Lakus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 ... Harstad? Harstad Tja... Første som slår meg er varmtvannskrana. Hvis du lar det renne en stund og kjenner på vannet om det rett og slett er drittvarmt, så kanskje det kan brukes? Eller så må du ta deg en tur ned i resepsjonen og spørre de om de kan hjelpe. Drittvarmt springvann funket sånn tålig bra. Bra nok til at jeg ikke gidder spørre i resepsjonen. Du røyker vel fortsatt, så du har sikkert en lighter tilgjengelig. Selskapet mitt her oppe krever at jeg ikke røyker, so no. No lighter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fin måte å slutte på det. Rett og slett bli nektet av arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dessuten er røyking skadelig for helsa og du sparer masse penger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Harstad. Jaja. Nå er det helg, og jeg skal fremdeles jobbe, både i helgen og mandag-fredag. Penger! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Røyking er for vinnere. Jeg røyker ikke, så jeg er ikke en vinner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Arbeidsgiver er en måte å se det på. Men fant ut at Minecraft funker på hotellnettet. Yay! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fin måte å slutte på det. Rett og slett bli nektet av arbeidsgiver. Jeg tror "selskapet" betyr dama hans. Harstad. Jaja. Nå er det helg, og jeg skal fremdeles jobbe, både i helgen og mandag-fredag. Penger! Jeg har en uke ferie ^_^ Røyking er for vinnere. Jeg røyker ikke, så jeg er ikke en vinner. Grunnen til at du ikke er en vinner er skinnvesten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 +1 poeng til AltF4. Ville skryte litt, men uten å virke prangende. Planen backfiret helt til presten kom å reddet meg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Grunnen til at du ikke er en vinner er skinnvesten. You made me laugh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 @Lakus: For å imponere meg på den fronten trenger man bare si "kysse" og jeg er grønn av misunnelse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nå skulle jeg til å poste et forever alone-bilde, men det blir for slemt. Din tid vil komme, gamle padawan. I have faith in you. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Haha, jeg kjenner meg igjen i de fleste forever alone.bildene. Og FBF Jo da, jeg dør vel ikke alene akkurat. Hva skal du i England? Endret 8. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Southampton. Det blir nais av typen über! Og selvfølgelig, min dør er åpen, så det er bare å komme. edit: Så lenge du ikke ender opp som denne karen. Endret 8. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hvor Southamptoner man noe, egentlig? Det hadde vært litt kult! Lyst til å se England. Endret 8. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Her skal jeg Southamptonere i et år. Du burde definitivt ta deg en tur over dammen. Bare en time unna London med tog, som igjen gir oss muligheten til å ta oss en tur i London Eye. Just the two of us. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 +1 poeng til AltF4. Ville skryte litt, men uten å virke prangende. Planen backfiret helt til presten kom å reddet meg Får vi se bilde av den heldige eierinnen av ett stykk Lakuspakus da, hmmm? *nyskjerrige Nils* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Damn, det virker jo ganske spennende! Får se an økonomien, men jeg er absolutt klar! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) To be continued.. Endret 8. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Får vi se bilde av den heldige eierinnen av ett stykk Lakuspakus da, hmmm? *nyskjerrige Nils* Nei, du. Jeg er "all for" åpenhet og sånt, men tør ikke legge ut bilde uten videre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Aw, bummer, også jeg som blir så nyskjerrig, men tenkte meg nesten det. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå