Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no fikk tydeligvis ikke med seg at Far Cry 3 ble annonsert i natt. Men det ble det, altså. For de (tre) av oss som likte FC2 (som er fantastisk, iallefall på PC) så er dette strålende nyheter. 8D

Fantastisk er vel å ta litt i, men det er i utgangspunktet et godt spill ja. Ubisoft kludret det til for seg med håpløs spawning av fiender og repetative sideoppdrag som ikke var særlig gode i utgangspunktet men historien var spennende og spillmekanikkene like så.

Og jeg ser veldig frem til mer info om FC 3, det ser ganske lovende ut i det lille klippet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det eneste som var galt, var den korte respawn-tiden på vaktpostene (og på konsoll, mangelen på quicksave). At oppdragene var enkle av struktur, lite spesifikke, og ikke kjempevarierte, er rett og slett et designvalg. Hele poenget med FC2 er å la deg skape dine egne, uskriptede situasjoner fulle av emergent gameplay (og gunplay). Sånn som dette gjorde STALKER: SHOC det, og til tross for at CoP er det mest blankpolerte barnet i STALKER-familien, så forsvant mye av magien samtidig som ting ble mer "tilgjengelige".

Nå ser det imidlertid ut til at Ubisoft går for tilgjengelighet med FC3, snarere enn å bygge på og forbedre det unike konseptet de hadde med FC2. Noe som gjør meg litt mindre interessert i FC3 enn jeg sikkert burde være.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på Far Cry 2 igjen selv. Synes personlig også at det var litt kos.

Husker spesielt godt at jeg likte gunfights, hvor man faktisk kunne tenke taktisk for å gjøre det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...