Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Det eneste som hjelper er smilet hennes. Jeg merker at jeg blir til en liten sippeunge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dagen i dag: everythingwentbetterthanexpected.jpg Vært i banken og på Gulskogensenteret sammen med mamma og pappa. Fin dag. @AltF4: Synes du sa du hadde dårlig skjeggvekst? Er da bra skjeggvekst det der. Det tar meg 3 uker å gro 3-dagers skjegg og selv da ser det ikke ut som det er det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Det eneste som hjelper er smilet hennes. Jeg merker at jeg blir til en liten sippeunge. Don't do anything emo now. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Damn. Han her tjente insanely mye! http://tinyurl.com/yg9kg6k Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 I fremtiden er kanskje personen til høyre kjæresten min. Avstand osv. Jaså, du liker dem skjeggete? Siden jeg startet trenden kan jeg nå avslutte den. I dag var siste dagen vår sammen her oppe. Jeg er nå stuck her i to dager alene på en hotellrom som plutselig virker så utrolig mye mindre. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke dro oppover i det hele tatt. Ahh, minnene. Når jeg var sammen med min fra nord-Norge var det akkurat disse tankene som gikk igjennom hodet på meg også. For min del var det aldri snakk om å være alene på noen hotellrom da, vi var enten hos meg eller hos henne og så dro vi hjem. Jævlig triste timer en stund. @Cloud: greia er at det er kun der det gror mer eller mindre. Og haka er ikke så tett som det kan se ut som på bildet, selv om det har blitt bedre nå som jeg stussa det helt ned igjen og lot det gro ut litt jevnere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skulle installere Machinarium, men fant ingen installasjonsfil. Søkte det opp på nettet, og det viste seg at det første partiet de sendte ut manglet installasjonsfilen. Hvor håpløst er ikke det da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jaså, du liker dem skjeggete? Totes, også andre trekk som visse kan finne det vanskelig å ta som et kompliment. Herpderp Endret 11. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjære dagbok Siste Ordet. Etter å ha snakket med ***** vurderer jeg nå å lide meg gjennom de neste dagene alene for å få noen ekstra dager med henne. Det vil koste meg 2500 kroner ekstra, men pengene bryr jeg meg ærlig talt jævlig lite om akkurat nå. Jeg er ikke klar for å dra fra henne enda. So, SO. What do I do? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Er det ingenting å finne på der da :7? Endret 11. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vondt får du uansett. Når er i tilfelle neste mulighet da? Og hva annet skal du kjøpe deg eller kan du spare til? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har med meg kameraet så jeg skal alltids få dagene til å gå på den måten. Mye fint å se her og siden jeg likevel er på et hotell kan jeg jo slenge meg på en turistbuss. Sånn ellers er jeg rimelig alene i en stor (LOL) by. Og ja, jeg vet at jeg vil få vondt uansett. Kall det gjerne dårskap*, men jeg liker tanken på at jeg vil få det verre om jeg ikke ble. Sånn egentlig var vel hele min indre kamp for om jeg skulle bli eller dra allerede over i det samme øyeblikket jeg fikk vite at jeg hadde et valg i det hele tatt. Det var en lang setning, og her kommer det en lang setning til som skal få innlegget til å se lengre, dypere og tyngre ut enn det nødvendigvis trenger å være. Takk for deeeeeet. * avsinn, desperasjon, fjolleri, forrykthet, galimatias, galskap, idioti, illusjon, meningsløshet, nonsens, rabies, sinnsforvirring, sinnsykdom, toskeskap, tåpelighet, uforstand, vanvidd, villelse, åndssvakhet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvor langt nord bor hun egentlig? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Oh. Overbevis henne om å flytte nedover? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hun skal flytte til Oslo neste år. Men først skal hun flytte oppover til Bardufoss i et år for studietingtang. Spørs om jeg i det hele tatt tenker på hun om et år, men det er jo lov å leke med tanken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ah ok. Bardufoss er greit, dit går det fly. Har en kamerat som jobber som flygeleder der faktisk. Hvorfor skulle du ikke det? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Like a boss! Får vel følge strømmen jeg også. Jeg og dama tatt i fjor. Som dere ser, så er jeg veldig fotogen. Er du Paul Finch i American Pie? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Fordi om jeg ser på dette rent statistisk er sannsynligheten for at forholdet vårt faktisk kommer til å vare så lenge allerede ganske liten. Jeg håper selvfølgelig at statistikken ikke gjelder for oss, men jaja lolol liksom. Ah ok. Bardufoss er greit, dit går det fly. Har en kamerat som jobber som flygeleder der faktisk. Gief free ticketzz (Or i crash ur plane) Endret 11. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tror det bedrer overlevelsessjansene til forholdet dramatisk å ha en konkret timeframe på når avstanden blir levelig. Også Bardufoss, da. Lærer man annet enn å speide etter russere i skogen der? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Vi var sammen i nesten 3 år. Vis deg som en mann. Kan ikke det gitt. @Zealuu: Man lærer å ta ladegrep også. Var faktisk i Bardufoss under militærtjenesten. Løp rundt den jævla flystripa hver torsdag klokka 0600. Endret 11. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå