Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og når sluttet lange ben å være sexy?

Men ja, lave jenter er sexy det også. Særlig hvis de er helt flate på toppen så jeg kan ha ølen min oppå det uten at den detter ned.

Hva er egentlig greia med Just Cause 2-kjærligheten? Jeg klarer bare ikke å like det samme hvor mye jeg prøver.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Just Cause 2 er awesome, både i teori og praksis.

Den frihetsfølelsen jeg får i det spillet er ulikt alt annet jeg har spilt. Prototype kommer på andreplass. Ellers er det fint å se på, og kontrollene er brukbare. Kan ikke 100% pin-pointe hvorfor jeg digger det så mye, det bare traff innertier i spillhjertet mitt.

Når det kommer til lave jenter, så kan jeg si meg til dels enig. Men: Dama mi er relativt lav i forhold til meg som er 1.90, men når hun hiver på seg høyhælte sko så bakdelen blir ytterligere definert og hun når meg til over haka, da våkner tigeren. :dribble:

Sist men ikke minst, mitt liv akkurat nå:

1. Fri fram til onsdag

2. Spilt fotball med i 2 timer nå i kveld, så jeg har god samvittighet

3. Snart er jeg nydusjet

4. 20 kalde colabokser i kjøleskapet

5. En Grandiosa Pepperoni i fryseren

6. Portal 2 installert og klar til å spilles i nydusjet, mett tilstand.

7. Det kjøres på høye innstillinger, til tross for at jeg sitter på bærbaren. I luv U, Source Engine.

Dette ble en fin søndag, gitt.

Lenke til kommentar

Just Cause 2 er awesome. I teorien.

Ja, knallgod idé. dessverre ser jeg bare endeløse områder av skog, en og annen bygning, et ufattelig klønete kontrollopplegg (og hva i all verden er greia med QTE på talltastene? Det er jo for faen nesten verre enn Darksiders på PC!), verdens verste voiceacting ("I am Bolo Santosi") og av og til hender det jeg koser meg med noen ødeleggelser men det blir liksom så smått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...