Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får skylapper av mye rart, men bøker gir meg det ikke lenger. Kanskje Game of Thrones klarer det, men jeg glemte selvfølgelig de bøkene hjemme. Det eneste som gjør noe lignende med meg nå om dagen er Minecraft og til tider Stronghold Crusader. Alt annet er ting jeg gjør fordi de var i nærheten eller fordi jeg fikk en eller annen impuls :p

Men man må da få negleclippers på andre steder enn apoteket? Jeg vet ikke engang om denne byen (lol. By du liksom) har et apotek :p

De fleste butikker har en skjønnhets-hylle med hårbørster og strikk og slikt, der bør de ha negleklippere. Men det er ikke bra for neglene dine å klippe den, du burde file dem.

Lenke til kommentar

Kjøpte Game of Thrones for en måned siden. Har ikke klart å begynt ennå :/

Jeg kjøpte den sånn ca da jeg også. Hadde planer om å starte på den nå i ferien, men på Hove var det lite med tid til lesning. Når jeg kommer hjem igjen kommer det til å gå i fyll helt til jeg er blakk og kanskje jeg har nok tid til overs for å få startet. Men da er sikkert ferien over. Konklusjon: Drit i ferie

Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke file ned 5,3 centimeter med negler!

Iallefall ikke på cafè med beina i kryss og vinkel på håndleddet :whistle:

Med en glassfil kan du det. Fikk en kakk på en av neglene mine i dag så den ble ødelagt, så nå er alle halvert i lengde.

Lenke til kommentar

Med en glassfil kan du det. Fikk en kakk på en av neglene mine i dag så den ble ødelagt, så nå er alle halvert i lengde.

... where could one, purely hypothetically, obtain one of these magnificent items?

Mammaen min sa alltid at jeg ikke skulle ta på fugler.

Men det var fordi at om jeg tok på dem ville de andre fuglene lukte det og de ville bli utstøtt fra gjengen sin og bli forever alone-fugler. Ja, moren min snakket i meme´er før det var populært.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Aah, Kicks. Handler deoen min der (grønn Hugo Boss) og hver eneste gang er det ett eller annet menneske så jævlig neddynka i parfyme og innsmurt med sminke at det er reint fælt. Å lukte hore er jo et begrep, men det dekker bare ikke.

1839467-755mn_super.jpg

Æsj, de er falske :(

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fikk en kommentar av en av dukkene på Kicks at "Åh herregud, foundationen din ser SÅ naturlig ut og hvordan klarer du det?!". Jeg svarte "jeg bruker bare ett lag..." og poker facet da jeg innså at jeg hadde sagt det høyt.

Får håpe de tok det til seg og slutter med å bade trynet sitt i sminke.

Prøvde en av mine gamle bukser i stad og kunne ta den på meg med glidelåsen oppe og knappen igjen. Den Bukselinningen stod 8 cm ut av kroppen da jeg holdt den ut så langt den rakk. Den Buksa datt av meg da jeg ikke holdt i den. :w00t:

bare så dere ikke tenker i andre baner... :ph34r:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...