Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes weaboo er et uttrykk som blir misbrukt til tider. Det skal veldig lite til før jeg blir kalt det, selvom jeg er helt normal og ikke oppfører meg slik i det hele tatt. Det er temmelig irriterende.

I ren nysgjerrighet Eple: Hva er et normalt homofilt par i dine øyne?

Bare glem det Eplefe, jeg leste ikke posten din godt nok. :whistle:

Og mens vi snakker om irriterende weaboos. Jeg utfordrer dere til å se denne.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

I ren nysgjerrighet Eple: Hva er et normalt homofilt par i dine øyne?

To individer i et fast forhold som tilfeldigvis er av samme kjønn. Deres seksuelle preferanser og klesstil, interiørsmak og favorittfarge varierer like mye som heterofiles. :p

Men hvis vi går ut i fra det folk flest tenker på når det er snakk om et normalt (heterofilt par), så kan du f.eks. gå ut i fra at for hver gang jenten i det forholdet rir gutten eller "tar kontrollen" på andre måter er like ofte et vanlig homsepar vil bytte på rollene? Jeg vet ikke, jeg har aldri vært i et homofilt forhold med en gutt...

Lenke til kommentar

Jeg endret posten min fordi jeg ikke kan lese, men takk for ditt innspill.

Jeg synes det er vanskelig å si hva som er normalt i et forhold, om det er hetero eller homofilt (eller hva nå enn det måtte være), særlig etter at jeg har tilbrakt en del tid på internett. :ermm: Jeg har selvfølgelig mine preferanser som alle andre, men det som er normalt for noen er kanskje helt feil for andre.

Lenke til kommentar

Blir dumt å snakke om normalt og unormalt. Homofili er jo unormalt, i den forstand at flertallet av menneskeheten bedriver heterofili. Dermed er heterofili normalt, og homofili unormalt...

Nja, man kan jo fortsatt snakke om hva som er normalt/vanlig når det kommer til homofile par. Folk har somregel preferanser, selv om de også liker å variere hva man finner på, og ikke har et strengt "jeg er alltid skjefen i senga"-type ting. Men, de finnes jo og. F. eks heterofile menn som ønsker å gå på alle fire i en gimp-drakt etter kommando fra kona. Er jo bare å lese på seksualitetforumet :)

Jan Thomas er Bear, mens hans lille boytoy er en Cub.

Jeg tror de inhalerer for mye botox for at de skulle ønske å bli omtalt som det, eller blitt omtalt som det av andre homofile.

http://encyclopediadramatica.ch/Bear

:thumbup:

Lenke til kommentar

Blir dumt å snakke om normalt og unormalt. Homofili er jo unormalt, i den forstand at flertallet av menneskeheten bedriver heterofili. Dermed er heterofili normalt, og homofili unormalt...

Normalt =/= flertallet. Det er å være konform til en standard, og den standarden kan like gjerne være homofil som heterofil.
Lenke til kommentar

Jeg endret posten min fordi jeg ikke kan lese, men takk for ditt innspill.

Jeg synes det er vanskelig å si hva som er normalt i et forhold, om det er hetero eller homofilt (eller hva nå enn det måtte være), særlig etter at jeg har tilbrakt en del tid på internett. :ermm: Jeg har selvfølgelig mine preferanser som alle andre, men det som er normalt for noen er kanskje helt feil for andre.

Hva enn du snakker om, er det sikkert noen andre som ville likt dette :)

Forøvrig noen fine "fakta" hvis noen skulle lure:

tumblr_ljd9bs1eAq1qigavuo1_500.png

tumblr_ljoa6mM6Gt1qigavuo1_500.png

tumblr_lj9imsuhPc1qigavuo1_500.png

tumblr_lj9irgskfN1qigavuo1_500.png

Jeg synes egentlig det er litt morsomt hvordan heterofile menn ofte lurer på hvem som er "mannen" i senga når det kommer til homsepar. Som om det ene er mer mannlig enn det andre etc. Vel, det funker ikke sånn. Somregel. :p

Og mens vi snakker om irriterende weaboos. Jeg utfordrer dere til å se denne.

Haha, den midtfingeren :D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...