Villanden Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 OK: Du kaller Batman AA dårlig og kaller meg sær fordi jeg foretrekker å ha alle våpen for meg selv og kontrollere historien selv? Det er på et nivå som gjør at jeg lurer på hvordan du klarer å ta på deg buksa om morgenen Errorizer. Støtter den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fader så ustabil Firefox har blitt. Fryser i hytt og pine og fuglene vet hva. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 OK: Du kaller Batman AA dårlig og kaller meg sær fordi jeg foretrekker å ha alle våpen for meg selv og kontrollere historien selv? Det er på et nivå som gjør at jeg lurer på hvordan du klarer å ta på deg buksa om morgenen Errorizer. Støtter den. BROFIST! 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) God morgen. Deilig med sommerferie eller hva, jobbfolk? Me gusta shorts Edit: Tommy fra Mafia lurer på hvilket sete han skal velge Hahaha :!: Endret 20. juni 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nytt kontor i et av tårnene på Havnelageret (google hvis du ikke kjenner til det), det er ikke mange steder i Oslo med bedre utsikt. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Muntlig praktisk eksamen i morgen . Det går kanskje siden det er IT1, Borderlands er morsom med venner men jeg liker best å spille det alene av samme grunner som AltF4. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fikk du eksamen i IT? Misunner deg noe sinnsykt. Jeg måtte opp i tysk :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Speilegg med sprøstekte baconterninger og hakket rå løk på toppen, kan det bli bedre? Kjøpte Tom & Jerry volum 1-6 på play.com. Fantastisk tegnefilm. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 NEEEEEI! Hater spotify akkurat nå Koblet til iPoden slik at jeg skulle kose meg med en lydbok jeg hadde der, og så kommer spotify og automatisk sletter alt på den og prøver å hive inn spillelistene mine fra spotify :mad: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nyter sola etter et fyllekalas i helga bestående av kuridning og utrolige mengder alkohol. Skal ikke jobbe før på onsdag, og da starter jeg kl. 22, så denne sommeren blir kos. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Speilegg med sprøstekte baconterninger og hakket rå løk på toppen, kan det bli bedre? Kjøpte Tom & Jerry volum 1-6 på play.com. Fantastisk tegnefilm. :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Nei, ikke mye som slår en slik frokost. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som er gode på Tomb Rider-universet i dag? Gikk innom en tur på Platekompaniet etter jobb i dag, og fant "The Tomb rider Trilogy", med Legend, Underworld og Anniversary i oppusset form. Er dette de tre første Tomb Raider-spillene som kom eller noe slikt? Kjøpte også The Walking Dead på blu-ray eller mye innbilt mas fra Villanden. Gleder meg til å se! Plukka også opp Black Dynamite på DVD - enda et høydepunkt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Speilegg med sprøstekte baconterninger og hakket rå løk på toppen, kan det bli bedre? Kjøpte Tom & Jerry volum 1-6 på play.com. Fantastisk tegnefilm. :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Nei, ikke mye som slår en slik frokost. Kan si det var fortreffelig AltF4: Anniversary er remake at det første spillet, Legend er spill nummer 7 og Underwlord er nummer 8. Ifølge Wikipedia that is. Endret 20. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Du vet du bare gjør meg mer sulten nå? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er det som er meningen RoR Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det bare jeg som syntes at Arkham Asylum var kjedelig? Ensformige omgivelser, gargoyles til tusen, et kampsystem som egentlig ikke ga meg så veldig mye etter at jeg hadde brukt det i to timer og collectibles som var kjedelig å finne. U MAD BRO!? Batman AA var jo ballz to the wallz epic! Beste spillet i 2010 by far. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kom ikke det ut i 2009 da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Det er det som er meningen RoR Sneaky Må finne meg noe å spise nå. Edit: Synes du forresten denne CE ser interessant ut, nouse4aname? Endret 20. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 AltF4: Anniversary er remake at det første spillet, Legend er spill nummer 7 og Underwlord er nummer 8. Ifølge Wikipedia that is. Ah, ok. Takk. @RoR: Den var jo litt stilig, men jeg vegrer meg for å handle ting som lukter pedo-stempel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hehe, ser den, Altemann Den tanken slo meg også Endret 20. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå