Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører Harstad er fint på denne tiden av året.

Nå skal jeg inn til byen sammen med fattern og bli påspandert en burger på en nyåpnet sjappe.

Rapport følger.

Er iverfall varmt nok her, men ganske overskyet akkurat nå.

Her også, var 32 grader i skyggen for litt siden, sol og nesten vindstille. Jeg er virkelig glad for at jeg hadde A/C på jobb. Er sånn at jeg kan gå ut for å varme meg hvis det blir for kalt inne. Noe det absolutt ikke er, heller motsatt.

Lenke til kommentar

De er overalt. Er dette første tegn på en kommende apokalypse?

Kom til meg om frykten tar deg! De kommer først til deg.

Her også, var 32 grader i skyggen for litt siden, sol og nesten vindstille. Jeg er virkelig glad for at jeg hadde A/C på jobb. Er sånn at jeg kan gå ut for å varme meg hvis det blir for kalt inne. Noe det absolutt ikke er, heller motsatt.

A/C? Må du velge mellom air og condition? :p

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om luftfuktigheten. For min del blir det litt for mye av det gode. Får jo nesten ikke trukket pusten skikkelig.

Lenke til kommentar

Kom til meg om frykten tar deg! De kommer først til deg.

Hvis jeg ser et ubehagelig antall nordlendinger i byen min, så hopper jeg på første buss.

Jeg sier i fra på face, slik at du kan handle inn nødrasjoner, og spikre tett vinduer og dører.

Du må også kjøpe et nødaggregat, i tilfelle nordlending-horden kutter strømmen slik at vi ikke får spille tv-spill, i håp om at vi skal komme ut og gå i fella deres. Kjenner jeg RoR rett, så er det det første han ville tenkt på.

Edit: Håper Lakuspakus kommer seg unna. Kjipt om han ble infisert.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Musikalen er magisk. Har faktisk sett den i London, og satt helt hypnotisert under hele greien. (JA, jeg er en 60 år gammel dame når jeg er på ferie, jeg så Les Mis òg, men klarte å gå glipp av Avenue Q).

Selv gleder jeg meg enormt til å se Les Mis i London i August! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...