Lakus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Umm, hvorfor skal bilene kjøre oppi rumpa på syklistene uansett? Slikt er jo dømt til å skje før eller senere. (Le Tour de France) 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kanskje de satt i bilen som kjørte på han ikke likte hva de så ? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kanskje sjåføren sovnet av kjedsomhet? Gjør det samme selv hvis sykling står på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 AltF4: Du er bare en gretten gammel mann som vokste opp med Når jeg gikk lei av å hente trillebåra spilte jeg heller litt Stroker. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hahaha. Alt, inkludert spill, var så mye bedre før. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Sykling kan være gøy å se på det, med den rette kommentatoren. Begynner fra 1:37. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vært en fantastisk helg med Final Fantasy V-spilling, Spartacus: Blood and Sand på bluray, gokart-kjøring, karaoke og ikke minst besøk på en strippeklubb i forbindelse med et utdrikningslag. Jeg har hatt en del negative fordommer mot sistnevnte - at de er fulle av ufordragelige karer og halvhjertede strippere - men disse ble ganske fort slått i hjel for det var virkelig en god, positiv stemning der. Hadde flere svært pene damer nakne i fanget i løpet av én kveld enn resten av livet sammenlagt og fikk også en privat dans som var svært intim og behagelig. En kamerat av meg ble med opp på scenen, ble kledd av ned til bokseren, bundet, pisket, ridd som en hest og ledet som en hund rundt på scenen med belte rundt halsen. Det er dette som er uteliv hvis du spør meg, og ikke å sitte på en trang, bråkete pub og tørrprate. Et par av oss har allerede diskutert et nytt besøk i nærmeste fremtid, så dette kan fort bli en ny hobby for min del. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Da får jeg også vise min da! Jøss, er du venstrehendt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Åååh, Lakus og RoR, så søte kjærester dere har! :') Edit: Jeg får følge på, jeg da. Dette er "jentekjæresten" min. Vi hadde en plan om å gifte oss og leve et bohemliv, men så møtte jeg Zealuu og hun møtte sin guttekjæreste. Hun teller fremdeles. Edit2: HAHA, beste bildet av begge kjærestene samtidig: Endret 11. juli 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg trodde Zealuu var... mindre. Christ, Team Fortress 2 F2P er drømmehagen for amatør-spys som meg. 14 ryggstikkinger i ett live, 55 til sammen på én runde i går, og mer av det samme i dag. Problemet er bare at jeg jo egentlig blir en dårligere Spy av å holde på sånn, for jeg lærer meg jo ikke hvordan folk som har sett en Spy før faktisk tenker. De nye spillerne tar jo alt for et godt ord. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Verdens dårligste bilde av meg, da. Ser ut som en krysning mellom en sjøku og en downsing. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Den søteste sjøkua jeg har sett, ihvertfall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Mye bedre bilde, selv om jeg klippet håret like etter det ble tatt. THE WOODSMAN. Klikkbart for bilde med ubehagelig høyt detaljnivå. Endret 11. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 "Set As Desktop Background" 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Da kan jeg jo kaste meg på trenden - årets sommerbilde. Tradisjonen tro holder jeg meg litt etter moten, og mens andre legger ut slike bilder som ser ut som noe bestefaren deres tok med mobiltelefonen i sin tid har jeg begynt med duckface. For ordens skyld: tatt mens jeg klipper plenen. Etter jobben. Endret 11. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Like a boss! Får vel følge strømmen jeg også. Jeg og dama tatt i fjor. Som dere ser, så er jeg veldig fotogen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nå som jeg er husvakt for bortreiste foreldre (og kan gjøre fantastiske ting som å spille Wii på en CRT-skjerm slik det var ment) passer det jo bare med et slikt bilde. På laptop-kameraet er jeg til og med litt fotogen og. I fremtiden er kanskje personen til høyre kjæresten min. Avstand osv. Endret 11. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Siden jeg startet trenden kan jeg nå avslutte den. I dag var siste dagen vår sammen her oppe. Jeg er nå stuck her i to dager alene på en hotellrom som plutselig virker så utrolig mye mindre. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke dro oppover i det hele tatt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det er i slike situasjoner Minecraft er god å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå