Villanden Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hadde jeg vært litt tøff hadde jeg dratt oppover en helg i sommer! Du er definisjonen på Tøff, så den unnskyldningen kommer du ikke langt med her i gården. Fra Johnson til Medic: *snip* Ahh, Valve Awesome! Jeg burde virkelig starte opp TF2 igjen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Da var første jobbdag unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kult. Gikk det bra og hva går jobben ut på? Jeg har endelig fått oppdatert 3DSn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hva jobber du med RoR? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis jeg skulle hatt øreplugger, ville de kanskje sett slik ut Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kult. Gikk det bra og hva går jobben ut på? Joda gikk greit. Fikk rød genser/uniform og greier. Hehe, er utrolig chill jobb da, bare å sitte der og vent på at det kommer noen turister og spør om noe, som jeg da prøver å hjelpe med. Og en gang i uka er det å koste gulvet og vaske gjestetoalettet. Hva jobber du med RoR? Turistinformasjon, hjelpe turister på ferie i området med hva de måtte lure på. Går shift på 4 eller 5 timer dagen (9-14 eller 14-18), åpent alle dager i uka. Gratz! Var det skøy? Tja, skøy og skøy. Er veldig rolig. Kom 3-4 turister innom på de 3 timene vi satt der. Så ikke kjempemye å gjøre. Blir bedre når de får opp datamaskin så man kan sitte med den mens man venter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Høres ut som en veldig behagelig jobb da. Tenker på en kompis av meg som var kjøkkensjef, jobbet gjerne 12 timer og ikke hadde tid til en lunsjpause engang. Og når du får en PC blir det jo enda bedre. Kan spille litt enkle spill, f.eks. et pek-og-klikk spill for å få tiden til å gå. Lurer på om jeg skal ta turen nordover og innom der du jobber for å spørre om noe, for så å reise tilbake. Bare for å sjekke at du kan det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hahahaha. Du er velkommen til å prøve, aner jo ikke hvordan du ser ut så ville nok ikke vite det var deg. Må gjøre det i sommer da, er bare åpent i sommersesongen, altså ut august. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Du behøver ikke vite hvordan jeg ser ut. Ser du en sexy, pen og veltrent ung mann komme innom vet du med en gang at det er meg Pølsemeny fra Shell kom nettopp inn i huset sammen med min bror som har vært på byn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 ..og ser du en lang, mørkhåret mann med skinnvest, mokasiner og lisseslips, som spør deg pent om nærmeste restaurant med Bifftallerken, så kan det være en Vill And løs i det kalde nord. Grattis med ny jobb btw. Startet på min nye sommerjobb denne uken også. Chill bar-jobb. Et behagelig framskritt fra 5 år med å klippe gress og begrave folk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hahaha, ok, skal se etter to personer som passer de beskrivelsene. xD Takker, Villanden. Og grattis til deg også. Endret 26. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Gratulerer med ny jobb til dere begge fra meg Rundet akkurat FEAR 3. Helt greit, men glad jeg ikke ga mer enn 222,- for det. Vet ikke helt hva det er, men føler ikke FPS er like gøy som det var for 10 år siden. Om det er fordi jeg blir eldre og setter mer pris på et roligere spill eller om kvaliteten er blitt dårligere vet jeg ikke. Kanskje en blanding. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror årlige CoD-utgivelser pluss alle imitatorene har gjort meg litt gammel, kynisk og bitter i forhold til popcornskytespill som tar seg selv veldig seriøst. Gi meg mer STALKER og Bulletstorm. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Uff. Endelig hjemme fra tidenes kjedeligste hyttetur Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har hatt besøk av Mammakamel og Shampoo i helga jeg. Kjøpte DJ Hero 2 med miksebord og DJ Hero i samme pakka for 250 kroner. moro spill! Utrolig mye kul msukk. @zealuu: Personlig ønsker jeg meg et skytespill som leverer en seriøs opplevelse uten å være helt dødsalvorlig. Noe som ligner Half-Life-universet og BioShock, bare mer ekte verden enn sistnevnte (selv om det for all del fungerer bra). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ønsker meg et nytt Borderlands. Pluss det som gamlefar nevnte over meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Ooh, jeg har sett dj hero til liknende pris noen steder, men aldri følt at jeg hadde plass eller akkurat nok penger haha. Håper jeg finner det like billig en gang og ender opp med å kjøpe det selv! http://www.youtube.com/watch?&v=UkBmhM0R2A0 Begge sider og teorier og trosretninger og krig og fred og politikk og sånn. Endret 26. juni 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Om dere skal spille rytme spill. Spill osu!. Er en god version til PC av Elite beat agents som var til DS. EDIT: Den videoen var pain og se på Gormers... Endret 27. juni 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Å ha dilla på en låt jeg ikke kan godt er én ting, men når jeg har dilla på to låter jeg ikke kan i en og samme miks er det faen meg ille. Sjekk ut mashupen med DJ Shadow og Tears for Fears fra DJ Hero. Er så sinnsykt rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå