Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Driver mdere med denne Ghibli-onanien nå igjen?

Transformers 3 i 3D i kveld!

Jeg så eneren og synes den var kvalmende overfladisk og laget uten kjærlighet til Transformers. Den prøvde altfor hardt å gjøre Transformers til noe hipt og kult for ungdommer som aldri har brydd seg før ved å kjøre på med spesialeffekter, døll hollywood-humor og verdens mest forutsigbare romanse. Til tross for at jeg elsket Transformers som barn følte jeg at jeg ikke var i målgruppen til denne filmen i det hele tatt. Nei, jeg sverger fremdeles til animasjonsfilmen fra 1986 og har ingen planer om å se verken 2 eller 3.

Helt enig, og Transformers 2 var enda verre. Den var pinlig ræva, og fungerte kun når det ikke var mennesker i filmen.

Kan jeg free-roame i Batman når jeg har rundet det, for å finne ting?

Jepp.

Flotters! Vet det er en del jeg har gått glipp av. Det gjelder spesielt der det er sånne "skilt" med bilde av en edderkopp på. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å åpne dem. Har tenkt at jeg sikkert får et nytt hjelpemiddel senere.

Husker ikke helt mekanikken med de, men det er like greit å ta alt etter spillet er slutt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er "The Spirit of Arkham"-greiene det snakkes om ja.

Chronicle of Arkham: Throughout Arkham you'll find 23 of these stone tablets (plus a 24th "special" Chronicle -- see below for more details). Note the symbol of the beetle in the middle of the tablets. When you find one, scan it by holding down the Detective Mode button to acquire the audio file.
Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Håper det. Etter den forbanna oppbyggingen av Killer Croc var det et litt skuddene sorti. Selv om den kampen isolert sett var litt kul. Husker første gangen jeg så ham i heisen - fikk både angst og et digert glis på en gang.

Transformers 3 var overraskende bra! Svært få idiotiske vitser, og foreldrene til Sam var nesten ikke med. Litt synd at svært få karakterer ikke får være "vanlige", men heller må være skikkelig teite og overdrevne. Ødelegger litt, men Optimus leverer varene som alltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, kunne vært mer enig om Transformers 3 - selv om det virkelig er delte meninger om den i filmforumet, hehe!

Jeg har egentlig lyst til å kjøpe LA Noire og PS3, men er så usikker på om det er verdt det, også om jeg virkelig trenger 320GB versjonen, valgets kvaler :hmm:

Lenke til kommentar

Det regnet litt faktisk i ettermiddag, men nå er det nesten skyfri himmel. Klypdyrene har iallefall kommet hit allerede. Det falt en fra taket over ytterdøra og rett ned i hodet på meg her en kveld da jeg skulle rope på bikkjene. Fikk sånn passe noia.

Tatt flere edderkopper på rommet mitt også. :ph34r:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Kom en har dskur i det jeg gikk av toget i dag, men ga seg fort. Var egentlig mest godt.

Skal på visning på leilighet i morgen! Snøballen har begynt å rulle, jeg står på kanten av neste steg her i verden. Overraskende nok er jeg ikke stressa (enda), men når mamma spurte meg om hva jeg skulle spørre om ble jeg med ett litt usikker - jeg aner ikke hva det er jeg bør lure på!

Kommet frem til at jeg må spørre om hvitevarer og internettilkobling i hvert fall. Leiligheten er 7 minutter gange unna jobben og koster 6500 måneden. Kan ikke bo stort dyrere, og med den plasseringen er det jo en sann drøm. Kort vei til både jobb og butikker - Jessheim Storsenter.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo noe! Er et forholdsvis nytt hus, men lurt å spørre like fullt. Ligger ved en veg jeg vet det er en del trafikk på, men er så vant til flystøy fra Gardermoen at jeg ikke lar meg plage av sånt så lett.

Lenke til kommentar

Regner egentlig ikke med å få denne leiligheten, var mange som hadde ringt så regner med at konkurransen er stor. Da er det vel bare flaks som gjenstår, og det er vel ikke mitt sterkeste kort :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...