Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Du er fortsatt det hvor det teller som mest - hvor mitt bankende hjerte slår sine slag for diskusjonen, meningsytringene og tullpratingen. Du er Robin til Batman som er min profil på Innlegg.no. Vi ligger på stranden som elskende i sommersol uten omtanke for troll i skogen og skjær i sjøen, det er for det meste bare oss på denne øde øya og jeg nyter det i store drag. No homo, altså.

Verdens søteste cookie er herved sendt i retning Råholt. :love:

(No homo)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake i Tokyo etter et par dager paa bygda. Paa loerdag kveld ble det karaoke og drikking til 4 om morgenen og som et resultat ble soendagen noe begrenset, men rakk en tur i Harajuku og aa overvaere et bryllup i Yoyogi-Koen tempelet.

Naa er det mandag morgen og han jeg bor hos begynner aa jobbe igjen, mens jeg sjekker inn paa et hotell. Hotellmulighetene paa kort sikt kan vaere begrensede, og det jeg skal bo paa ligger midt i Shinjukus red light district. Spent paa aassen det blir.

Sjekker ikke inn foer kl 4 i dag - er ni naa - og tenkte a finne Square Enix-butikken foer den tid.

Lenke til kommentar

Akkurat tilbake fra Square-Enix Store. Den er ikke spesielt stor men veldig stilig, og har hovedsakelig plushies, figurer, smykker, samlekort og soundtrack. Det jeg likte best var et rom der man hadde nedfelt en helfigur av Sephiroth i en glassmonter i gulvet, med Sephiroth slik han ser ut naar han er i kokongen i North Crater.

Kjoepte ingenting. Jeg kjoper vanligvis ikke spinoffprodukter da de bare blir liggende aa slenge, og soundtrackene var saa dyre at jeg kan faa dem til en tiendedel av prisen paa noen av bruktsjappene her. Kingdom Hearts complete soundtrack f.eks. kostet 15000 yen, altsaa en tusenlapp. Men, en veldig kul butikk med mye spennende.

Lenke til kommentar

Bodd hos en kamerat i Shibuya frem til i dag saa ja, gaatt mer rundt her enn noe annet sted. Det er et fancysmanchy sted med masse moderne bygninger og kule klesstiler, men sinnsykt folksomt paa de kjente stedene som Harajuku og Shibuya Crossing.

Om et par timer flytter jeg til hotell i Shinjuku, og jeg vil nok holde meg mest rundt der resten av turen.

Lenke til kommentar

Det forventet jeg virkelig ikke. Jeg ofte har sett den reklama med fyren med den røde stjernen over øynene, og det har egentlig ikke gjort meg noe interessert i å finne ut hva spillet handler om. Når jeg tenker meg om så har jeg vet jeg jo litt om hva det handler om allerede uansett...

Lenke til kommentar

Hehe, de som skulle se den da, og så den her hos meg, så da så jeg den like gjerne jeg også. Forventet ikke at jeg skulle begynne å grine av den. :p I det siste har jeg merket ekstra mye at jeg nesten begynner å gråte hvis jeg ser en trist eller rørende scene i film eller serie. Mer enn det pleide å være. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...