Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhå! :D Spicy!

Men seriøst, det jeg skriver, det står jeg for, and let me add, dere preiker like mye bullshitt og gjerne mye mer enn meg, nå kunne jeg ha begynt å ramble mye, men orker ikke, må i dusjen etc før jeg stikker. Så jeg holder det kort.

EDIT: I love u Eplefe :love:

Do you see what i just did?

Case and point? :wee:
Lenke til kommentar

Men greien jeg linket til lar deg fikse ting som in-game-menyene ikke lar deg, fordi ... Idunno. Fordi Cliff Bleszinski er et barn i hodet. Uansett. FoV som passer for PC snarere enn en 15" SD-TV, av med mousesmoothing, også videre.

Lenke til kommentar

Du har uansett litt av en opplevelse foran deg! Selv om jeg kanskje hadde trodd jeg skulle ha flere minner fra spillet enn jeg har.

Hehe, jeg skjønner, kunne kommet med noen forslag til deg, men jeg har aldri klart å bli helt klok på den smaken din, hva du liker og ikke liker i en sang. :p

Hellsing er kul han ja. Og det er plenty av serier med big guns for å si det sånn, men tror kanskje Black Lagoon hadde vært noe for deg (evt. Trigun, men ikke sett den selv). Intro følger:

Jeg er glad i musikk som har mye driv og gjerne litt trøkk. Små detaljer er også kult. Jeg klarer egentlig ikke beskrive det noe bedre, sjekk Spotify-lista mi for et bedre bilde. Den spenner forholdsvis brett, og jeg føler jeg med hånden på hjertet faktisk kan si at jeg hører på alt mulig rart. DJ Hero-spillene har utvidet horisonten min enda mer (dog Dj Hero 2 sitt lydspor skuffer stort, alt for mange kjente party-låter fremfor de gode miksene i det første spillet).

Introen ga meg ikke så mye å gå på, men musikken var et prakteksempel på hva jeg tidligere skrev. Påtatt pompøs og egentlig litt jævlig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har en del, men de blir litt spoilertastic. Fniser stadig av måten de konstant gjør narr av litt trøtte spill-troper (som ofte er resultatet av litt late/dårlige manusforfattere), selv om de rent teknisk sett bruker dem selv - men de presenterer det ikke som høyden av episk fiksjon, men som et veldig self-aware blunk i retning den fjerde veggen.

Ellers lo jeg av den stadig mer kreative språkbruken til enkelte av karakterene, og den skjære absurditeten i noen av scenarioene. Eksempler i spoiler (for Altf4ern):

Eksempler på det første: Trishka sin overdrevne SEXY WALK første gang man ser henne, til tross for at hun overhodet ikke går sånn ellers, eller Grayson som utbryter "DEUS EX MACHINA!!!" i det plotet løses ved, vel, en Deus Ex Machina i form av Trishka som "mirakuløst" overlevde å falle av en bygning ...).

Hele "I'll kill your dicks!"-greien burde være et meme, og generalen sin måte å føre en samtale på får Sopranos til å se ut som gentlemen. Ellers er episoden med vår venn Waggleton P. Tallywacker noe av det morsomte jeg har vært med på i et skytespill.

Jeg burde virkelig spille Bulletstorm om igjen.

Lenke til kommentar

Hehe, jo da- er enig med deg der. De har noen gode linjer, og som jeg har sagt en gang før så har spillet et par elementer som om de hadde vært i lang mer seriøse spill hadde blitt tatt ganske godt imot. Andre gode minner:

Sjefskampen som aldri blir noe av fordi den får taket i hodet og faller i syra. Dessverre blir den litt ødelagt av at Grayson sin linje om at han "burde si noe morsomt". Det blir rett og slett ikke særlig morsomt.

Likte veldig godt når du blir lurt til å armere bomba og må finne en vei ut, og som du sier, generalen er generelt helt herlig som karakter. Skikkelig energisk og over the top.

Waggleton P. Tallylicker-seansen syns jeg var litt i overkant stiv og uoversiktelig og ble egentlig ikke underholdende før roboten falt i hullet og Grayson kom med sitt hjertesukk.

Ellers føler jeg denne passer på meg sånn høvelig bra (jeg går faktisk og spinner mye mer på ting nå enn før. Det er litt moro :p)

8105.png

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Silent Hill Spillet glitchet seg (i bilen i vannet), så nå ble en time spilletid tapt igjen. Derpherpderp.

Hadde ikke du rundet det fra før da? Uansett veldig kjipt når slike ting skjer.

Hvor mange ganger har du fullført det forresten?

Lenke til kommentar

Men spillet er kort! Og det er kult å spille om igjen, siden det denne gangen vil være mer interessant å tenke over hva slags betydning lydklipp etc du hører kan ha. Og til og med hvis man gjør akkurat de samme valgene man gjorde første gjennomspilling, vil noen av gåtene være annerledes. Jeg merket dette siden jeg måtte starte om igjen fra en tidligere save som sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...