Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 HAH! Bare 2,44? Vi starter ikke arbeidsdagen før kvistlakken har gjort sitt og vi er på minimum 3,04. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva skal du kjøpe for lønna da Lakus? Signaturen din irriterer meg grønn faktisk... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har gått tom for rene klær på denne turen så skal gi kortet til madamen i morgen og se hva godt som kommer ut av det. Ellers må jeg si at det frister enormt å koste på meg et nytt kabinett og et skjermkort. Da har jeg plutselig en fungerende PC igjen som er litt mer å spille på enn denne laptopen. Så om noen vil gi meg anbefalinger på et stilrent og anonymt kabinett (Lian Li ) samt et stillegående, men kraftig nok skjermkort så skrik ut. (Og signaturen er kommet for å bli) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Dette kabinettet har jeg, og jeg er utrolig fornøyd. En ny Xbox 360 med installerte spill bråker mer enn min PC. Endret 14. juli 2011 av AltF4 Link lol Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette kabinettet har jeg, og jeg er utrolig fornøyd. En ny Xbox 360 med installerte spill bråker mer enn min PC. jeg fant faktisk det kabinettet komplett ved siden av søppeldunkene når jeg bodde i oslo, det blir server kabbis. og bestilt denne til hovedpc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605521 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men spillet er kort! Og det er kult å spille om igjen, siden det denne gangen vil være mer interessant å tenke over hva slags betydning lydklipp etc du hører kan ha. Og til og med hvis man gjør akkurat de samme valgene man gjorde første gjennomspilling, vil noen av gåtene være annerledes. Jeg merket dette siden jeg måtte starte om igjen fra en tidligere save som sagt. Spillet er veldig bra, så det fortjener en gjennomspilling eller to til. Men akkurat nå har jeg litt for mange andre spill å holde på med Jeg har samme kabinett som deg AltF4. Tror vi kjøpe samme pc på noenlunde samme tid. Bare at jeg la til litt mer ram og byttet til et annet skjermkort enn det som fulgte med. Men nå i det siste har pc-en begynt å bråke en del, så tror jeg må åpne den og se om det er støv inni der. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Jeg er glad i musikk som har mye driv og gjerne litt trøkk. Små detaljer er også kult. Jeg klarer egentlig ikke beskrive det noe bedre, sjekk Spotify-lista mi for et bedre bilde. Den spenner forholdsvis brett, og jeg føler jeg med hånden på hjertet faktisk kan si at jeg hører på alt mulig rart. DJ Hero-spillene har utvidet horisonten min enda mer (dog Dj Hero 2 sitt lydspor skuffer stort, alt for mange kjente party-låter fremfor de gode miksene i det første spillet). Introen ga meg ikke så mye å gå på, men musikken var et prakteksempel på hva jeg tidligere skrev. Påtatt pompøs og egentlig litt jævlig. Hahaha, jeg forstår vist ikke smaken din i det hele tatt, trodde den der ville passe deg, jeg. xD Kan du si en eller to sanger fra lista de som viser smaken din best? Edit: Meh, tror jeg gir opp Endret 15. juli 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Oh god., sitter å drigger tungtvann som en nørd. Tenk hvis noen hadde settt meg med gestures med henda etc. Pinlig. SÅ HARD PÅ TUTEN AT FLASKA BRÆSTA! Okey, seriuoysly. håper Intel Core i7 960 6GB DDR3, X58 chipset, HD 6950 2GB DX11 er bra nok til mitt bruk, håper jeg kan overklokke jævelen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ah, shit. Jo mer jeg leter meg frem i skjermkortjungelen jo mer får jeg lyst til å blåse av 10.000 kroner på en flunkende ny PC - som ikke kommer til å bli brukt. "Sandy Bridge" prosessor med SSD-harddisk høres så mye bedre ut enn "E8400" og Samsung-something-something. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Har bestilt en 60 gb ssd hdd jeg også, til backup avf mine programmer EDIT: Ja har begynt med c++ igjen, men er så lenge siden at jeg har bare fått til noen hello world progs uten hjelp, er faen meg pinlig EDIT2: Kanskje jeg kan lage no proggs til SGSII snart,. var jo jævla aaktiv på psp scenen EDIT 3: Det minner meg på. Måp sjekke Development kontoen min på QJ Endret 15. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ahh.. Jeg vil også ha ny pc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Meh, det er ikke så big deal. Svidde av mesteparten av penga på 3 stk cls 215 + cw forsterkere. Pcen ble "dårlig" pga kredittgrensa. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skal også kjøpe meg Galaxy S2 i august, så jeg må nok vente litt lengre utpå høsten, forhåpentligvis før Battlefield 3 kommer. Nei, nå er det ostesmørbrød, The Office og deretter søvn. G'nite! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Samsung SGSII er fantastisk <3 Kjører customs roms etc, er faen meg beste tlf\en jeg har prøvd, (prøvd alle så og si) You won't regret it Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Har gått tom for rene klær på denne turen så skal gi kortet til madamen i morgen og se hva godt som kommer ut av det. Ellers må jeg si at det frister enormt å koste på meg et nytt kabinett og et skjermkort. Da har jeg plutselig en fungerende PC igjen som er litt mer å spille på enn denne laptopen. Så om noen vil gi meg anbefalinger på et stilrent og anonymt kabinett (Lian Li ) samt et stillegående, men kraftig nok skjermkort så skrik ut. (Og signaturen er kommet for å bli) Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe stasjonær pc, så jeg kan kjøre Skyrim på full guffe. Jeg har pengene også tilogmed... Decisions, decisions... Om noen måneders tid må du endre på den signaturen, for om alt går etter planen så står den da 18 cm ut så langt den rekker. :!: Endret 15. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Lakys: Ikke alle har den stående 24 cm ut av kroppen slik som oss heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skal vi besvime? Hu jeg driver å flørter med har lagt seg. Knaskje lade op batteriene til fyklla i morgen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå