AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Nå var vel ikke akkurat det frivillig for alle sammen. Det var forsåvidt jeg også, men gjorde vel ikke akkurat noen stor figur er inne før Innlegg kom på beina. Endret 14. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Neida, det er sant.. Jeg må ærlig si at jeg aldri var inne på innlegg.no.. Brukte all tiden min her inne istedet, vet ikke helt hva som er best jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Var mye mer fokus rundt spill, men uten all "Min konzoll er bezt". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Neida, det er sant.. Jeg må ærlig si at jeg aldri var inne på innlegg.no.. Brukte all tiden min her inne istedet, vet ikke helt hva som er best jeg Slapp av min gode venn, jeg vet også hvordan avhengigheten til hw.no er. Den spiser deg opp fra innsiden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Innlegg.no var best. Lakus?!?!? HVA er det du har i signaturen din? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva som var best, og ikke er vel en diskusjon for en annen gang, men når jeg var mest aktiv her inne var jo før det ble kalt Diskusjon.no og lenge før Edda osv. Gode gamle Hw.no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Innlegg.no var best. Forræder! Hva som var best, og ikke er vel en diskusjon for en annen gang, men når jeg var mest aktiv her inne var jo før det ble kalt Diskusjon.no og lenge før Edda osv. Gode gamle Hw.no Helt klart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lakus?!?!? HVA er det du har i signaturen din? Sannheten, og sannheten alene Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror de aller fleste kommer til å mistolke den der og da vil folk spørre seg om hvordan du vet at det er sannheten og sannheten alene. For de som måtte lure så var det ikke snakk om Wee Remote'n min, men en XXL bukse som er altfor stor, siden jeg har gått ned en del kilo. Men nå takket være Lakus kommer alle til å tro at my precious er 8 cm... >.< Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Haha, jeg lo :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror de aller fleste kommer til å mistolke den der og da vil folk spørre seg om hvordan du vet at det er sannheten og sannheten alene. For de som måtte lure så var det ikke snakk om Wee Remote'n min, men en XXL bukse som er altfor stor, siden jeg har gått ned en del kilo. Men nå takket være Lakus kommer alle til å tro at my precious er 8 cm... >.< Okey, greit, din precious er ikke 8cm, men 12, greit det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Over til andre nyheter: Rebecca Black har visst en ny sang som kommer 17 juli, eller den 18?... Endret 14. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Visste ikke hvem det var, så sjekket det opp nå. Vil ikke akkurat si at den var så fantastisk den låten da Denne er SÅ mye bedre (NOT) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hahaha. Jeg ler meg ihjel av signaturen til Lakus. :!: +1 cookie til Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nå sitter jeg i en fint kinkig situasjon. En jeg kjenner fortalte om en person som hun trodde kunne være en passende venn for meg. Jeg sa jeg var interessert og nå har denne personen fått mitt nummer og email og jeg har fått hans. Når jeg kikker på fb'n hans ser jeg at det er ting som ikke er helt overens med sånn som jeg er. Foruten om at begge liker film og spill og slikt, så er det dypere ting som går veldig i konflikt og jeg merker at dette kanskje ikke kommer til å gå i det hele tatt. Han har hatt de samme problemene som jeg har hatt og da blir det litt vanskelig å håndtere hele situasjonen, siden jeg har en dårlig følelse når det kommer til å møte ham eller i det hele tatt ta kontakt. Han skal ringe meg forresten, men jeg sitter med følelsen av at det ikke er vits i å prøve, for de tingene som går i konflikt er ikke akkurat noe om kommer til å forandre seg for min del. Det riktige ville være å gi han en sjanse, men da denne personen ble nevt for meg for en tid tilbake hadde jeg samme dålige magefølelse og den er ikke blitt bedre nå for å si det sånn. Vi bor sånn noenlunde på samme sted også. Gjør ikke meg noe å ha kontakt via mail f.eks, men jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å henge rundt omkring med ham. Jeg ser flere ting som helt garantert vil føre til krangel og da ender det jo bare opp med at enten han eller jeg blir såret og det er ikke noe særlig. Altså hva gjør jeg nå? Han tror vel sikkert at vi kommer til å bli skikkelig buddies, noe som gjør det ekstra vanskelig for meg å ikke vise noe interesse for vennskap i det hele tatt. Faen at jeg ikke hørte på magefølelsen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Magefølelsen har som regel rett. Men møt han. vær ærlig om det og iallefall prøv å ha det hyggelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror de aller fleste kommer til å mistolke den der og da vil folk spørre seg om hvordan du vet at det er sannheten og sannheten alene. For de som måtte lure så var det ikke snakk om Wee Remote'n min, men en XXL bukse som er altfor stor, siden jeg har gått ned en del kilo. Men nå takket være Lakus kommer alle til å tro at my precious er 8 cm... >.< Syns du det er så lei at noen sier den er større enn i virkeligheten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Cloudemyx: Er du female? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Magefølelsen har som regel rett. Men møt han. vær ærlig om det og iallefall prøv å ha det hyggelig. Det blir vel sånn. Så får jeg se hva jeg gjør videre. Jeg tror de aller fleste kommer til å mistolke den der og da vil folk spørre seg om hvordan du vet at det er sannheten og sannheten alene. For de som måtte lure så var det ikke snakk om Wee Remote'n min, men en XXL bukse som er altfor stor, siden jeg har gått ned en del kilo. Men nå takket være Lakus kommer alle til å tro at my precious er 8 cm... >.< Syns du det er så lei at noen sier den er større enn i virkeligheten? Åh du... Cloudemyx: Er du female? Nei, jeg er gutt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Okey, du har for mye følelser, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå