Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mja, FEAR 1 hadde til tider helt herlig fantastisk AI (faktisk en av de bedre jeg har sett), som hele tiden utmanøvrerte deg om det var mulig. flere ganger lurte jeg på om jeg hadde fått installert tankeleser i dataen, for når jeg hadde fått lagt en slagplan kunne jeg ta meg i ræva på at de omringet meg fra andre kanten.

Som skrekkspill var det dessverre mindre å skryte av, fordi det var mer action enn det var skrekk, mer guns blazing enn det var pauser hvor du måtte puste i bakken samme hvor lite du ville.

 

Jeg koser emg over at Shadows of the Damned fikk 4 av 5 på Giant Bomb, jeg hadde helt ærlig trodd dette spillet skulle bli langt mer mediokert. Elsker Suda51, fyren er et oppkomme av herlige utviklerdagbøker, reklamer for spillene sine, fantastiske navn på hovedkarakterer og generelt bad assery innen spillbransjen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Kd8IsBKDEtY

 

Svært få reklamer av dette kaliberet.

Lenke til kommentar

Tja, synes skrekkdelen av FEAR var helt kurant, men da var det jo en sjangerkombo som var nokså uprøvd... Men det hadde neppe slått an hvis ikke det også var et fantastisk actionspill. Største problemet med skremmegreiene var at det var enormt forutsigbart; Så snart skytingen opphørte lengre enn i noen minutter, var det tid for en scarypants-sekvens.

Lenke til kommentar

Gleder meg som fy til No More Heroes 1 og 2 kommer med Move-støtte til PS 3. Billigere enn å kjøpe seg en Wii for å spille :p

 

Er forøvrig Suda51 som står bak de spillene også. Og når vi allikevel snakker om ham (:p), her er 30 minutter med Shadows of the Damned. Haha faen det ser så rått ut!

 

Johnson minner meg egentlig om en halvpervers demonisk utgave av Wheatley fra Portal 2.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fullførte ekstra-kartet til Amnesia ved å jukse. Gjorde det slik at det ikke var monstre i spillet...

 

... men faen, det var fortsatt skitskummelt.

 

Blir ikke det samme da :p

 

Det som er så bra med Penumbra og Amnesia er at du føler deg så hjelpeløs. Du må løpe og gjemme deg, ikke bare skyte dem og gå videre til neste. Det er litt derfor jeg ikke ble skremt at FEAR. Det og at jeg ikke blir skremt av å se Alma gå foran deg og så forsvinne, eller se Fettel når du snur deg. Ikke gjør de noe skade på deg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...