Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg lurer egentlig litt selv på det. Om man blir lei av å prate over nettet etter en viss stund etc... Endret 11. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tror det bedrer overlevelsessjansene til forholdet dramatisk å ha en konkret timeframe på når avstanden blir levelig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg skulle gjerne svart med et morsomt bilde, men jeg er ikke helt sikker på hva det er Leo vil uttrykke. Skepsis? :c Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Tror det bedrer overlevelsessjansene til forholdet dramatisk å ha en konkret timeframe på når avstanden blir levelig. Også Bardufoss, da. Lærer man annet enn å speide etter russere i skogen der? Ja, måtte faktisk jage en tigger som var her på døra Ellers skjer det ikke mye her. Edit: Leste gjør Endret 11. juli 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mer som "Hva var det han sa nå?" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mer som "Hva var det han sa nå?" Aha. Vel, jeg har ikke akkurat testet det selv, men det virker logisk. Noe av det kjipeste med avstandsforhold er den flytende usikkerheten - "EN ELLER ANNEN GANG skal vi bo sammen/i samme by/nært nok til at vi ikke må fly på tvers/langs av landet!!". Nå vet du jo når. Ett år. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvis dere ble kjent over nettet og har prata mye over der, trekker jo det også opp sannsynligheten for at det vil vare i tiden... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) You speak truth. Vi har snakket sammen i et halvt år og møtet gikk like bra, om ikke bedre, enn vi begge hadde håpet. Om det blir til at jeg drar hjem vet jeg iallefall nå at vi har en sjans sammen fjes til fjes (norsk ftw) også, og ikke bare på telefon/nett/brevdue. Edit: Jeg blir. Sånn. Slutt å snakk om ting som er lengre enn en agurk. Endret 11. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Avstandsforhold, ikke særlig morsomt. Var en av grunnene jeg slo opp med exen min, men det kan vel gå så lenge begge går inn for det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Så http://www.youtube.com/watch?v=TfCD56mv2WI hva er 2+2 igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror ikke avstand/mangel på det har så veldig mye å si. Jeg har et vennepar som har vært sammen i 10 år til tross for at de kun har bodd sammen de siste to. Før det bodde hun i Argentina og han i Norge. Tenk på det du, Lakus. Kunne ikke besøke damen sin uten å frykte at han våknet iset ned i et badekar en morgen med en nyre for lite. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Det var det jeg sa. Forholdet vårt varer evig Edit: Gnarr. Og jeg som lot Game of Thrones-boka ligge hjemme..... Endret 11. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tragisk.com Når dildoen er for langt unna. Jeg dævver hver gang jeg leser den. :!: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror ikke avstand/mangel på det har så veldig mye å si. Jeg har et vennepar som har vært sammen i 10 år til tross for at de kun har bodd sammen de siste to. Før det bodde hun i Argentina og han i Norge. Tenk på det du, Lakus. Kunne ikke besøke damen sin uten å frykte at han våknet iset ned i et badekar en morgen med en nyre for lite. Norge, Argentina, hmmm det blir vel ca samme avstandsen jeg har til min kjæreste, tror jeg. Å snakke over internett klarer man i årevis, er mer mangelen på å kunne ta og føle på personen som noen ganger føles litt tungt, men som andre sa, så lenge begge går inn for det så klarer det å vare, og man kan jo se på det som at hvis du klarer å holde ut avstanden så lover det veldig godt for varigheten av forholdet etter det også. Lakus, dere fant vel hverandre rett etter at jeg fant min? Var 8 mnd for meg i går Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Og så hadde jeg glemt at man må manuelt lagre på telefonen duden i Silent Hill: Shattered Memories har, at det ikke var automatisk. 1/3 av spillet om igjen eller så da... 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Å snakke over internett klarer man i årevis Apropos det. Nå som du er sånn på flørtern via Facebook synes jeg det er rett og rimelig at du får deg et ordentlig profilbilde, og ikke bare "av meg som baby". Og hvordan går det egentlig med forfatterskapet? Blir det noe av eller var en roman noe ambisiøst? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Og hvordan går det egentlig med forfatterskapet? Blir det noe av eller var en roman noe ambisiøst? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Fant en litt morsom ting, hvis man går inn på modernwarfare3.com blir man sendt til battlefield 3 sin hjemmeside Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Å snakke over internett klarer man i årevis Apropos det. Nå som du er sånn på flørtern via Facebook synes jeg det er rett og rimelig at du får deg et ordentlig profilbilde, og ikke bare "av meg som baby". Og hvordan går det egentlig med forfatterskapet? Blir det noe av eller var en roman noe ambisiøst? Hehe, du er virkelig interessert i å se hvordan jeg ser ut. ^_^ Det kommer snart, må bare finne et blide jeg i det minste ser 10% fotogen ut. Den skal komme, å få en bedre halvdel har bare forlenget produksjonstiden en smule. xD @nouse: Haha, morsomt, føler meg absolutt ikke truffet. Endret 11. juli 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå