Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i grunnen sett for meg Rider som mer langhåra og something something. Er vel avataren som gjør det, var derfor jeg gikk ut i fra at Zealuu var om ikke spinkel så i hvert fall tynn og kanskje litt bleik.

Ikke at det er noe galt med noen av dere altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde i grunnen sett for meg Rider som mer langhåra og something something. Er vel avataren som gjør det, var derfor jeg gikk ut i fra at Zealuu var om ikke spinkel så i hvert fall tynn og kanskje litt bleik.

Ikke at det er noe galt med noen av dere altså.

LITT bleik? Kjære vakre vene, hadde Zealuu vært bleikere hadde han vært gjennomsiktig. Når han går med shorts trenger jeg solbriller for å ikke bli snøblind.

Lenke til kommentar

Legger deg til på FB.

Then I'll hunt you down, boy. Hunt you down and befriend you.

LITT bleik? Kjære vakre vene, hadde Zealuu vært bleikere hadde han vært gjennomsiktig. Når han går med shorts trenger jeg solbriller for å ikke bli snøblind.

Det så da ikke sånn ut?

I mitt hode er det forøvirg forskjell på bleik og bleik. Bleik er sånn naturlig lys i huden, bleik er sånn "jeg nekter å være i sola"-hvit. Eller noe. jeg har hodet fullt av egne definisjoner jeg ikke klarer å uttrykke overfor andre.

Lenke til kommentar

Rider så litt mer voksen og maskulin ut enn jeg forventet. Ta det for hva det er verdt. :!:

Legger deg til på FB.

Haha, javel ja. xD Nå lurer jeg på hva som har gitt deg det inntrykket? Ikke att det gjør noe. Men jeg mener da at jeg fortalte folk her at jeg fikk høre fra et par kolleger (damer sådan) på forgie jobben at de trodde jeg var 30. >_< Burde vel se litt voksen ut for å gi det inntrykket. :p

Ok, bare si fra at det er deg så aksepterer jeg straight away. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ser på refleksteip til min lillebror sitt Melbourne Shuffle Crew. Jeg skal prøve å kjøpe plaine phat pants of sy dem selv slik at hele crewet kan ha utstyr (koster $200~ for et par med phatties). Jeg er verdens beste storesøster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...