Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Som om ikke spillet er spesielt nok så må de ha en veldig spesiell CE også Om norske nettbutikker hadde fått den inn hadde jeg kjøpt den. Orker ikke stresse med importering. GZ Hauk som jobber i Gamezone sa at det kun var standard utgave av spillet som var bekreftet i Europa. Jeg tror forresten jeg blir sprø av et visst brett i Duke Nukem Forever De som har rundet spillet vet nok sikkert hva jeg tenker på. Endret 20. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, man vet nøyaktig hvilket brett det er snakk om når du sier "et visst brett". Spillet var ikke vanskelig... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Begynte på DNF nå i sta, har ledd høyt flere ganger alt. Ikke kommet særlig langt heller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, man vet nøyaktig hvilket brett det er snakk om når du sier "et visst brett". Spillet var ikke vanskelig... Spilte bare på medium, så spillet var forsåvidt ganske enkelt, utenom det brettet da. Rundet det nå nettopp, og kan vel si meg enig med karakteren det fikk av gamer.no. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er vel ikke akkurat pedo, da jeg tviler dama er mindreårig (ut fra det jeg har sett av spillet). Men litt perv er det nok. xD Vurderer faktisk fremdeles å kjøpe den da den bare kommer på litt over 400 kr, men vet ikke om jeg tør ha den fremme i så fall. Tenker på hva kjæreste og familie vil si. Men jeg synes t-skjorta var digg, tenker jeg kan gå med den og be om mange klemmer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 400,- er jo billig. Hvor er det fra? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) For å være nøyaktig blir det 442,- fra Amazon.com, frakt og evt. toll kommer vel i tillegg. Edit: http://www.amazon.com/Catherine-Love-Over-Deluxe-Playstation-3/dp/B004YVC1CG/ref=pd_sim_vg_9 Endret 20. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er jo helt klart fristende. Må tenke litt på det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, er mye som blir billig å kjøpe fra USA nå som kursen er 5,53. Hahaha, fant nettopp ut at de har laget filmversjon av Catherine også xD http://www.amazon.com/Another-Take-Catherine-CoCo/dp/B004XZ99NC/ref=pd_sim_vg_34 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det noen av dere som har Frozen Synapse? Eventuelt noen av dere som ikke har det, men vet hva det er og har lyst til å spille? Det selges bare i twopacks, så jeg har en kopi jeg kan gi bort på Steam. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt. Godt å se at du endelig plukket opp mine nattlige tankebølger. Begynte å bli sliten etter uke 3, men det var verdt det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det noen av dere som har Frozen Synapse? Eventuelt noen av dere som ikke har det, men vet hva det er og har lyst til å spille? Det selges bare i twopacks, så jeg har en kopi jeg kan gi bort på Steam. Altså, gratis spill burde man vel aldri takke nei til men har på følelsen at jeg ikke kommer til å spille det særlig mye Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Installerer Batman: AA nå, men tenkte på, funker det bra med mus og tastatur eller er en håndkontroller å anbefale? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Strategi på PC og action på konsoll, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Spiller med en håndkontroller jeg da. Mye stress med Windows Live. Glemt passord, stor oppdatering og feilmelding måtte til. Men nå funker det, så da blir det spilling. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Er det bare jeg som syntes at Arkham Asylum var kjedelig? Ensformige omgivelser, gargoyles til tusen, et kampsystem som egentlig ikke ga meg så veldig mye etter at jeg hadde brukt det i to timer og collectibles som var kjedelig å finne. U MAD BRO!? Batman AA var jo ballz to the wallz epic! Beste spillet i 2010 by far. Som nouse4aname sier kom det ut i 2009 Strategi på PC og action på konsoll, synes nå jeg. Det eneste jeg liker bedre på konsoll er sport og bilspill, resten liker jeg best på PC Endret 21. juni 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Frozen Synapse right. Husker jeg så en Quick look på giantbomb for en stund siden, ser interessant ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Fikk det av en kompis som kjøpte det for noen uker siden. Ganske kult, men jeg har ikke spilt det på langt nær nok til at jeg tør gå imot Zealuu den allvitende. No, sir-ee.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=29208410 Hmm.. Kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå