AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg hadde i grunnen sett for meg Rider som mer langhåra og something something. Er vel avataren som gjør det, var derfor jeg gikk ut i fra at Zealuu var om ikke spinkel så i hvert fall tynn og kanskje litt bleik. Ikke at det er noe galt med noen av dere altså. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er det show and tell? Jeg regner med dere allerede har sett meg og det ikke er noen overraskelser der. Rider så litt mer voksen og maskulin ut enn jeg forventet. Ta det for hva det er verdt. :!: Legger deg til på FB. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg hadde i grunnen sett for meg Rider som mer langhåra og something something. Er vel avataren som gjør det, var derfor jeg gikk ut i fra at Zealuu var om ikke spinkel så i hvert fall tynn og kanskje litt bleik. Ikke at det er noe galt med noen av dere altså. LITT bleik? Kjære vakre vene, hadde Zealuu vært bleikere hadde han vært gjennomsiktig. Når han går med shorts trenger jeg solbriller for å ikke bli snøblind. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Legger deg til på FB. Then I'll hunt you down, boy. Hunt you down and befriend you. LITT bleik? Kjære vakre vene, hadde Zealuu vært bleikere hadde han vært gjennomsiktig. Når han går med shorts trenger jeg solbriller for å ikke bli snøblind. Det så da ikke sånn ut? I mitt hode er det forøvirg forskjell på bleik og bleik. Bleik er sånn naturlig lys i huden, bleik er sånn "jeg nekter å være i sola"-hvit. Eller noe. jeg har hodet fullt av egne definisjoner jeg ikke klarer å uttrykke overfor andre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kefirblå... Heldigvis er jeg ikke så bleik. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Han nekter ikke å være i solen, men han bruker sunblock hele tiden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Rider så litt mer voksen og maskulin ut enn jeg forventet. Ta det for hva det er verdt. :!: Legger deg til på FB. Haha, javel ja. xD Nå lurer jeg på hva som har gitt deg det inntrykket? Ikke att det gjør noe. Men jeg mener da at jeg fortalte folk her at jeg fikk høre fra et par kolleger (damer sådan) på forgie jobben at de trodde jeg var 30. >_< Burde vel se litt voksen ut for å gi det inntrykket. Ok, bare si fra at det er deg så aksepterer jeg straight away. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Og jeg aksepterte. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg sitter og ser på refleksteip til min lillebror sitt Melbourne Shuffle Crew. Jeg skal prøve å kjøpe plaine phat pants of sy dem selv slik at hele crewet kan ha utstyr (koster $200~ for et par med phatties). Jeg er verdens beste storesøster. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg la dere til jeg også. Knis. Say what, Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Phatt Pants. Man bruker dem når man shuffler, som er en dansestil som oppsto på ravescenen i Melbourne på 1980-tallet. Min lillebror driver et shuffle crew, altså en gjeng med ungdommer som danser til elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jada, jeg legger til hva som helst. Spesielt random jenter fra øst-europa med interessante profilbilder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ah, noe slikt altså. http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI Aldri hørt om før! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ja, ganske nøyaktig det, faktisk. De er faktisk blitt ganske flinke hele gjengen, og har søkt om kulturstøtte på 5k for å arrangere Workshop/åpen dag/kurs. Jeg er så stolt. Hvis han bare hadde investert like mye i skole, så.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000695938525 Her. Ganske så annerledes enn jeg hadde sett for meg, in a good way. Legger deg til så jeg kan spionere på deg. Snart skal jeg og en kompis på kino for å se Transformers 3 i 3D. Forventer ikke annet en god popkorn-underholdning, så det skal mye til for at jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Da var døren vasket, nå må jeg bestemme meg om jeg skal ha noe på den eller ikke. Fikk endelig Ocarina of Time plakaten i posten her om dagen, så den må jeg henge opp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Da var døren vasket, nå må jeg bestemme meg om jeg skal ha noe på den eller ikke. Hva med et håndtak? Har hørt at det skal være greit, for da kan du åpne og lukke døren. Skal av gårde og se på en sofa snart. Den er dyr, men veldig fin. Håper den er god å sitte i. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det som er greia er at jeg allerede har et håndtak på den, så jeg funderte litt på hva mer jeg kunne tilføye på denne døren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Krok for å henge klær på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå