Bruker-163290 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Fru Zealuu/Eplefe sitter i skrivende stund og bestiller seg et veldig høyt ipod-tårn som leker stereoanlegg, så... Hun ønsker seg ikke en iPad a? Du kan score major kjærestepoeng med den lille søtsaken. Har en iPad tilsalgs btw, int? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har nettopp svidd av 20k på en ny sofa, så nå er jeg fattigmann. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hadde nok slått meg om jeg hadde brukt penger på en ipad. Samsung Galaxy Tab eller EEEpad, derimot ... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Last opp et bilde av den davel? Zealuu: Trolololol. Det er til du ser de virtuelle bokhyllene mine med dokumenter og bøker i perfekt anordning. Galaxy tab er for liten til å/for stor til å, og har dårlig batterikapasitet. Men den har et fritt operativsystem da, bor heller i et Apple fengsel med bokhyller enn et fritt helvete Endret 12. juli 2011 av Mammakamelen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, det var en sånn en. Damn! De var jo ganske stilige. Ikke verst pris heller. Vet du hvordan lyden er? Fru Zealuu/Eplefe sitter i skrivende stund og bestiller seg et veldig høyt ipod-tårn som leker stereoanlegg, så... Hun ønsker seg ikke en iPad a? Du kan score major kjærestepoeng med den lille søtsaken. Har en iPad tilsalgs btw, int? Bare fordi du tilbyr dama di din lille søtsak betyr det ikke at en iPad trenger å bli populær for det. Og jeg er tilbøyelig til å være interessert, men det var ikke wifi på den, var det slik? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hun ønsker seg ikke en iPad a? Du kan score major kjærestepoeng med den lille søtsaken. Har en iPad tilsalgs btw, int? Mmmmnnei. Nei, ikke egentlig. Kjekt leketøy, men litt for dyrt. Har nettopp svidd av 20k på en ny sofa, så nå er jeg fattigmann. Dakal. Jeg gruer meg til å flytte ut av nettopp den grunn. :< Damn! De var jo ganske stilige. Ikke verst pris heller. Vet du hvordan lyden er? Nei, men ut i fra det jeg klarer å lese meg til kan det virke som at den er mer enn brukbar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Galaxy tab er for liten til å/for stor til å, og har dårlig batterikapasitet. Hvis 10.1 tommer er for lite, så er du vel ikke fornøyd med Apple heller? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Enig i at prisen er litt stiv, det var et major impulskjøp. SKulle kjøpe minipc til dama, så kjøpte en litt hårete en så hun slapp å få shpæder når hu skulle sjekke siste nytt på VOE. Testa den i 30 min før jeg leverte den igjen, hva er vitsen med en bitteliten ubrukelig pc? Jeg tenkte whattehell, kjøper et spill og stikker hjem. Så testet jeg iPaden og gikk etterhvert for den. På reise er den geniaaaaaal, var i london og iPaden var et reiseverktøy og en kilde til underholdning hele turen. Batteriet varte nesten en helg med masse bruk og jeg får den med meg i en sekk eller en sinnsykt stor rumpetaske. Nå selger jeg den fordi jeg skal ha galaxy tab. Neida, skal ha ipad 2 loLollOOL Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har nettopp svidd av 20k på en ny sofa, så nå er jeg fattigmann. Dakal. Jeg gruer meg til å flytte ut av nettopp den grunn. :< Nå kjøpte jeg en som så litt mer eksklusiv ut enn mange andre de hadde da. De hadde helt kurante sofaer der til 5-6k også. http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2959 Det blir verre med oppussing av kjøkken, skifte vinduer osv.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er penger jeg gladelig bruker nå jeg nå en gang kommer dit. Full tørke på leilighetsmarkedet på Jessheim igjen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg lo fordi det er sant. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er penger jeg gladelig bruker nå jeg nå en gang kommer dit. Full tørke på leilighetsmarkedet på Jessheim igjen Ja jeg også. Kjøkkenet er minst 30 år gammelt og vinduene er punktert. Vil koste rundt 40k å skifte alle. Men nå leier jeg og min bror et år før vi kjøper, så mens vi leier har vi ikke lov å gjøre noe. Forsåvidt greit da jeg ikke har råd heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 WOHOO! Man blir ikke døgnvill av midnattsol i det hele tatt. Neidaaa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg vet. Er en grunn til at det var så staselig å være full. Lyst når du går inn på pub, lyst når du går ut fra pub. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Grawr. Jeg er sur. Og misunnelig på Zealuu sin evne til å lukke øynene og sovne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Velkommen til min ferie i Spania Når vi gikk inn på utestedene var solen på vei ned og når vi kom ut igjen på morgenen var den på vei opp. Ble ganske slitsomt i lengden. Og for å følge opp mine skriblerier om jenter har jeg nå sendt melding til modern om at jeg ikke dro til nordnorge for å ta Hurtigruten i det hele tatt. Blir spennende å høre hvor mange spørsmål hun har i morgen tidlig ^^, Grawr. Jeg er sur. Og misunnelig på Zealuu sin evne til å lukke øynene og sovne. +1 misunnelse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du kan få lov å banke ham om du vil. Gudene skal vite at jeg vil. Evnt. vekke ham hver gang han sovner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er noen som har det! Jaså, fortalte du din mor at du skulle med hurtigruta? Og hun trodde på det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Planen min var egentlig å slå to fluer i èn smekk (Hurtiruta-turen og å møte henne). Jeg bare unnlot å fortelle familien om at båtturen ikke ble noe av. Møtet ville jeg nemlig ikke fortelle om før jeg visste hvordan det gikk. Lillesøster, utspekulert som hun er, skjønte tegninga, men så har ikke mamma snakket med "henne" på webcam - noe søster har. Da skal ikke så mye til for å legge sammen to og to når storebror skal ut på tur. Føler at jeg er utrolig kjedelig å snakke med nå. Kun nordnorge-temaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå