Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ah, nytter ikke å rette opp døgnet for meg, jeg klarer ikke å holde det rett over tid uansett. Selv om jeg skal tidlig opp så våker jeg bare lengre og lengre og man skulle troo jeg rettet opp døgnet på den måten med å gå en hel runde/døgn, men den gang ei, det går til jeg blir så sliten av lite søvn på ettermiddagen at jeg sovner og våkner litt ut på natta, så har jeg det gående igjen. >_< Jeg og Tiden kommer ikke så godt overens. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SO 1 er gjenåpnet, og jeg er ikke permbanned lengre.

Ting faller på plass <3

SO1 har aldri vært stengt, denne tråden kommer fra Innlegg. Mulig du tenker på DNFK.

Fler enn meg som ikke kommer inn på Facebook?

Lenke til kommentar

Funker fint hos meg, brukerfeil :tease:

Fra Telenor på Facebook..

Vi opplever dessverre problemer med enkelte utenlandske sider' date=' deriblandt Facebook. Det vil derfor oppleves lenger svartid i dag. Vi beklager dette.[/quote']
Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Tilbrakte gårsdagen og kommer nok til å tilbringe mange dager fremover på Skedsmotun bo- og behandlingssenter, Lindrende Enhet. "Lindrende enhet er en an avdeling for mennesker med kreft, eller annen alvorlig sykdom, med kort forventet levetid." Ikke det mest oppløftende stedet man kan være, med andre ord, men når det rammer noen nære synes jeg ikke man har noe annet valg enn å være der.

Mer positivt er det at Dance with Dragons er ute og jeg er akkurat ferdig med biografien (eller essaysamlingen, mer korrekt) til Hayao Miyazaki, så da blir det en tur til Outland i morgen.

Lenke til kommentar

SO 1 er gjenåpnet, og jeg er ikke permbanned lengre.

Ting faller på plass <3

SO1 har aldri vært stengt, denne tråden kommer fra Innlegg. Mulig du tenker på DNFK.

Fler enn meg som ikke kommer inn på Facebook?

Så hvorfor ble det lagd SO2, SO3, og SO4?

Jeg husker meget godt da SO1 ble stengt. Tho flere år siden.

Jeg er fra 2003, du er fra 2008...

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...