Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Sjansen for at du blir påkjørt av en bil er faktisk større enn å havne i flyulykke. Allikevel er jeg også litt skeptisk til å fly. Hvis jeg skal reise en gang, så skal ikke det stoppe meg iallefall. Japan, Italia, England og tilbake til Finland en gang, eller flere ganger hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en slik en:

http://cdn.uberreview.com/wp-content/uploads/flying-boat.jpg

(Pappa har en)

Vi kom kjørende inn for landing like ved bukta der hytta vår ligger, i det "båten" treffer vannet svinger hele doningen brått 90 grader til venstre, som som gjør at den kantrer.

Det var ganske kaldt. Hadde med meg kamera på den turen, minnekortet overlevde. Skal se om jeg finner det bildet jeg tok noen få meter over vann før vi landa.

Lenke til kommentar

Sjansen for at du blir påkjørt av en bil er faktisk større enn å havne i flyulykke. Allikevel er jeg også litt skeptisk til å fly. Hvis jeg skal reise en gang, så skal ikke det stoppe meg iallefall. Japan, Italia, England og tilbake til Finland en gang, eller flere ganger hadde vært fint.

Har vært i Finland og England. Var på Stadium of Light og så Sunderland mot Newcastle. Det var gøy. Fantastisk stemning, ivertfall i forhold til Tippeligaen her hjemme :p

Har også vært i Skottland (som var flott), Danmark og Sverige. Kunne faktisk tenkt meg å reise til Irland en gang også.

Og nå støvsuget jeg nettopp 3 store tjukke edderkopper på rekke og rad. Tror det er ny rekord. Grøss.

Lenke til kommentar

Det beste er å ikke vite at de er der. Jeg ser et edderkoppspinn fra taket og ned til hyllen som ikke var der før idag. Enten er det en av de to jeg støvsuget sitt, eller så er det en annen her inne. Har så utrolig mye ting inne på soverommet at det er så mange plasser de kan gjemme seg. Tror faktisk jeg skal bruke morgendagen på å rydde og få en del av tingene ut i boden.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det beste er å ikke vite at de er der. Jeg ser et edderkoppspinn fra taket og ned til hyllen som ikke var der før idag. Enten er det en av de to jeg støvsuget sitt, eller så er det en annen her inne. Har så utrolig mye ting inne på soverommet at det er så mange plasser de kan gjemme seg. Tror faktisk jeg skal bruke morgendagen på å rydde og få en del av tingene ut i boden.

Fant en jævlig stor edderkopp i en pappeske jeg hadde under senga sist uke, og fant ut at det var på tide å kaste ut alle ting jeg ikke trenger. Hadde 20-30 komplette datamaskiner i deler og 10-15 kabinett stablet rundt forbi i tilleggt til en haug tomme pappesker under senga. Kastet omtrent 75% av det, ryddet skapet mitt og puttet resten der. Nå har de forbaskede edderkoppene ikke mange plasser å gjemme seg lenger, deilig!

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Sitter og inntar en liten frokost før avreise.

Verste med å reise er den usikkerheten du føler rett før du går ut døren og lurer på om det er et eller annet du har glemt som du ikke kommer på. Jeg tror jeg har oversikten - som alltid - men etter avreise pleier det alltid være en eller annen ting som savnes.

Lenke til kommentar

Sitter og inntar en liten frokost før avreise.

Verste med å reise er den usikkerheten du føler rett før du går ut døren og lurer på om det er et eller annet du har glemt som du ikke kommer på. Jeg tror jeg har oversikten - som alltid - men etter avreise pleier det alltid være en eller annen ting som savnes.

Det lønner seg å bli hjemme. :(

Lenke til kommentar

Gikk bra. Bumpet ned til en B fordi de spurte om en bok jeg syntes var dørgende kjedelig, og dermed ikke hadde festet meg noe særlig ved (Helle Helle - Rødby-Puttgaarden). Ellers strålende. 8D

Var muntlig eksamen, så det var fort overstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...