Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er riktig. Jeg er en følsom person. Det kommer nok av at jeg har blitt mobbet mye og opplevd andre ting som har vært vondt, så det har nok hatt en innflytelse på meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Det er riktig. Jeg er en følsom person. Det kommer nok av at jeg har blitt mobbet mye og opplevd andre ting som har vært vondt, så det har nok hatt en innflytelse på meg. Jeg har også blitt mobbet, men jeg ble bare kald, og hjertesløs. Men beste måten å bli sluttet å mobbe på er å bruke vold. EDIT: Som jeg leste et eller annet sted, funker ikke vold, så har du ikke brukt nok vold. Endret 14. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Gikk i klasse med en skikkelig bølle på ungdomsskolen. Han var stor og helt syk i hodet. Ingen som tørte å gjøre noe, for han var også med i en "gjeng". Han tente en lighter opp i trynet på meg og stakk en paraplyspiss opp i trynet på meg og det var veldig mange andre som fikk gjennomgå også. Men så, en gang da han igjen skulle bølle seg mot meg, reiste jeg meg opp, puffet til ham og sa at nå får han gi seg. Da bare sto han der og så sjokkert ut, og etter det gjorde han ingenting mot meg mer. Han fortsatte derimot mot mange andre, så han ble til slutt utvist. Det verste han og gjengen hans gjorde var å puffe en "nerd" ned i et kumlokk, legge på lokket, sette noe tungt over og gå. Han var der nede i flere timer og var livredd. Helt sykt at det finnes slike folk. Heldigvis ble alt mye bedre på videregående. Der var det ingen bøller, alle var fantastiske. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Gikk i klasse med en skikkelig bølle på ungdomsskolen. Han var stor og helt syk i hodet. Ingen som tørte å gjøre noe, for han var også med i en "gjeng". Han tente en lighter opp i trynet på meg og stakk en paraplyspiss opp i trynet på meg og det var veldig mange andre som fikk gjennomgå også. Men så, en gang da han igjen skulle bølle seg mot meg, reiste jeg meg opp, puffet til ham og sa at nå får han gi seg. Da bare sto han der og så sjokkert ut, og etter det gjorde han ingenting mot meg mer. Han fortsatte derimot mot mange andre, så han ble til slutt utvist. Det verste han og gjengen hans gjorde var å puffe en "nerd" ned i et kumlokk, legge på lokket, sette noe tungt over og gå. Han var der nede i flere timer og var livredd. Helt sykt at det finnes slike folk. Heldigvis ble alt mye bedre på videregående. Der var det ingen bøller, alle var fantastiske. Oh god, hvorfor har jeg ikke tenkt på det med kumlokket, damn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Åh du... Hender jeg har mine stunder Var det kjærestemateriale i utgangspunktet, eller tenkte dere bare å være venner? Lykke til i hvert fall Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg ble også mobbet i ny og ne. Hadde en sort of "erkefiende" på barneskolen. Læreren vår satte oss alltid på samme lag i gymmen.. Det funket aldri Litt morsomt er det også at slike typer er slemme av og til, mens noen ganger er de snille som lam. Denne "erkefienden" mobbet egentlig ikke så mye. Han likte meg vel bare ikke Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fikk vel min dose med dritt den tiden jeg også, jeg hadde slike Harry Potter-briller men damene kasta seg ikke etter meg akkurat. Mulig det var reguleringen i tillegg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Åh du... Hender jeg har mine stunder Var det kjærestemateriale i utgangspunktet, eller tenkte dere bare å være venner? Lykke til i hvert fall Kun venner. Jeg snakket med mamma om det også, så jeg tror jeg er sikker på hvordan jeg skal takle det. @Bundy: Jeg brukte aldri vold. Jeg er litt vel tålmodig, men også smart, for de hadde lett banket meg siden de var flere. Jeg hadde vel kanskje greid å takle en slåsskamp mot en person eller kanskje to, om det hadde blitt det. De som mobbet meg brukte ikke vold, bare ord og gjorde narr på avstand. Så det ble liksom ikke fysisk mobbing som andre her har opplevd. Jeg mistet temperamentet på en fyr på ungdomsskolen og han gav seg. Heldigvis for min del og uheldigvis for andre, så var det en jente i klassen min som fikk gjennomgå mest på ungdomsskolen. Det var litt gjenger der jeg gikk, men jeg slapp litt unna slåsskamper og sånt tull, siden jeg ikke oppholdt meg der de var. Tror ikke jeg har blitt kald og kynisk av dette, men det har helt klart satt sine spor. Jeg har vært følsom hele livet, men at jeg har blitt mobbet mye, har forsterket det og gjort meg skeptisk og mistenksom til andre. Når jeg tenker meg om så har jeg mine svarte stunder der jeg er veldig bitter og vil se hele verden brenne, men etter timer hos psykolog så har jeg klart å stilne den bitterheten. @nouse: Å herre. Så voldsom mobbing har jeg ikke opplevd, hverken selv eller sett andre blitt påført slikt. Endret 14. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dere må bare ignorere Kevin, han sliter litt med sensory overload når det skjer er enn blanke skjermer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 @cloud: Ok. Det er bra! Ikke kjenner jeg en Kenny og jeg tror ikke alle ordene er på plass i den setningen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bundy. Han har vært vekke fra forumet så lenge at han tror at det er kommentarfeltet til dagbladet. Han får litt sensory overload og begynner å spy ut bullshit i store kvanta. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Man kan aldri ha for mye følelser vil nå jeg si, for lite derimot er fult mulig. Jeg ble vel også mobbet en smule, noe jeg valgte å ignorere, vi er vel alle forumnerder her inne, så hvem som ikke har blitt mobbet er vel bedre spørsmål Over til det jeg hadde tenkt å si. Utrolig mye bra musikk å finne i anime. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Haha, joa du har et poeng. Husker jeg hørte ne del på musikken fra Hellsing en gang i tiden. Var en låt jeg husker hadde et par forbanna bra partier. OK, jeg får se om jeg har dem på PC'en enda. http://www.youtube.com/watch?v=srwLpzUMnx8 Denne. og jeg stusser like mye på tittelen hver gang jeg ser den. Hovedsaklig på grunn av 2:30 og utover. Endret 14. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ah, Hellsing ja, "The REAL vampire" Ser faktisk den serien igjen akkurat nå. Vil egentlig si at om noen ikke skulle finne noe musikk de liker fra anime så har de ikke lett godt nok. Det varierer fra det helt rolige, til det veldig heavy og det helt surrealistiske. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Svært så aktive dere skulle være Og RoR, angående din roman wall of text her for noen sider tilbake. Det var aldri noe seriøst bare en feilslått tull og jeg må dessverre meddele at jeg ikke orket å lese veggen din for det var for mange ord der. Så jeg ble nok ikke noe klokere Ellers har jeg vært på seiltur og jeg er salig solbrent på lårene Og jeg er nesten ferdig med Game of Thrones (boken ofc) og det er muligens den beste boka jeg har lest. I alle fall en av de beste. Og jeg har aldri blitt mobbet. Hvis du ikke regner med en viss Brendløkk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ooooooh, mr. fine and dandy Sailorboy over there. Hvordan går det med millionene? Og frøken Black? Vil egentlig si at om noen ikke skulle finne noe musikk de liker fra anime så har de ikke lett godt nok. Det varierer fra det helt rolige, til det veldig heavy og det helt surrealistiske. Problemet med det jeg har hørt er at det er så forbanna teatralsk og påtatt pompøst og storslått. Det blir mye musikk, men lite av det er særlig bra i mine ører. Har Hellsing på DVD, den eneste animen jeg har satt meg ned for å se (fordi jeg elsker digre håndpistoler, og serien er generelt ganske kul, Alexander Anderson og greier.) Endret 14. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Bundy. Han har vært vekke fra forumet så lenge at han tror at det er kommentarfeltet til dagbladet. Han får litt sensory overload og begynner å spy ut bullshit i store kvanta. Håhå! Spicy! Men seriøst, det jeg skriver, det står jeg for, and let me add, dere preiker like mye bullshitt og gjerne mye mer enn meg, nå kunne jeg ha begynt å ramble mye, men orker ikke, må i dusjen etc før jeg stikker. Så jeg holder det kort. EDIT: I love u Eplefe Do you see what i just did? Endret 14. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Så du har hverken interesse av å skrive eller å lese, allikevel poster du? Det får'n si. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Hehe, jeg skjønner, kunne kommet med noen forslag til deg, men jeg har aldri klart å bli helt klok på den smaken din, hva du liker og ikke liker i en sang. Hellsing er kul han ja. Og det er plenty av serier med big guns for å si det sånn, men tror kanskje Black Lagoon hadde vært noe for deg (evt. Trigun, men ikke sett den selv). Intro følger: http://www.youtube.com/watch?v=Il56VKA5fnA Ellers har jeg noe småskriblerier her hvis noen har lyst til å lese og si hva de syns. Ikke sikker på om jeg har vist denne her før, men tror ikke det. Endret 14. juli 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå