Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult. Gikk det bra og hva går jobben ut på?

Joda gikk greit. Fikk rød genser/uniform og greier. :p Hehe, er utrolig chill jobb da, bare å sitte der og vent på at det kommer noen turister og spør om noe, som jeg da prøver å hjelpe med. :) Og en gang i uka er det å koste gulvet og vaske gjestetoalettet.

Hva jobber du med RoR?

Turistinformasjon, hjelpe turister på ferie i området med hva de måtte lure på. Går shift på 4 eller 5 timer dagen (9-14 eller 14-18), åpent alle dager i uka.

Gratz! Var det skøy?

Tja, skøy og skøy. Er veldig rolig. Kom 3-4 turister innom på de 3 timene vi satt der. Så ikke kjempemye å gjøre. Blir bedre når de får opp datamaskin så man kan sitte med den mens man venter.

Lenke til kommentar

Høres ut som en veldig behagelig jobb da. Tenker på en kompis av meg som var kjøkkensjef, jobbet gjerne 12 timer og ikke hadde tid til en lunsjpause engang. Og når du får en PC blir det jo enda bedre. Kan spille litt enkle spill, f.eks. et pek-og-klikk spill for å få tiden til å gå. Lurer på om jeg skal ta turen nordover og innom der du jobber for å spørre om noe, for så å reise tilbake. Bare for å sjekke at du kan det :p

Lenke til kommentar

..og ser du en lang, mørkhåret mann med skinnvest, mokasiner og lisseslips, som spør deg pent om nærmeste restaurant med Bifftallerken, så kan det være en Vill And løs i det kalde nord.

Grattis med ny jobb btw. Startet på min nye sommerjobb denne uken også. Chill bar-jobb.

Et behagelig framskritt fra 5 år med å klippe gress og begrave folk.

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny jobb til dere begge fra meg :)

Rundet akkurat FEAR 3. Helt greit, men glad jeg ikke ga mer enn 222,- for det. Vet ikke helt hva det er, men føler ikke FPS er like gøy som det var for 10 år siden. Om det er fordi jeg blir eldre og setter mer pris på et roligere spill eller om kvaliteten er blitt dårligere vet jeg ikke. Kanskje en blanding.

Lenke til kommentar

Har hatt besøk av Mammakamel og Shampoo i helga jeg. Kjøpte DJ Hero 2 med miksebord og DJ Hero i samme pakka for 250 kroner. moro spill! Utrolig mye kul msukk.

@zealuu: Personlig ønsker jeg meg et skytespill som leverer en seriøs opplevelse uten å være helt dødsalvorlig. Noe som ligner Half-Life-universet og BioShock, bare mer ekte verden enn sistnevnte (selv om det for all del fungerer bra).

Lenke til kommentar

Å ha dilla på en låt jeg ikke kan godt er én ting, men når jeg har dilla på to låter jeg ikke kan i en og samme miks er det faen meg ille.

Sjekk ut mashupen med DJ Shadow og Tears for Fears fra DJ Hero. Er så sinnsykt rå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...