Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Biaaaatch! Hva!?! Kaller du meg en biatch? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror jeg går og legger meg jeg faktisk. Bestemte meg for å legge meg før kl 11 ikveld, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har vi noen "hvilken nettleser bruker du"-poll her på forumet? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vi fikk i oppgave å skrive følgende på engelsk tentamen: There has been a nuclear war. You are a survivor. Tell your story. Ble forbløffende likt fallout 3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nettopp endret profilen min her på forumet. Ikke det helt store, men det er en start. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vi fikk i oppgave å skrive følgende på engelsk tentamen: There has been a nuclear war. You are a survivor. Tell your story. Ble forbløffende likt fallout 3 Helt tilfeldig såklabert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vi fikk i oppgave å skrive følgende på engelsk tentamen: There has been a nuclear war. You are a survivor. Tell your story. Ble forbløffende likt fallout 3 eyy, jeg hadde også en sånn. Min forbredelse var å lese Fallout sin historie på wikipedia Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan ha to som løper samtidig. Kan fikse det imorra, hvis noen PM'r meg alternativene. Må få meg litt søvn slik at jeg blir overmenneske igjen, og gidder ikke bla meg igjennom alle sidene fra nå til da for å finne ut. Edit: til dere om Fallout 3 over her, så skulle vi skrive en stil om en filmsjanger vi liker, og jeg dro så mange paralleler til spillverden og Fallout 3 (action) at jeg kunne ha sverget på at det var en anmeldelse. Skrev fire sider, har ikke fått karakter enda Endret 18. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Opera Firefox Safari Chrome Internet Explorer Er sikkert mange fler mindre nettlesere som f.eks Dillo, men regner med at det er ekstremt få som bruker de. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det var faktisk 10 gutter i klassen som skrev nesten akkurat det samme I alle historier skulle en overlevende finne faren sin som hadde rømt fra et sted og alle historiene inneholdt hvelv. jeg frykter faktisk noen ord fra engelsklæreren Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg frykter faktisk noen ord fra engelsklæreren Ikke din/deres skyld at de andre/dere hadde inspirasjon fra samme kilde. Sier læreren din noe på det så slap hun/han/det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er sikkert mange fler mindre nettlesere som f.eks Dillo, men regner med at det er ekstremt få som bruker de. Derfor har vi det magiske alternativet "andre". Jeg vil legge meg tidlig i dag, det er gøy. Natta. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fra Wikipedia: Skjul o Epiphany o Firefox o Galeon o Netscape Navigator o Mozilla o Songbird o Konqueror o Safari o Internet Explorer o Nintendo nettleser for DS og Wii. o Opera o Links o Lynx o w3m o Google Chrome Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kanskje Hva har jeg gjort for å fortjene noe slikt? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Sånn for å snakke om noe annet. CRACKED TYV! Jeg skal lese The Dark Knight og legge meg etterpå ^^ Endret 18. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 nå legger jeg meg. God natt . nå legger jeg meg. God natt . Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 nå legger jeg meg. God natt . nå legger jeg meg. God natt . God Natt God Natt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Legger meg nå jeg. Blir første gang på LENGE jeg sover 8 timer i en ukedag, med mindre jeg finner meg et Pondus blad å lese. Jeg finner alltid et Pondus blad å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå