Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da skjønner du hva jeg mener. Og Studio Ghibli filmene er jo så vakre og rørende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Det er de. Hver eneste film er et mesterverk. I går var det mer eller mindre blå himmel og varmt, i dag er det tåke, regn og det er kaldt. Endret 14. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja enig der. Hvilke av filmene liker du best da? For en gangs skyld har det vært sol og kjempefint vær her i flere dager, må faktisk ha alle vinduer åpne konstant for at det skal være en levbar temperatur her inne. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg måtte lukke igjen vinduet, det er nesten rett ved siden av pulten her jeg sitter. Howl's Moving Castle er den jeg så aller først, som introduserte meg for Studio Ghibli, men jeg greier ikke bestemme meg for hvilken film som er best. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skjønner jeg godt. Klarer egentlig ikke å peke ut en jeg heller, men Nausicaä, Spirited Away, Mononoke-Hime, Laputa og Whisper of the Heart peker seg vel kanskje ut i toppsjiktet. En veldig kjip ting som skjedde i går. Jeg bor jo på hybel, men posten min sendes hjem til foreldrene mine. Nå hadde det seg slik at de har vært bortreist i 1,5 uke, og på den tiden har det kommet et brev hvor det sto at jeg fikk tilbud om en jobb jeg hadde søkt på, men når de åpner den nå viser det seg at fristen for å svare gikk ut for 2 dager siden. v.v Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du kan jo kontakte de og forklare da, det er jo verdt å prøve. Hva slags jobb var det? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, skal prøve å ringe i dag og forhøre meg litt. Er jobb som informatør i turistinformasjon, altså regner jeg med det betyr å sitte i resepsjon type ting og hjelpe turister som kommer innom med spørsmål. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det høres jo ut som en fin jobb. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, kanskje det. Aner ærlig talt ikke helt hva jobben innebærer. Ok lønn også, var vel ca 250 000 i året. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis jobben går ut på det du tror, så er jo det en fin lønn. I dag ser treet utenfor vinduet mitt helt slitent og pistrete ut i forhold til i går. Ikke allverdens beste kamera da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jepp. Er sikkert noe mer tror jeg. >< Fint tre, med sommerfugler og greier. Og der fikk jeg vite at jeg får jobben allikevel. Nå er jeg litt gruspent >< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Flott! Gratulerer med jobb! Det var helt utrolig mange sommerfugler der i går og i forgårs. Bare fra det jeg kunne telle, så var det over 10 stykker fra den siden jeg kunne se ut av vinduet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Takk, takk. Huff, kom nå på at jeg må være rask og fullføre oppkjøring nå, trenger nesten egen bil til dette. >< Du er heldig som har sommerfugler utenfor vinduet, jeg har bare veps og klegg utenfor mitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Utrolig hvor sensitiv jeg har blitt i det siste (psykologisk, ikke fysisk sensitiv). Så nettopp Nausicaä of the valley of the wind sammen med noen venner og det var bare så vidt jeg klarte å holde tårene inne. >_< Jeg ser din Nausicaä og høyner med Grave of the Fireflies. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Åh jeg har veps også. Om kvelden kommer det inn møll. Jeg har tilogmed hatt en fugl inne på vindusposten. Grave of the Fireflies... Den er bare trist den. Nausicaä har i det minste en happy ending. Endret 14. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Life's a bitch and then you die /wrist lizm Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da har jeg rundet LA Noire og greier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 *klappe lapp* Noen inntrykk? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Morsomt spill som jeg håper genererer både oppfølgere, imitører og litt tanke for annet enn eksplosjoner og "interaksjon" som stort sett begrenser seg til å influere karakterer i en av to retninger for så å få dem til sengs (ie. Bioware). Litt forutsigbar historie selv om den ble fortalt i rykk og napp. Og ikke så veldig noir, egentlig. Ingenting å utsette på verken kjøring eller skytingen rent mekanisk (Phelps er ikke Marcus Fenix, og det er ok), men jeg tror de fleste velger "You can drive, I need to ... Uhh .. Go over the case notes!"-løsningen stadig oftere når man har gjort unna et par avdelinger. Mye transit, og Street Crimes er ikke dynamiske. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 *copy paste* Enig med deg der, merker også veldig tydelig hvor inspirert spillet er av L.A. Confidental som kanskje bidrar til følelsen av mangel på "Noir". Kanskje Team Bondi burde ta en titt på eldre filmer til neste gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå