Rider of Reason Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Halla gutta! nouse4aname Cloudemyx Villanden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gamer.no fikk tydeligvis ikke med seg at Far Cry 3 ble annonsert i natt. Men det ble det, altså. For de (tre) av oss som likte FC2 (som er fantastisk, iallefall på PC) så er dette strålende nyheter. 8D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg var en av de som ikke likte FC2, men jeg ønsker allikevel en oppfølger hjertelig velkommen. Det lille vi fikk sett så jo ganske så kult ut. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har kjøpt Killingfloor Skal bli kos og drepe ting uten mål og mening igjen. Leeeeenge siden sist... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Gamer.no fikk tydeligvis ikke med seg at Far Cry 3 ble annonsert i natt. Men det ble det, altså. For de (tre) av oss som likte FC2 (som er fantastisk, iallefall på PC) så er dette strålende nyheter. 8D Fantastisk er vel å ta litt i, men det er i utgangspunktet et godt spill ja. Ubisoft kludret det til for seg med håpløs spawning av fiender og repetative sideoppdrag som ikke var særlig gode i utgangspunktet men historien var spennende og spillmekanikkene like så. Og jeg ser veldig frem til mer info om FC 3, det ser ganske lovende ut i det lille klippet. Endret 7. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det eneste som var galt, var den korte respawn-tiden på vaktpostene (og på konsoll, mangelen på quicksave). At oppdragene var enkle av struktur, lite spesifikke, og ikke kjempevarierte, er rett og slett et designvalg. Hele poenget med FC2 er å la deg skape dine egne, uskriptede situasjoner fulle av emergent gameplay (og gunplay). Sånn som dette gjorde STALKER: SHOC det, og til tross for at CoP er det mest blankpolerte barnet i STALKER-familien, så forsvant mye av magien samtidig som ting ble mer "tilgjengelige". Nå ser det imidlertid ut til at Ubisoft går for tilgjengelighet med FC3, snarere enn å bygge på og forbedre det unike konseptet de hadde med FC2. Noe som gjør meg litt mindre interessert i FC3 enn jeg sikkert burde være. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på Far Cry 2 igjen selv. Synes personlig også at det var litt kos. Husker spesielt godt at jeg likte gunfights, hvor man faktisk kunne tenke taktisk for å gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nevnt på gametrailers streamen var Gerstmanns twitter jeffgerstmann Jeff Gerstmann Remember when I said I was done hating on console names? I lied. 30 minutes ago Endret 7. juni 2011 av Gormers 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg trodde seriøst det var en spøk da han bare "VII UU". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lame navn, spennende konsept. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gleder meg som en unge, men så er jeg delvis Nintendo fanboy, forguder det meste de hiver etter meg. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Derka derka Muhammad Jihad? Endret 7. juni 2011 av Error Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen som har peiling på hvor de nye våpnene jeg kjøper via pcn havner, evt. hvordan jeg kan få tak i dem? Far Cry 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå