Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Som nouse4aname kom det ut i 2009 Jeg kom ut i 2009 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=29208410 Hmm.. Kanskje PR-stunt ftw. Ikke dumt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=29208410 Hmm.. Kanskje Jeg skal jobbe i barnehagen hele sommer og kommer til å tjene halvparten. FML. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Som nouse4aname kom det ut i 2009 Jeg kom ut i 2009 Hihi Må si du var utrolig rask med å lære deg å skrive. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Fikk det av en kompis som kjøpte det for noen uker siden. Ganske kult, men jeg har ikke spilt det på langt nær nok til at jeg tør gå imot Zealuu den allvitende. Jeg er ikke akkurat fantastisk i Frozen Synapse, da. I has video, men siden jeg tok opp fra netbooken har originalen lav oppløsning, og youtubifiseringen er det den er, så er det tidvis litt vanskelig å skjelne detaljer når ting er zoomet ut. Dette til tross, forumet vil ikke la meg laste opp vedlegg i formatet spillet produserer (.ogv), megaupload failer, så youtube it is. Mine folk er grønne og har shotguns, fiendene er røde og har assault rifles. Dette er altså første brett av campaignen, og de 26 sekundene (ca.) med action utgjør resultatet fem (tror jeg) turer, som igjen var resultatet av en halvtime med planlegging, simulering, og re-planlegging. Ser veldig smooth ut her, men vanligvis legger du det du er sikker på er en genial plan som tar høyde for alle eventualiteter, bare for å oppdage at motstanderen gjorde akkurat den ene tingen du ikke trodde han skulle gjøre. http://www.youtube.com/watch?v=46PsWLdZ7Bk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt. Godt å se at du endelig plukket opp mine nattlige tankebølger. Begynte å bli sliten etter uke 3, men det var verdt det. Yeah, godt jobba. Flere vibber? Noen som kjenner til serien Treme? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Kjøpte frozen synapse i beta for månder siden Spillte det i en uke. Gøy men ensformig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Som nouse4aname kom det ut i 2009 Jeg kom ut i 2009 Hihi Må si du var utrolig rask med å lære deg å skrive. Ja, tenkte det var like greit å bare hoppe i det så tidlig som mulig Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Som nouse4aname kom det ut i 2009 Jeg kom ut i 2009 Hihi Må si du var utrolig rask med å lære deg å skrive. Ja, tenkte det var like greit å bare hoppe i det så tidlig som mulig http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=29208410 Hmm.. Kanskje Ikke gal den. Hadde tatt den om jeg bodde i Oslo :!: EDIT: Jeg har veldig lyst på denne http://www.4iphonecases.com/store/product/SKNBRGDAV02IPHO4X-10686850-cj/ EDIT 2: Noen som vet noen fine steder å få tak i noen gode arbeidsbord? Det jeg har nå har jeg to skjermer på og da er det nesten ikke plass igjen. Fant ingen jeg likte på Ikea O.o Endret 21. juni 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Med plusstegna som blir delt ut på tråder under samfunnskategorien, lurer jeg på om mesteparten av brukerne på diskusjon.no enten er kjønnsdiskriminerende rasister, eller bare troll. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kjøpte meg nettopp Commandos Ammo Pack, inneholder Behind Enemy Lines og addon Beyond the Call of Duty, for 32 kroner på GOG.com Nostalgia overload! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Med plusstegna som blir delt ut på tråder under samfunnskategorien, lurer jeg på om mesteparten av brukerne på diskusjon.no enten er kjønnsdiskriminerende rasister, eller bare troll. Nei, nei. De er kjønnsdiskriminerende, rasistiske troll. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Med plusstegna som blir delt ut på tråder under samfunnskategorien, lurer jeg på om mesteparten av brukerne på diskusjon.no enten er kjønnsdiskriminerende rasister, eller bare troll. Synes plussystemet her på diskusjon.no blir brukt helt feil uansett jeg. De som skriver en god post, starter en fin tråd eller hjelper en annen får ingen plusser, mens de som poster et bilde eller skriver en meningsløs setning gjerne får 40 plusser. Trodde litt av poenget med det systemet var å få en "belønning" for strevet, men så feil kan man ta. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Dere er bare sjalu 272 plusser in da house Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Nja, du skulle bare visst at det er jeg som har gitt deg alle de 272 plussene dine Error, av sympati for at ingen andre vil gi deg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Sitter vel en gjeng nullpostende nazister og plusser oppgulpet til de valgte talerørene deres. Fordi mange plusser = LEGITIMITET! FEAR 3 får forresten gode anmeldelser, hadde ikke sett det for meg. Blir nok kjøp til PC denne gangen også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg fikk FEAR 3 i posten idag. Men holder på med Batman, så får ikke begynt på det enda. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Første FEAR var amazing (på PC). Er det forsåvidt fremdeles, seks år etter. Fremdeles ikke sikker på hvordan de klarte å gjøre toeren dårligere... Eller jo, vent, parallell utvikling til konsoll. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Enig der. Spent på å se hvordan FEAR 3 er. Hadde heller ikke sett for meg så gode anmeldeser av det. Edit: Ble litt for nysjerrig nå, så begynner på det likevel. Edit2: Det gikk ikke det. Spillet åpner ikke før om 7 timer. Endret 23. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tror ikke jeg tør spille det, navnet FEAR høres for skummelt ut. Blir redd. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå