Villanden Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du er fortsatt det hvor det teller som mest - hvor mitt bankende hjerte slår sine slag for diskusjonen, meningsytringene og tullpratingen. Du er Robin til Batman som er min profil på Innlegg.no. Vi ligger på stranden som elskende i sommersol uten omtanke for troll i skogen og skjær i sjøen, det er for det meste bare oss på denne øde øya og jeg nyter det i store drag. No homo, altså. Verdens søteste cookie er herved sendt i retning Råholt. (No homo) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tilbake i Tokyo etter et par dager paa bygda. Paa loerdag kveld ble det karaoke og drikking til 4 om morgenen og som et resultat ble soendagen noe begrenset, men rakk en tur i Harajuku og aa overvaere et bryllup i Yoyogi-Koen tempelet. Naa er det mandag morgen og han jeg bor hos begynner aa jobbe igjen, mens jeg sjekker inn paa et hotell. Hotellmulighetene paa kort sikt kan vaere begrensede, og det jeg skal bo paa ligger midt i Shinjukus red light district. Spent paa aassen det blir. Sjekker ikke inn foer kl 4 i dag - er ni naa - og tenkte a finne Square Enix-butikken foer den tid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er noen som har det. Er iallefall fint vær her da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Akkurat tilbake fra Square-Enix Store. Den er ikke spesielt stor men veldig stilig, og har hovedsakelig plushies, figurer, smykker, samlekort og soundtrack. Det jeg likte best var et rom der man hadde nedfelt en helfigur av Sephiroth i en glassmonter i gulvet, med Sephiroth slik han ser ut naar han er i kokongen i North Crater. Kjoepte ingenting. Jeg kjoper vanligvis ikke spinoffprodukter da de bare blir liggende aa slenge, og soundtrackene var saa dyre at jeg kan faa dem til en tiendedel av prisen paa noen av bruktsjappene her. Kingdom Hearts complete soundtrack f.eks. kostet 15000 yen, altsaa en tusenlapp. Men, en veldig kul butikk med mye spennende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvis jeg får reist dit en gang, så skal jeg innom der. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg skal nok hit igjen innen 1-2 aar og jeg vet om flere som har lyst, saa du kunne sikkert slengt deg paa da om du har penger. Men dette er veldig loest ennaa. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 En eller annen gang skal jeg dit. Fikk du gått rundt i Shibuya da? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Bodd hos en kamerat i Shibuya frem til i dag saa ja, gaatt mer rundt her enn noe annet sted. Det er et fancysmanchy sted med masse moderne bygninger og kule klesstiler, men sinnsykt folksomt paa de kjente stedene som Harajuku og Shibuya Crossing. Om et par timer flytter jeg til hotell i Shinjuku, og jeg vil nok holde meg mest rundt der resten av turen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Følger bloggen til en svensk fyr som bor der og han tar bilder av folk han møter og legger de ut på bloggen. Sett nok av bilder til å vite at det er folksomt der og et hav av forskjellige typer mennesker der. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Ahhhhh, sykt så fristet jeg blir av å høre hvordan du har det i Japan, Spartapus. Gjør det enda mer irriterende at Japanturen i år ble avlyst. >< Har også veldig lyst til å dra dit og se ALT! Cloudemyx, hvilken blogg er det? Edit: Hihi. xD Endret 13. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Link. Han reiser litt frem og tilbake, men oppholder seg ganske mye i Japan. Endret 13. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hm, THQ har stengt Kaos Studios (Homefront) og flyttet Homefront 2 til et internt studio. Ouch. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er vel ingen stor overraskelse når det gikk som det gjorde med Homefront. Synd ingen klarer å løfte blikket fra lommeboka lenger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Greien er at Homefront solgte bra, til tross for at det var dårlig til middels, og anmeldelsene deretter. Så tung markedsføring hjelper tydeligvis, også om du ikke er Activision. Jaja. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det forventet jeg virkelig ikke. Jeg ofte har sett den reklama med fyren med den røde stjernen over øynene, og det har egentlig ikke gjort meg noe interessert i å finne ut hva spillet handler om. Når jeg tenker meg om så har jeg vet jeg jo litt om hva det handler om allerede uansett... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde forhåpninger til spillet, spesielt etter å ha lest sniktittene på gamer.no. Desverre endte det opp som en middelmådighet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Utrolig hvor sensitiv jeg har blitt i det siste (psykologisk, ikke fysisk sensitiv). Så nettopp Nausicaä of the valley of the wind sammen med noen venner og det var bare så vidt jeg klarte å holde tårene inne. >_< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Åh, men den filmen er jo kjempefin. Ikke at man kanskje vil grine som en liten unge når en ser på film med venner da... Jeg ser helst ikke filmer med andre når jeg vet at jeg kommer til å gråte av den. Nausicaä of the Valley of the Wind er en av de. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, de som skulle se den da, og så den her hos meg, så da så jeg den like gjerne jeg også. Forventet ikke at jeg skulle begynne å grine av den. I det siste har jeg merket ekstra mye at jeg nesten begynner å gråte hvis jeg ser en trist eller rørende scene i film eller serie. Mer enn det pleide å være. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har også blitt litt mer følsom med årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå