Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om ikke spillet er spesielt nok så må de ha en veldig spesiell CE også :p Om norske nettbutikker hadde fått den inn hadde jeg kjøpt den. Orker ikke stresse med importering. GZ Hauk som jobber i Gamezone sa at det kun var standard utgave av spillet som var bekreftet i Europa.

Jeg tror forresten jeg blir sprø av et visst brett i Duke Nukem Forever :realmad: De som har rundet spillet vet nok sikkert hva jeg tenker på.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Er vel ikke akkurat pedo, da jeg tviler dama er mindreårig (ut fra det jeg har sett av spillet). Men litt perv er det nok. xD Vurderer faktisk fremdeles å kjøpe den da den bare kommer på litt over 400 kr, men vet ikke om jeg tør ha den fremme i så fall. Tenker på hva kjæreste og familie vil si. :whistle:

Men jeg synes t-skjorta var digg, tenker jeg kan gå med den og be om mange klemmer. :innocent:

Lenke til kommentar

Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt.

Godt å se at du endelig plukket opp mine nattlige tankebølger. Begynte å bli sliten etter uke 3, men det var verdt det.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har Frozen Synapse? Eventuelt noen av dere som ikke har det, men vet hva det er og har lyst til å spille? Det selges bare i twopacks, så jeg har en kopi jeg kan gi bort på Steam. :)

Altså, gratis spill burde man vel aldri takke nei til men har på følelsen at jeg ikke kommer til å spille det særlig mye

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes at Arkham Asylum var kjedelig? Ensformige omgivelser, gargoyles til tusen, et kampsystem som egentlig ikke ga meg så veldig mye etter at jeg hadde brukt det i to timer og collectibles som var kjedelig å finne.

U MAD BRO!? Batman AA var jo ballz to the wallz epic! Beste spillet i 2010 by far.

Som nouse4aname sier kom det ut i 2009 :p

Strategi på PC og action på konsoll, synes nå jeg.

Det eneste jeg liker bedre på konsoll er sport og bilspill, resten liker jeg best på PC :)

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...