Licht Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Nå er det mer en IP enn en beskrivelse av spillet, da. Første var tidvis skummelt, men i nummer to (og tre) vet du hva som foregår, og da blir det mer monster-i-skap enn skummelt. Endret 23. juni 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mja, FEAR 1 hadde til tider helt herlig fantastisk AI (faktisk en av de bedre jeg har sett), som hele tiden utmanøvrerte deg om det var mulig. flere ganger lurte jeg på om jeg hadde fått installert tankeleser i dataen, for når jeg hadde fått lagt en slagplan kunne jeg ta meg i ræva på at de omringet meg fra andre kanten. Som skrekkspill var det dessverre mindre å skryte av, fordi det var mer action enn det var skrekk, mer guns blazing enn det var pauser hvor du måtte puste i bakken samme hvor lite du ville. Jeg koser emg over at Shadows of the Damned fikk 4 av 5 på Giant Bomb, jeg hadde helt ærlig trodd dette spillet skulle bli langt mer mediokert. Elsker Suda51, fyren er et oppkomme av herlige utviklerdagbøker, reklamer for spillene sine, fantastiske navn på hovedkarakterer og generelt bad assery innen spillbransjen. http://www.youtube.com/watch?v=Kd8IsBKDEtY Svært få reklamer av dette kaliberet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tja, synes skrekkdelen av FEAR var helt kurant, men da var det jo en sjangerkombo som var nokså uprøvd... Men det hadde neppe slått an hvis ikke det også var et fantastisk actionspill. Største problemet med skremmegreiene var at det var enormt forutsigbart; Så snart skytingen opphørte lengre enn i noen minutter, var det tid for en scarypants-sekvens. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 FEAR 1 var som kjent skummelt som fy 2ern not so much. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg klarte aldri å fullføre demoen til F.E.A.R. 1, fordi jeg ble så jævla skremt hele tiden. Svært plagsomt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg er en real pyse når det kommer til skrekk så har elegant gått rundt FEAR spillene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 FEAR er ingenting mot Penumbra. Har ikke fullført Amnesia enda, men av det jeg har spilt er det kanskje enda skumlere enn Penumbra igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg fullførte ekstra-kartet til Amnesia ved å jukse. Gjorde det slik at det ikke var monstre i spillet... ... men faen, det var fortsatt skitskummelt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mener å huske jeg kjøpte Amnesia via Steam, og har vel også penumbra spillene fra den Humble indie pakken. Ikke turt å spille noen av dem ennå. >.< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Coop-systemet i fear 3 virker ganske moro, selv om det kanskje går på bekostning av noe av hva som gjorde tidligere spill bra. Forøvrig spiller jeg No More Heroes 2 nå, og ja, jeg tok nylig bossen med navnet Dr. Letz Shake Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Gleder meg som fy til No More Heroes 1 og 2 kommer med Move-støtte til PS 3. Billigere enn å kjøpe seg en Wii for å spille Er forøvrig Suda51 som står bak de spillene også. Og når vi allikevel snakker om ham (), her er 30 minutter med Shadows of the Damned. Haha faen det ser så rått ut! Johnson minner meg egentlig om en halvpervers demonisk utgave av Wheatley fra Portal 2. Endret 23. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg fullførte ekstra-kartet til Amnesia ved å jukse. Gjorde det slik at det ikke var monstre i spillet... ... men faen, det var fortsatt skitskummelt. Blir ikke det samme da Det som er så bra med Penumbra og Amnesia er at du føler deg så hjelpeløs. Du må løpe og gjemme deg, ikke bare skyte dem og gå videre til neste. Det er litt derfor jeg ikke ble skremt at FEAR. Det og at jeg ikke blir skremt av å se Alma gå foran deg og så forsvinne, eller se Fettel når du snur deg. Ikke gjør de noe skade på deg heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Bingo Nouse! Det var dette som gjorde Silent Hill 2 så jævlig skummelt også - underlegenheten. En siste Johnson-video og så er det natta med The Walking Dead! http://www.youtube.com/watch?v=alAdWYlKW7M God natt. Endret 23. juni 2011 av AltF4 Seriøst på tide med et nytt keyboard. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Spilte FEAR 1 fram til jeg møtte jenta for første gang. Da gikk jeg rett ut, og holdt meg der. AltF4: Nå er det bare å ta turen til Onkel Oscar i Namsos. Jeg miksa min første strawberry daiquiri i dag, som jeg vet du er så glad i. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Spilt de to første brettene på FEAR 3. Det er egentlig lite som minner meg om det første spillet, der du kunne gå lange strekninger uten å møte på fiender. I FEAR 3 har det vært rene skyteorgien foreløpig. Jeg håper det roer seg litt de på neste brettene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tror jeg skal begynne med øl jeg Villery. Denna spriten kan fort bli så lei. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Merkelig greie. For noen uker siden så jeg på gameplay fra Shadow of the Damned og synes det så elendig ut. Nå så jeg på den 30-min videoen AltF4 postet og synes det faktisk så litt awesome ut. I og med at jeg er så usikker så regner jeg med det blir kjøpt når det ligger i billigkurven. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Coming right up! Hadde jeg vært litt tøff hadde jeg dratt oppover en helg i sommer! Fra Johnson til Medic: http://www.youtube.com/watch?v=36lSzUMBJnc Ahh, Valve Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Free, forever!!!!! Good news man. EDIT: Dis diskusjon.no man.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1354002&pid=17945973&st=0&&do=findComment&comment=17945973 Endret 24. juni 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå