Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var døren vasket, nå må jeg bestemme meg om jeg skal ha noe på den eller ikke.

Fikk endelig Ocarina of Time plakaten i posten her om dagen, så den må jeg henge opp.

Jeg fikk komplett samling av Left 4 Dead 2-plakater av Shampoo til jul i fjor, men de er så store at jeg ikke finner rammer som passer (ikke sett på IKEA).

IKEA har forøvrig geniale dørkroker du bare henger over toppen på døra. Kjempepraktiske på badet, sikkert på soverommet også, om du er noe som meg som flytter et lass fra stolen til senga og senga til stolen morgen og kveld.

Lenke til kommentar

@AltF4: Jeg har en stol som jeg legger klær på. Den er egentlig filmstolen min, så da må jeg flytte litt på det som ligger der når jeg skal se på film.

Jeg har ganske mange plakater og flere av de er store, så får jo ikke plass til alle.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hvorfor fikk du det da, Zealuu?

Fordi jeg har jobbet fem dager i uken (og noen av dem har vært lørdager og søndager!) siden midten av juni. Og skal fortsette med det ut juli. 8D

MMMM GTX 580. Kan nesten lukte Battlefield 3.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Fru Zealuu/Eplefe sitter i skrivende stund og bestiller seg et veldig høyt ipod-tårn som leker stereoanlegg, så... :p

Fuck deg, jeg har snart bursdag.

Dine penger, ain't it?

See above reply.

Dessuten brukte jeg mine egne penger, så Zealuu må fremdeles finne en fin bursdagsgave til meg. MOHAHAHHAHAHA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...