Cloudemyx Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Døgnet mitt er også snudd. Spilt ferdig MX vs. ATV Reflex og spilt videre på Ocarina of Time i hele natt. Vondt i hodet jeg også kjenner jeg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det umulig å ikke snø døgnet med mindre man har noe som tvinger en til å holde rytmen. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Da var London tur bestilt Hvis du er fantasy/spill/tegneserie interessert bør du besøke Forbidden Planet. Butikken ligger veldig nærme både Tottenham Court Road og Leicester Square. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det umulig å ikke snø døgnet med mindre man har noe som tvinger en til å holde rytmen. Viljestyrke? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Herregud denne var gjennomført. Vet ikke om jeg skal le eller riste på hodet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så den på Vimeo for nesten to uker siden eller noe :hipster: :coolface: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg vil også til London... Men men. får nøye med meg salg på Steam. Dette kan fort bli dyrt. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det umulig å ikke snø døgnet med mindre man har noe som tvinger en til å holde rytmen. Viljestyrke? Vekkerklokke? Den står riktig nok på 12.30, og jeg våkner ikke før 13.30.... Jeg vil også til London... Men men. får nøye med meg salg på Steam. Dette kan fort bli dyrt. Ai, ai, ai, hva skal du investere i? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Aner ikke foreløpig. Vurderer Magicka Complete Pack. Titta også på Id Software full pack. 250 kroner for 24 spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det kjipe med de pakkene er at jeg har minst halvparten av spillene de inneholder fra før. Men Telltale Complete Pack hadde vært et helt fantastisk kjøp om jeg ikke hadde hatt noen av de spillene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Aner ikke foreløpig. Vurderer Magicka Complete Pack. Titta også på Id Software full pack. 250 kroner for 24 spill. Spørsmålet her er vel: Har du 250 kroner å sløse på 24 spill du ikke en gang kommer til å installere, og heller bare vil ergre deg over i all fremtid? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mja, blir i verste fall 23. Quake 2 er i pakka, og jeg har egentlig dritlyst til å spille det igjen. Det koster alene 50 kroner, med andre ord er pakkeprisen forholdsvis billig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Åhh.. Quake 2 - Brings back memories.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nettopp! Men det er sant som Errorizer sier, det er en overhengende stor fare for at de fleste bare blir stuck in limbo. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Aner ikke foreløpig. Vurderer Magicka Complete Pack. Titta også på Id Software full pack. 250 kroner for 24 spill. Magicka er awesomesauce. Kjøp det om du ikke har det allerede. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nettopp! Men det er sant som Errorizer sier, det er en overhengende stor fare for at de fleste bare blir stuck in limbo. Joda, men da går du for 50 lapp versjonen og skaffer Quake 2 only? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Greit å ha en haug med gamle spill som Steam enten wrapper i dosbox for deg eller har fått til å virke på nye systemer, sånn for ensomme dager med netbooken. Hvis man har en. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Er det forresten denne du skal ha deg? Du har godspill som Doom og Wolfenstein der Endret 1. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mitt favorittspill på facebook http://apps.facebook.com/typing-maniac/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå