Cloudemyx Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ser for meg at jeg sannsynligvis hadde fjollet rundt i et halvbra kostyme selv, om jeg hadde vært på en slik konferanse. Jeg begynte og se Game of Thrones i går kveld, så da har jeg sett ferdig hele den første sesongen nå. For min egen helses skyld håper jeg inderlig at flere der dør en lang og smertefull død. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva mener du med det? O.o Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Det har vel å gjøre med at flere karakterer ikke alltid er like sympatiske, uten å spoile noe mer enn det. Kan forøvrig være en ide å ha lest hvertfall til og med bok to før andre sesong kommer. Endret 29. juni 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Herp de herp. Noen med google+ invites? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Imorgen slippes Puzzle Agent 2. Noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det har vel å gjøre med at flere karakterer ikke alltid er like sympatiske, uten å spoile noe mer enn det. Kan forøvrig være en ide å ha lest hvertfall til og med bok to før andre sesong kommer. I fjor fikk jeg tips om de bøkene på Innlegg og bestemte meg for at de skulle jeg kjøpe. De ble nedprioritert fremfor andre ting, men nå ser det ut til at jeg må prioritere de. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Windows 7 har installert oppdateringer - utsett 4 timer - vent 3 timer og spill så fullscreen spill - mfw spiller plutselig stopper og PCen tar omstart... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tenk om du tok omstarten med en gang, og du hadde sluppet dette problemet. 1 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tenk om jeg skrudde den av når jeg skulle legge meg. Eller om windows hadde en "utsett inn i evgheten" mulighet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Var/er kjipere i XP, da. Du får bare valgene "Utsett" og "Omstart", uten noen indikasjon på hvor lenge du utsetter. Det er selvsagt hvis du får lov å velge utsett, siden dialogboksen alltid prioriteres og om du tilfeldigvis trykker enter eller s (noe som er vanlig i spill med WASD-styring), så bare poff, omstart. Herp derp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tja, jeg har ikke noe særlig problemer med automatiske oppdateringer i windows 7, men i XP... Den fyren som designa det systemet burde bli pisket Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Var/er kjipere i XP, da. Du får bare valgene "Utsett" og "Omstart", uten noen indikasjon på hvor lenge du utsetter. Det er selvsagt hvis du får lov å velge utsett, siden dialogboksen alltid prioriteres og om du tilfeldigvis trykker enter eller s (noe som er vanlig i spill med WASD-styring), så bare poff, omstart. Herp derp. Feil Sett at du utsetter i 4 timer (som er maks) så har du 20 minutter på deg på å svare etter de 4 timene. Om du ikke ser dialogboksen og det går 20 min, "poof". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er i Vista, ikke XP. Eller så har du en annen XP enn meg. Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Revolusjonerende eller tøv? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Så ikke "var/er kjipere i XP". Beklager. Men tvangsomstart etter 20 min er vel verre en alt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fikk veldig lyst på en radiostyrt F-16 nå. Ser rett og slett awesome ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Revolusjonerende eller tøv? TL;DWatch 1 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ny google, opinions? Personlig synes jeg den var litt fæl. Mindre clean og merkelige farger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg får rett og slett ikke sove. Nå er klokken straks 7 og jeg er nesten ikke trøtt i det hele tatt, har bare vondt i hodet. Har prøvd å sovne i 4 timer, men til ingen nytte.. Merkeligste natta Tror nesten det blir døgning på meg. Så får jeg en sjanse til å rette opp den allerde litt skeive døgnrytmen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå