Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det av en kompis som kjøpte det for noen uker siden. Ganske kult, men jeg har ikke spilt det på langt nær nok til at jeg tør gå imot Zealuu den allvitende.

Jeg er ikke akkurat fantastisk i Frozen Synapse, da. :p I has video, men siden jeg tok opp fra netbooken har originalen lav oppløsning, og youtubifiseringen er det den er, så er det tidvis litt vanskelig å skjelne detaljer når ting er zoomet ut. Dette til tross, forumet vil ikke la meg laste opp vedlegg i formatet spillet produserer (.ogv), megaupload failer, så youtube it is. Mine folk er grønne og har shotguns, fiendene er røde og har assault rifles.

Dette er altså første brett av campaignen, og de 26 sekundene (ca.) med action utgjør resultatet fem (tror jeg) turer, som igjen var resultatet av en halvtime med planlegging, simulering, og re-planlegging. Ser veldig smooth ut her, men vanligvis legger du det du er sikker på er en genial plan som tar høyde for alle eventualiteter, bare for å oppdage at motstanderen gjorde akkurat den ene tingen du ikke trodde han skulle gjøre.

http://www.youtube.com/watch?v=46PsWLdZ7Bk

Lenke til kommentar

Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt.

Godt å se at du endelig plukket opp mine nattlige tankebølger. Begynte å bli sliten etter uke 3, men det var verdt det.

Yeah, godt jobba. Flere vibber? Noen som kjenner til serien Treme?

Lenke til kommentar

Som nouse4aname kom det ut i 2009 :p

Jeg kom ut i 2009 :wee:

Hihi :laugh: Må si du var utrolig rask med å lære deg å skrive.

Ja, tenkte det var like greit å bare hoppe i det så tidlig som mulig :p

(chuckle).gif

Ikke gal den. Hadde tatt den om jeg bodde i Oslo :!:

EDIT: Jeg har veldig lyst på denne http://www.4iphonecases.com/store/product/SKNBRGDAV02IPHO4X-10686850-cj/ :p

EDIT 2: Noen som vet noen fine steder å få tak i noen gode arbeidsbord? Det jeg har nå har jeg to skjermer på og da er det nesten ikke plass igjen. Fant ingen jeg likte på Ikea O.o

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Med plusstegna som blir delt ut på tråder under samfunnskategorien, lurer jeg på om mesteparten av brukerne på diskusjon.no enten er kjønnsdiskriminerende rasister, eller bare troll.

Synes plussystemet her på diskusjon.no blir brukt helt feil uansett jeg. De som skriver en god post, starter en fin tråd eller hjelper en annen får ingen plusser, mens de som poster et bilde eller skriver en meningsløs setning gjerne får 40 plusser. Trodde litt av poenget med det systemet var å få en "belønning" for strevet, men så feil kan man ta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter vel en gjeng nullpostende nazister og plusser oppgulpet til de valgte talerørene deres. Fordi mange plusser = LEGITIMITET!

FEAR 3 får forresten gode anmeldelser, hadde ikke sett det for meg. Blir nok kjøp til PC denne gangen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...