kan reinstallere skjermkortdriverne, og velge å fjerne lagrede innstillinger i prosessen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 I Left 4 Dead? Tror ikke jeg har fått det med meg. :| Synes alltid det er morsomt å terge på meg hobby-objektivister ved å fortelle dem at Bioshock egentlig bare er Atlas Shrugged 2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Lasta ned feil drivere i går (lol), men driverne til mitt grafikkort er ikke tilgjengelige for Win 7. FML. Tja, hvilket grafikkort skal jeg kjøpe? Endret 16. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 I Left 4 Dead? Tror ikke jeg har fått det med meg. :| I Dead Air-kampanjen (som snart kommer til L4D2!) står det nne på flyplassen en statue av en mann som holder jorden på sine skuldre (Atlas). Da hender det Francis kommer med "I hate Ayn Rand". http://www.youtube.com/watch?v=6uJzUWZQ5N4 Forøvrig en ganske stilig versjon av den låta! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Må visst ned i banken og få ordnet meg bankID, skulle liksom kjøpe PC og greier nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvordan har du klart deg uten bankID så lenge? :o 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er i grunn et veldig godt spørsmål. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg hater å innrømme at andre har rett, men du hadde definitivt rett, presten. Det gjør vondt. Det gjør jævlig vondt. Trodde jeg skulle knekke fullstendig sammen da hun sto der med tårer i øynene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg hater å innrømme at andre har rett, men du hadde definitivt rett, presten. Det gjør vondt. Det gjør jævlig vondt. Trodde jeg skulle knekke fullstendig sammen da hun sto der med tårer i øynene. Zealuu og jeg havnet i samme situasjon og han klarte såvidt å dra, og vi bor i samme by. Jeg føler med dere begge. ICKY CRY-HUGS! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg hater å innrømme at andre har rett, men du hadde definitivt rett, presten. Det gjør vondt. Det gjør jævlig vondt. Trodde jeg skulle knekke fullstendig sammen da hun sto der med tårer i øynene. Føler med dere, jeg også. Du fortjener en stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvordan har du klart deg uten bankID så lenge? :o Trenger det ikke for å betale regninger; og Steam, D2D, og andre steder jeg vanligvis handler krever det ikke ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Trenger det ikke for å betale regninger; og Steam, D2D, og andre steder jeg vanligvis handler krever det ikke ... Ja, men du må jo ha bankid som regel for å bestille ting. Amazing. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg hater å innrømme at andre har rett, men du hadde definitivt rett, presten. Det gjør vondt. Det gjør jævlig vondt. Trodde jeg skulle knekke fullstendig sammen da hun sto der med tårer i øynene. Da hjelper det kanskje å huske at jeg sannsynligvis også har rett når jeg sier at du får det bedre så fort hverdagen setter inn og dere faller inn i gamle rutiner for kontakt. Hvordan har du klart deg uten bankID så lenge? :o Trenger det ikke for å betale regninger; og Steam, D2D, og andre steder jeg vanligvis handler krever det ikke ... Så oppegående. Så sittende fast i steinalderen. God morgen Takk det samme. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 God ettermiddag. Fotballkamp i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Pft. Pappa har laga svinesteik med noe ved siden av som lukter pizza. Jeg får vann i munnen. Så filmen om Cornelis Vreeswijk på fredag, har sånn smått begynt å få øynne opp for ham nå. Balladen om herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind er så fordømt nydelig. Og litt "pervers", noe som gir sangen en slags ekstra lag med følelser. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Vreeswijk sitt repertoire var/er en fin blanding av hysterisk morsomme og veldig triste sanger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da er jeg en båttur unna hytta til dama der vi to skal chille max fram til tirsdagen. Blir stas. Så til da, kos dere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Pft. Pappa har laga svinesteik med noe ved siden av som lukter pizza. Jeg får vann i munnen. Jeg klarer bare ikke se for meg min far stå på kjøkkenet og lage mat. Han klarer/gidder knapt nok å gå inn og lage seg et rundstykke med en sliten osteskive på toppen. Edit: Spennende å se om Flo får komme inn for Sogndal. Endret 17. juli 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå