Lakus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hjelp. Enda en Harstadværing? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 De er overalt. Er dette første tegn på en kommende apokalypse? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hører Harstad er fint på denne tiden av året. Nå skal jeg inn til byen sammen med fattern og bli påspandert en burger på en nyåpnet sjappe. Rapport følger. Er iverfall varmt nok her, men ganske overskyet akkurat nå. Her også, var 32 grader i skyggen for litt siden, sol og nesten vindstille. Jeg er virkelig glad for at jeg hadde A/C på jobb. Er sånn at jeg kan gå ut for å varme meg hvis det blir for kalt inne. Noe det absolutt ikke er, heller motsatt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 De er overalt. Er dette første tegn på en kommende apokalypse? Kom til meg om frykten tar deg! De kommer først til deg. Her også, var 32 grader i skyggen for litt siden, sol og nesten vindstille. Jeg er virkelig glad for at jeg hadde A/C på jobb. Er sånn at jeg kan gå ut for å varme meg hvis det blir for kalt inne. Noe det absolutt ikke er, heller motsatt. A/C? Må du velge mellom air og condition? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Her også, var 32 grader i skyggen for litt siden, sol og nesten vindstille. Jeg er virkelig glad for at jeg hadde A/C på jobb. Er sånn at jeg kan gå ut for å varme meg hvis det blir for kalt inne. Noe det absolutt ikke er, heller motsatt. For ikke å snakke om luftfuktigheten. For min del blir det litt for mye av det gode. Får jo nesten ikke trukket pusten skikkelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Kom til meg om frykten tar deg! De kommer først til deg. Hvis jeg ser et ubehagelig antall nordlendinger i byen min, så hopper jeg på første buss. Jeg sier i fra på face, slik at du kan handle inn nødrasjoner, og spikre tett vinduer og dører. Du må også kjøpe et nødaggregat, i tilfelle nordlending-horden kutter strømmen slik at vi ikke får spille tv-spill, i håp om at vi skal komme ut og gå i fella deres. Kjenner jeg RoR rett, så er det det første han ville tenkt på. Edit: Håper Lakuspakus kommer seg unna. Kjipt om han ble infisert. Endret 10. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har hørt for mye på Phantom of the Opera-soundtracket de siste dagene og bestemt at "All I ask of you" skal brukes i bryllupet til meg og Zealuu. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 DET synes jeg og. Selvfølgelig, Zealuu aner ikke hvilken sang det egentlig er, men i går, når han holdt på å sovne fikk jeg ham til å love å synge den som en duett med meg. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ah det er en fin sang ja. Fin film også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Musikalen er magisk. Har faktisk sett den i London, og satt helt hypnotisert under hele greien. (JA, jeg er en 60 år gammel dame når jeg er på ferie, jeg så Les Mis òg, men klarte å gå glipp av Avenue Q). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ser ikke noe galt i å se musikal når en er på ferie i London. Jeg fikk nesten en fugl inn på rommet mitt her. Hadde jeg ikke hatt persiennene nede, så hadde den vel flakset inne på rommet mitt her nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Musikalen er magisk. Har faktisk sett den i London, og satt helt hypnotisert under hele greien. (JA, jeg er en 60 år gammel dame når jeg er på ferie, jeg så Les Mis òg, men klarte å gå glipp av Avenue Q). Selv gleder jeg meg enormt til å se Les Mis i London i August! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) @Villery: Kommer vel an på om han tenker med hodet som har hjerne eller hodet som vil gjerne. Men er plass til ham også. Jaja, da ble det ikke den leiligheten. Endret 10. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er fremdeles trygg. Ingen tegn på at apokalypsen enda har startet. Ikke med dette fjeset å hvile øynene på om dagen iallefall. Litt morsomt egentlig. Hun er såvidt 160cm så jeg kan se rett over hun. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Bare vent Lakus, kommer da ned dit med hurtigbåten og begynner apokalypsen, er bare en time Huff tror jeg har begynt å like ei jente, som jeg har kjent til men ikke snakket med. Bare på en liten tur med hurtigruten. Håpløs er jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kjenner følelsen. Dere burde sjekke ut Terningkast: 1på Facebook. Jeg ler meg skakk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Næmmen, gratulere Lakus. Du har fått deg ei søt pia. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Dere burde sjekke ut Terningkast: 1på Facebook. Jeg ler meg skakk. Var en del gode puns der, men ellers må jeg innrømme at jeg ikke helt ser hva som er så morsomt? @Rider: Har du hatt understreket i navnet ditt tidligere? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er veldig svak for sånt, malplasserte ting brukt som om det skal være sånn. Har sikkert et fint navn i kunst-verdenen, men der henger ikke jeg så mye. Tror understrekinga kom nå. Den bør i hvert fall forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå