AltF4 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hopper glatt over A4O selv, ikke interessert i onlinespilling på PS 3. Gidder ikke kjøpe mikrofon Har enda til gode å starte på Duke, jeg har liksom ikke lyst til å begynne på det enda jeg gleder meg ganske mye. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jeg gledet meg også en del, men ble skuffet. Det er så lite engasjerende å spille. Tar maks 30 min før jeg må ha en pause. Gameplayet er kjedelig, fysikken er skikkelig dårlig, AI-en er elendig og grafikken er ikke spesielt bra. Føler ikke humoren treffer meg helt heller, selv om jeg smiler litt av og til. Men runde det skal jeg. Endret 18. juni 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg stålsetter meg Ferdig med Quest for Booty i dette øyeblikk, helt greit med tanke på at det var gratis. Snedig historiefortelling, den likte jeg egentlig ganske godt! Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg stålsetter meg Ferdig med Quest for Booty i dette øyeblikk, helt greit med tanke på at det var gratis. Snedig historiefortelling, den likte jeg egentlig ganske godt! Det gikk jo fort. Hvor lang tid brukte du? Gleder meg til jeg får tid til å spille Duke jeg. Tror det blir bra. Forhåpningene er ikke så veldig store etter all den krasse kritikken, derfor skal det ikke så mye til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Tja, usikker. 3-4 timer eller noe? Gleder meg faktisk til å spille Duke selv, og burde vel gjøre det snart før alt blir spoila av folk som klager - det er bare det at jeg har nådd en liten milepæl i Minecraft (lager min første mobfarm som til alt overmål faktisk ser ut til å fungere) og jeg har fått smaken på Borderlands igjen. Endret 19. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har Borderlands liggende her, men har ikke startet på det enda. Det funker fint å spille det alene sant? Er nemlig det jeg har lyst til når jeg skal begynne på det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, det er stort sett det jeg gjør. For å gjøre det litt mer spennende hender det jeg setter opp en karakter med den andre håndkontrollen som idler nær nærmeste spawn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er flott! Får se om jeg ikke snart får begynt på det. Har så mange spill jeg ikke har begynt på enda at jeg nesten blir sprø. Borderlands, Batman Arkham Asylum, Demon's Soul, Risen, Fable 3 og sikkert 20+ til. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Luksusproblem. Er i samme situasjon selv. Vi gamere har det bra for tia. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hehe, ja vi har det kanskje litt for bra. Kommer jo spill hele tiden jeg har lyst på. Er ikke rart det hoper seg opp da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ville definitivt valgt arkham asylum først av de der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det eller Fable 3. Litt avhengig av hvor mye innsats du gidder å legge i sistnevnte er det to spill du "fort" kan bli ferdig med. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Arkham Asylum først fordi det er fort unnagjort, og så Demon's Souls fordi det er best. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ville valgt Batman AA fordi det er best Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det blir nok Arkham Asylum først ja. Greit å ha gjennomført det før Arkham City kommer. Må bare spille ferdig Duke Nukem og Ocarina of Time på 3DS først. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det bare jeg som syntes at Arkham Asylum var kjedelig? Ensformige omgivelser, gargoyles til tusen, et kampsystem som egentlig ikke ga meg så veldig mye etter at jeg hadde brukt det i to timer og collectibles som var kjedelig å finne. Fable 3 har jeg ikke prøvd, etter megaskuffen Fable 2. Risen er forøvrig konge, og borderlands nytes best med en venn (er bare AltF4 som er sær og liker singleplayer bedre). 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 OK: Du kaller Batman AA dårlig og kaller meg sær fordi jeg foretrekker å ha alle våpen for meg selv og kontrollere historien selv? Det er på et nivå som gjør at jeg lurer på hvordan du klarer å ta på deg buksa om morgenen Errorizer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Me gusta shorts Edit: Tommy fra Mafia lurer på hvilket sete han skal velge Endret 19. juni 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvorfor tok de vekk videoen fra YouTube egentlig? Eventuell skade har vel alt skjedd der i gården innbiller jeg meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Arkham Asylum er et nærmest perfekt gjennomført spill, men Demon's Souls er også det bare med langt mer innhold totalt sett. AA er til sammenligning et ganske enkelt actionspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå