Villanden Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg finner ikke et fnugg av sympati for fyren. Det kunne vært en mannlig frisør, han kunne ha blitt drept, han kunne ha blitt bundet fast i tre dager uten sex, han kunne ha blitt bundet fast av en mindre attraktiv dame. Mon tro om antall ransforsøk mot salongen kommer til å stige dramatisk nå som denne saken er kjent. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Haha, jeg er litt enig. Samtidig er det jo ikke lov å voldta folk heller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Neida, men fyren fikk jo dra hjem med 1000 ruples og et nytt par jeans. Kan ikke si det samme om de stakkars jentene i Oslo som blir voldtatt over en lav sko. Du har vel allerede bestilt deg flybillett og finnlandshette, AltF4? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Å se fetteren min spille Fifa 2003 på PS2 gir meg lyst til å kjøpe Fifa 12. Gøy med en fotballkamp nå og da. Må få kjøpt GT5 også, regner med det har falt ned i pris. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nå som EA endelig har skjønt at PC-eiere også liker fotballspill, så bli Fifa 12 til PC identisk til konsollversjonene. En nyhet jeg tar i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Neida, men fyren fikk jo dra hjem med 1000 ruples og et nytt par jeans. Kan ikke si det samme om de stakkars jentene i Oslo som blir voldtatt over en lav sko. Du har vel allerede bestilt deg flybillett og finnlandshette, AltF4? De bryter seg ikke inn de veit du. Flybillett har jeg bestilt, finnlandshette skal jeg ikke. Ansiktet mitt er min merkevare kan du si. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 En uvurderlig merkevare. God tur! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Oh my gawd!!!!!!!! Harry Potter 7 Del 2 var noe av det beste jeg har sett så lenge jeg har levd! :dribble: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Forhåpentligvis viser de den på den bittelille kinoen her oppe Har ekstremt lyst til å få den med meg før den kommer på skive. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Aldri helt forstått HP-hysteriet, men så har jeg ikke sett mer enn den første filmen heller. Frister litt å se hele serien en gang! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder ta meg tid og råd til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Råd er ikke så ille. Tiden derimot kan bli litt vrien. Hadde du spurt for noen dager siden skule du fått 48 timer av meg, men nå er det for seint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Husker når jeg venta på bok nr. 5 i 2003. Jeg gikk rett på en butikk, kjøpte hardcover, gikk hjem og la meg på solsenga. Der ble jeg liggende i 8 timer mens jeg leste ut boka. Mmm, good times. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg lurer på hva slags konsentrasjonsmonster jeg må ha vært da jeg var yngre. I likhet med deg gikk bøker på flere hundre sider unna så fort at jeg ikke rakk spise mitt andre måltid før jeg var ferdig. Nå orker jeg nesten ikke løfte opp en bok og vurderer like seriøst lydbok hver gang jeg prøver meg på en ny en. Edit med random spørsmål: Hvor får jeg kjøpt negleklipper? Endret 13. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg klarer lett å lese bøker, men jeg også var flinkere til å virkelig sette meg til rette og lese. Nå orker jeg knapt gjøre det med spill. Som tidligere nevnt: Apotek. Endret 13. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Apoteket selger negleklippere. Jeg har fortsatt ingen problemer med å konsentrere meg. Faktisk sliter jeg med at jeg mister totalt fokus av omverdenen om jeg putter hodet i en bok, en manga eller i et dataspill. Svært irriterende, men også svært behagelig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg var også mye bedre til å lese før. Leste som regel bare på kvelden når jeg lå i senga, men det virker som jeg nå har fått en for stor kjærlighet for søvn . Hører på lydbok nesten hver eneste kveld, men får bare med meg 10-15 min hver kveld så det tar lang tid Also. Harry Potter er verdt å se også! Endret 13. juli 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg får skylapper av mye rart, men bøker gir meg det ikke lenger. Kanskje Game of Thrones klarer det, men jeg glemte selvfølgelig de bøkene hjemme. Det eneste som gjør noe lignende med meg nå om dagen er Minecraft og til tider Stronghold Crusader. Alt annet er ting jeg gjør fordi de var i nærheten eller fordi jeg fikk en eller annen impuls Men man må da få negleclippers på andre steder enn apoteket? Jeg vet ikke engang om denne byen (lol. By du liksom) har et apotek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå