AltF4 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Det går bare på de som eier. De tar den de har lyst på. Har jo ikke leid noe før, og har derfor ingen referanser. Kan jo være noen som ikke liker det. Dette er DJ Heros "Trough Fire and Flame": http://www.youtube.com/watch?v=xaAjJG-c65o&feature=related Jeg greide 4 stjerner i sta på medium, var så vidt det var før jeg fikk 5. Herlig! Endret 6. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nerds ftw! (Stort bilde så sette i spoiler) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) DJ Hero ser litt artig ut, men ser for meg at jeg blir fort lei, akkurat som i Guitar Hero. Satser på at ingen tar seg nær av denne. Smiler like godt hver gang jeg hører den. Edit: Catherine-demo den 12. juli! Endret 6. juli 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Mange gode minner i den sangen der Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det går bare på de som eier. De tar den de har lyst på. Har jo ikke leid noe før, og har derfor ingen referanser. Kan jo være noen som ikke liker det. Hvis det går skeis så kan du flytte med meg til Southampton i september. Blir et stykke unna jobben kanskje, men du får en flybonus uten sidestykke. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Kom en har dskur i det jeg gikk av toget i dag, men ga seg fort. Var egentlig mest godt. Skal på visning på leilighet i morgen! Snøballen har begynt å rulle, jeg står på kanten av neste steg her i verden. Overraskende nok er jeg ikke stressa (enda), men når mamma spurte meg om hva jeg skulle spørre om ble jeg med ett litt usikker - jeg aner ikke hva det er jeg bør lure på! Kommet frem til at jeg må spørre om hvitevarer og internettilkobling i hvert fall. Leiligheten er 7 minutter gange unna jobben og koster 6500 måneden. Kan ikke bo stort dyrere, og med den plasseringen er det jo en sann drøm. Kort vei til både jobb og butikker - Jessheim Storsenter. Vet du om strøm er inkludert i den prisen f.eks? Jeg ville også tatt nøye kikk på badet og spørre om hvor gammelt det er eller om det har blitt renovert. Hvis det er en ovn på badet av den typen som henger litt oppe på veggen, sjekk hvor langt ned fra taket den henger. Det er nemlig en viss grense for hvor høyt opp den kan henge. Henger den for høyt opp og du har den på fullt om vinteren f.eks, griller den rett og slett taket. Spør om ting du ikke kan se: Elektrisk anlegg (er kontaktene jordet? Hvordan er brannalarmen? Er det skader på ledninger? Nøkkel til sikringskap? Er alt som det skal og velfungerende?), isolering (er leiligheten godt isolert sparer du mange penger på vinteren), rør (har det vært problemer med tette rør f.eks?), lekkasjer (har det vært råteskader og har det vært/er fukt på badet eller i leiligheten/huset. Om det har vært dette, hvem rehabiliterte/renoverte huset eller leiligheten? Ble det gjort av en godkjent fagmann? Spør om hvor lytt det er i leiligheten. Hvordan er nabolaget? Aner ikke hva "forholdsvis nytt hus" betyr. Det kan jo være alt fra 80-tallet til rundt årtusenskifte liksom, så vet ikke om alt dette er relevant for deg å spørre om, men det skader ikke å være nysgjerrig. Bruk iallefall god tid og se deg omkring. Selvom det er mange søkere, så betyr ikke det at du ikke har sjans til å få den. Hvis det er de som eier som skal vise rundt, så betyr det en god sjanse til gjøre et godt førsteinntrykk. Siden det er de som bestemmer hvem som får leiligheten, så er det meget godt mulig at de går etter hvordan denne personen er. Tipper de fleste som leier ut i dag foretrekker en leieboer som oppfører seg og ikke har ville fester hver bidige helg og bråker med både det ene og det andre i resten av uka. Regner med at du sikkert spiller litt musikk, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Du har vel fast inntekt og kan betale leia, i mine øyne er det en veldig god faktor og eierene setter selvfølgelig pris på en som kan betale leia når den skal betales. Lykke til! Endret 7. juli 2011 av Cloudemyx 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis jeg, i drømme, må løpe så fort som mulig fordi jeg blir jaget av et monster eller fordi det er en eller annen konkurranse, hvorfor snubler jeg alltid da? Det skjer hver jæ... gang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sitter på pappa sin PC nå. Hvilken idiotisk rasstapp har bestemt seg for at det er kult å plassere knapper hvor du kan bla deg fremover og bakover RETT ved piltastene? Er jo ikke mulig å skrive mer enn 3 ord før du blir sendt en side tilbake og må skrive hele innlegget på nytt. Jeg hater feilslått funskjonalisering. Long story short: Er på ferie i Portugal siden lillesøster er med i europamesterskap i seiling. Er litt for mye sydenferie for meg (ligge på stranda hele dagene, sose rundt i samme byen 7 dager i strekk og gjøre relativt lite) men det går greit. Har dratt til Sevilla i Spania i dag, og vi overnatter her. Transformers 3 var ganske dårlig imo. Bra action (om noe langdrygt) og fete effekter. Resten var helt bajs. Hun baben fylte ingen rolle (dra rundt i en komplett ødelagt by med et militærteam, og så bruker du høyhelte sko?). I tillegg bidro hun ikke til noe som helst. De forskjellige scenene hang også veldig dårlig sammen, og det virket som regissøren bare hadde filmet 100 actionfylte scener og kjørt dem til "Will it blend"-showet. Regissøren tok også en del teite shortcuts. Feks når de folka klatra opp i bygningen som senere raste. Når de hadde kommet seg halvveis ned den totalvraka bygningen var de plutselig "safe" og i neste scene var de nede på bakken. Og hvorfor gikk de opp i bygningen igjen? Når de hadde "clear shot" til den obelisken så gadd de ikke å gjøre noe. Lol Til slutt var det en del store plotthull og ulogiske ting. Hvorfor tok de ikke bare å nuka byen? Eller hvorfor tok ikke bare optimus Prime opp en diger gunner og skøyt i stykker det tårnet? Og hvorfor gadd ikke den amerikanske regjeringen å sende inn flere soldater enn 30 stykker? Etc. etc. Men, forventet vel i grunn ikke så veldig mye mer enn hjernedød action, og det var vel det som ble servert. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Regner egentlig ikke med å få denne leiligheten, var mange som hadde ringt så regner med at konkurransen er stor. Da er det vel bare flaks som gjenstår, og det er vel ikke mitt sterkeste kort Jeg gleder meg til å komme på besøk i leiligheten din Erik Og hatt deg som leieboer må jo være helt konge, sålenge Alt "unge barry" F4esen holder seg for god til nach med djhero Error: Hvis du ser på filmen som en lang slåsskamp i hd mellom roboter og ei temmelig nice dame i fine sko så er den ikke så halvgæren. Slåssinga i skogen på den forrige gjorde omtrent hele filmen for meg. Endret 7. juli 2011 av Mammakamelen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 *klippe klippe* Hehe det var da veldig! Huset ble bygd i 2006, så det var forholdsvis nytt alt som var. Føler jeg fikk gjort et godt inntrykk, prata mye med dama som eide stedet. Sto også en Super Nintendo under TV'en og det lå en grønn Xbox 360-kontroller der (kjenner ikke igjen fargen, mulig det er noe Halo-opplegg), jeg fikk nesten sjokk. Regner egentlig ikke med å få denne leiligheten, var mange som hadde ringt så regner med at konkurransen er stor. Da er det vel bare flaks som gjenstår, og det er vel ikke mitt sterkeste kort Jeg gleder meg til å komme på besøk i leiligheten din Erik Og hatt deg som leieboer må jo være helt konge, sålenge Alt "unge barry" F4esen holder seg for god til nach med djhero Error: Hvis du ser på filmen som en lang slåsskamp i hd mellom roboter og ei temmelig nice dame i fine sko så er den ikke så halvgæren. Slåssinga i skogen på den forrige gjorde omtrent hele filmen for meg. Haha, du skal være blant de første gjestene! Og hu var da ikke så jævlig nice. Det jeg likte med henne var at hun ikke var så fordømt teit som Mikaela var i de to første, men hadde mer en jobb som sto til utseendet eller omvendt. Rett og slett en mer plausibel karakter. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Personlig er hun svært pen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 @AltF4: Ah, 2006 er jo nesten helt nytt. Da er nok leiligheten i god stand, uten mangler kan jeg tebke meg. Hvor stor er den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Personlig er hun svært pen. Ditto. @AltF4: Ah, 2006 er jo nesten helt nytt. Da er nok leiligheten i god stand, uten mangler kan jeg tebke meg. Hvor stor er den? 45m2. Ikke all verdens, men jeg er ikke tjukke fyren så det går. Mest spent på hvor jeg kan ha PC'en Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Phone duty på jobb igjen. Første halvtimen var nonstop. Nå har det heldigvis roet seg, enn så lenge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Personlig er hun svært pen. Ditto. @AltF4: Ah, 2006 er jo nesten helt nytt. Da er nok leiligheten i god stand, uten mangler kan jeg tebke meg. Hvor stor er den? 45m2. Ikke all verdens, men jeg er ikke tjukke fyren så det går. Mest spent på hvor jeg kan ha PC'en Det har mye å si hvordan rommene er delt opp. Selv en 45 kvm. leilighet kan virke stor om den er delt opp smart. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) NEEEEI! Endelig var det mulig å lage Google+ bruker og så setter jeg fødselsdato og etterpå finner jeg ut av at jeg må være 18! :mad: :mad: Satser på å få en ny invite til en anner mail. Endret 8. juli 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 I has hotellrom in Harstad. I has internett i nettleseren min. I has Mr. Lee I has no vannkoker som virker. Wat to do? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 I has hotellrom in Harstad. I has internett i nettleseren min. I has Mr. Lee I has no vannkoker som virker. Wat to do? Tja... Første som slår meg er varmtvannskrana. Hvis du lar det renne en stund og kjenner på vannet om det rett og slett er drittvarmt, så kanskje det kan brukes? Eller så må du ta deg en tur ned i resepsjonen og spørre de om de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du røyker vel fortsatt, så du har sikkert en lighter tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå