Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

OK: Du kaller Batman AA dårlig og kaller meg sær fordi jeg foretrekker å ha alle våpen for meg selv og kontrollere historien selv?

Det er på et nivå som gjør at jeg lurer på hvordan du klarer å ta på deg buksa om morgenen Errorizer.

Støtter den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK: Du kaller Batman AA dårlig og kaller meg sær fordi jeg foretrekker å ha alle våpen for meg selv og kontrollere historien selv?

Det er på et nivå som gjør at jeg lurer på hvordan du klarer å ta på deg buksa om morgenen Errorizer.

Støtter den.

BROFIST!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som er gode på Tomb Rider-universet i dag? Gikk innom en tur på Platekompaniet etter jobb i dag, og fant "The Tomb rider Trilogy", med Legend, Underworld og Anniversary i oppusset form. Er dette de tre første Tomb Raider-spillene som kom eller noe slikt?

Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt.

Lenke til kommentar

Speilegg med sprøstekte baconterninger og hakket rå løk på toppen, kan det bli bedre?

Kjøpte Tom & Jerry volum 1-6 på play.com. Fantastisk tegnefilm.

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Nei, ikke mye som slår en slik frokost.

Kan si det var fortreffelig :love:

AltF4: Anniversary er remake at det første spillet, Legend er spill nummer 7 og Underwlord er nummer 8. Ifølge Wikipedia that is.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes at Arkham Asylum var kjedelig? Ensformige omgivelser, gargoyles til tusen, et kampsystem som egentlig ikke ga meg så veldig mye etter at jeg hadde brukt det i to timer og collectibles som var kjedelig å finne.

U MAD BRO!? Batman AA var jo ballz to the wallz epic! Beste spillet i 2010 by far.

• Liker 1
Lenke til kommentar

AltF4: Anniversary er remake at det første spillet, Legend er spill nummer 7 og Underwlord er nummer 8. Ifølge Wikipedia that is.

Ah, ok. Takk.

@RoR: Den var jo litt stilig, men jeg vegrer meg for å handle ting som lukter pedo-stempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...