AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Er det forresten denne du skal ha deg? Du har godspill som Doom og Wolfenstein der Jepp, var den jeg så på. Men jeg kommer nok til å melde pass, får se an Quake 2. Det ble i hvert fall Half-Minute Hero: Super Mega Neo Climax. Herregud for et spill! Endret 1. juli 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det umulig å ikke snø døgnet med mindre man har noe som tvinger en til å holde rytmen. Viljestyrke? Den har jeg mistet troen på. Ikke bare min egen, men generelt i mennesker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0mE94ocfx9k&feature=player_embedded#at=137 Noen har viljestyrke nok til å lage Portal 2 i Left 4 Dead 2. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Eller hva med Aron Lee Ralston, som filmen 127 Hours er basert på, som kappet av sin egen arm for å overleve ute i ørkenen? Det kaller jeg viljestyre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nja, det er vel mer overlevelsesinstinkt. Viljestyrke vil jeg si er å gjøre noe kjedelig, langtrekkelig eller ubehagelig som du strengt tatt ikke må gjøre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Men må du ikke også ha viljestyrke for å overleve? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg hadde viljestyrke en gang, men den tok ferie på ubestemt tid da jeg ble syk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Viljestyrke vil jeg si er å gjøre noe kjedelig, langtrekkelig eller ubehagelig som du strengt tatt ikke må gjøre. Skal ha ganske mye viljestyrke for å høre på overlevelsesinstinktet ditt når det innebærer å sage av deg en halv arm med en billig leatherman-knockoff. For øvrig ca. den mest ubehagelige lydeffekten i en film noensinne når han treffer senen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Er alene hjemme (fra i dag tidlig til søndag kveld), men så virker det nå plutselig som om den nye stekeovnen vi har fått som går på gass muligens lekker. Ble gjort en lynavgjørelse om å stikke på kino med noen kamerater, og rakk derfor ikke å diske opp noe middag for meg selv. Fyrte opp stekeovnen for å trykke i meg en grandis, men etter 5-10 minutter luktet plutselig hele rommet "gass", og det kom også noen merkelige lyder fra ovnen. Lurer på hvordan jeg skal få i meg mat de kommende dagene. Tør ikke å bruke stekeovnen i det hele tatt med tanke på at det er en veldig reell sjanse for brann hvis jeg faktisk har rett i mistankene mine. (hvis jeg bruker den, that is) Endret 1. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Om du har micro kan du varme noe mat i den, f.eks. Fjordland, eller den grandisen. Gjør det ofte selv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mann, er det noen her som ser på Adventure Time? http://www.youtube.com/watch?v=OuuH1NRu4fI Dude-bro random eventyrtid med bender-stemmen som hunden. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Om du tror ovnen lekker MÅ du få sjekket det. Luft først ut rommet som den står i helt. Kjøp så en gassmåler. Gassovner som lekker er serious business. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Dude-bro random eventyrtid med bender-stemmen som hunden. Også Marcus Phenix fra Gears of War. Litt vel lik seg selv i de fleste karakterene egentlig, særlig GoW ble veldig merkelig når jeg bare satt og venta på at Marcus skulle rope "bite my shiny metal ass" til locustene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har ikke det problemet selv Og latteren er heldigvis forskjellig i begge seriene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Egentlig ikke så forskjellige Hah, visste ikke at Dimmu borgir har musikken i Insanely Twisted Shadow Planet! http://www.youtube.com/watch?v=E5hI9uqbl2s&feature=player_embedded#at=33 http://www.youtube.com/watch?v=975Zw8BJ3Vg&feature=related Endret 2. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Helseproblemer etter sexI dag 11:35 | Vist 826 ganger. Hei! Jeg traff en fyr som ikke hadde glid og derfor måtte vi bruke alternative ting. Dette var i hans bil og motoroljen ble brukt. Etter denne akten har jeg hatt vedvarende kvalme og diare. Hva skal jeg gjøre. Jeg kan ikke gå til legen fordi det er for flaut. Jeg føler at dette forringer min livskvalitet. Gaysir tråd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Håper han troller. Jeg har 3 STALKER-spill og Complete-mods til samtlige. Hurra. 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg har inntrykket av at det aller meste enkelte steder er trolling. Hm... Vanskelig å installere mods til STALKER? Alle spillene altså. Endret 3. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kommer an på hva den skal gjøre. Noen er så enkle som å bytte ut diverse config-tekstfiler med en ferdigredigert versjon, andre er såpass komplekse at de kommer med en exe-installer (AMK, Oblivion Lost, f.eks.). Complete-moddene forandrer ikke kjernegameplay slik AMK eller OL gjør, så der er selv den manuelle installasjonen veldig enkel (kopier mappe til spillmappen; i SHOC må du også endre et par linjer i en tekstfil for at det skal virke). Hvis du skal spille noen av STALKER-spillene i dag så er det ren galskap å ikke bruke Complete-utgavene. Det er fremdeles vanilla, bare bedre, og det uelskede stebarnet i familien (Clear Sky) skinner plutselig når frekvensen av progresjonskritiske NPC-er som aldri spawner osv. senkes til null. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå