Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner jeg godt. Klarer egentlig ikke å peke ut en jeg heller, men Nausicaä, Spirited Away, Mononoke-Hime, Laputa og Whisper of the Heart peker seg vel kanskje ut i toppsjiktet.

En veldig kjip ting som skjedde i går. Jeg bor jo på hybel, men posten min sendes hjem til foreldrene mine. Nå hadde det seg slik at de har vært bortreist i 1,5 uke, og på den tiden har det kommet et brev hvor det sto at jeg fikk tilbud om en jobb jeg hadde søkt på, men når de åpner den nå viser det seg at fristen for å svare gikk ut for 2 dager siden. v.v

Lenke til kommentar

Utrolig hvor sensitiv jeg har blitt i det siste (psykologisk, ikke fysisk sensitiv). Så nettopp Nausicaä of the valley of the wind sammen med noen venner og det var bare så vidt jeg klarte å holde tårene inne. >_<

Jeg ser din Nausicaä og høyner med Grave of the Fireflies.

Lenke til kommentar

Morsomt spill som jeg håper genererer både oppfølgere, imitører og litt tanke for annet enn eksplosjoner og "interaksjon" som stort sett begrenser seg til å influere karakterer i en av to retninger for så å få dem til sengs (ie. Bioware). Litt forutsigbar historie selv om den ble fortalt i rykk og napp. Og ikke så veldig noir, egentlig. Ingenting å utsette på verken kjøring eller skytingen rent mekanisk (Phelps er ikke Marcus Fenix, og det er ok), men jeg tror de fleste velger "You can drive, I need to ... Uhh .. Go over the case notes!"-løsningen stadig oftere når man har gjort unna et par avdelinger. Mye transit, og Street Crimes er ikke dynamiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...