Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke et fnugg av sympati for fyren.

Det kunne vært en mannlig frisør, han kunne ha blitt drept, han kunne ha blitt bundet fast i tre dager uten sex, han kunne ha blitt bundet fast av en mindre attraktiv dame.

Mon tro om antall ransforsøk mot salongen kommer til å stige dramatisk nå som denne saken er kjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, men fyren fikk jo dra hjem med 1000 ruples og et nytt par jeans. Kan ikke si det samme om de stakkars jentene i Oslo som blir voldtatt over en lav sko.

Du har vel allerede bestilt deg flybillett og finnlandshette, AltF4?

De bryter seg ikke inn de veit du.

Flybillett har jeg bestilt, finnlandshette skal jeg ikke. Ansiktet mitt er min merkevare kan du si.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva slags konsentrasjonsmonster jeg må ha vært da jeg var yngre. I likhet med deg gikk bøker på flere hundre sider unna så fort at jeg ikke rakk spise mitt andre måltid før jeg var ferdig. Nå orker jeg nesten ikke løfte opp en bok og vurderer like seriøst lydbok hver gang jeg prøver meg på en ny en.

Edit med random spørsmål: Hvor får jeg kjøpt negleklipper?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Apoteket selger negleklippere.

Jeg har fortsatt ingen problemer med å konsentrere meg. Faktisk sliter jeg med at jeg mister totalt fokus av omverdenen om jeg putter hodet i en bok, en manga eller i et dataspill.

Svært irriterende, men også svært behagelig.

Lenke til kommentar

Jeg var også mye bedre til å lese før. Leste som regel bare på kvelden når jeg lå i senga, men det virker som jeg nå har fått en for stor kjærlighet for søvn happy.gif. Hører på lydbok nesten hver eneste kveld, men får bare med meg 10-15 min hver kveld så det tar lang tid :roll:

Also. Harry Potter er verdt å se også!

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Jeg får skylapper av mye rart, men bøker gir meg det ikke lenger. Kanskje Game of Thrones klarer det, men jeg glemte selvfølgelig de bøkene hjemme. Det eneste som gjør noe lignende med meg nå om dagen er Minecraft og til tider Stronghold Crusader. Alt annet er ting jeg gjør fordi de var i nærheten eller fordi jeg fikk en eller annen impuls :p

Men man må da få negleclippers på andre steder enn apoteket? Jeg vet ikke engang om denne byen (lol. By du liksom) har et apotek :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...