Spartapus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Prime-samlingen til Wii er et spill som aldri ser ut til å gå særlig ned i pris. Ganske forståelig I guess, men jeg har derfor ikke skaffet meg det enda Nintendo setter "aldri" ned prisene på sine egne spill. Det er noe av det som irriterer meg med dem. De fleste spill pleier jeg å vente til synker i pris, men det kan man vanligvis glemme med Nintendo. De fleste butikker selger fortsatt Mario Galaxy og Twilight Princess til full pris, er du heldig finner du dem til 399. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Dette forklarer hvorfor Nintendo-spill aldri blir billigere over tid. Er en del spill jeg liksom sitter og venter på at skal bli litt billigere, det får jeg bare droppe nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har merket meg en ting, Toro tomatsuppe er veldig mye bedre enn Coop tomatsuppe. Coop sin smaker nesten papp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Close your windows, lock your doors. Det er en mulighet for at du kan få kreft av å bruke mobiltelefoner (men det er ikke sikkert) WHO: - Mobiltelefoner kan være kreftfremkallende Elsker aviser som overdramatiserer. Det at stråling kan være kreftfremkallende var jo også veldig nytt, og noe man definitivt trengte et ekspertpanel for å slå fast. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fredager på Råholt gir definitivt ikke kreft. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Lørdager da? -- La oss si at 1000 eksperter på Egyptisk politkk har uttalt seg om hvem som kommer til å vinne valget til høsten. 990 av disse er enige om utfall A, mens 10 tror på utfall B eller C. Hvis jeg da argumenterer for at A er mest sannsynlig, fordi mange eksperter mener det, hvilket ord bruker jeg da? Kommer ikke på det, men har det nesten. "Sannsynligheten for at dette skjer har jeg basert på generell aksept" Et synonym for aksept altså. Tror ordet var noe som "konsesjon" eller lignende Edit: Generell konsensus var ordet jeg lette etter Endret 31. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Yeesssss, da var jeg ferdig med samfunnsfagen. Like a fucking champion!! Gikk akkurat i tide det. Tror det muligens er en av de beste stilene jeg har skrevet på lenge. 3,4k ord, god damnit Føles som om jeg har skrevet ferdig et maraton Endret 31. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Grattis, Error. Selv har jeg brukt dagen innendørs foran PC'n med GTA IV på skjermen. Storkos før jeg setter igang med eksamen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg holder fortsatt på med å rydde på dataen. Et evig ærbe. I natt så jeg en bra film forresten. Le Pacte des loups. Anbefales! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Har fått tilbud om å kjøpe bil, en Peugeot 306 96-modell til 5 tusen. Fint kjørt, men lukter fjøs. Har voldsomt lyst til å kjøpe, men det er to år til jeg er atten og har brent meg på pengebruk før. Slik jeg ser det for meg er dette billig for en bil som ikke er ungdomskjørt eller krasjet, og som er av så ny årgang. Hvordan er det, får man grei bil til fem tusen vanligvis? E: Kan vel likesågodt poste i bil-forumet forresten. Jeg holder fortsatt på med å rydde på dataen. Et evig ærbe. Kjenner til den. ^^, Endret 2. juni 2011 av Benny Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ikke så peil på bil, men jeg ville forsikret meg om at det ikke er noe galt med den, som du må bruke mye penger på å fikse. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det er jo klart. Vi låner bilen en ukes tid nå, skal ha den opp på bukker i garasjen og se på den etter hvert. Er bare veldig usikker på om det er mulig å få bra bil til fem tusen sånn vanligvis? Isåfall har det ikke noe hensikt å kjøpe bil nå som 16-åring. E: Er ganske gira på 306 forresten. Lett og sprek bil, gøyal å kjøre, bruker ganske lite bensin. Endret 2. juni 2011 av Benny Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Tja, det er vel en helt grei bil som får deg fra A til B og hjem igjen. Du må jo ha forsikring på den også og det kan jo bli et par kroner. Har du begynt med øvelseskjøring? At den bruker lite bensin er jo bra, du må jo tenke på at det er dine (sannsynligvis, hva vet jeg...) penger som vil gå til bensinen. Endret 2. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tenker at det ikke er den verste bilen å få forsikret, men pleier man ikke sette forsikringen på foreldrene sine? Har begynt med øvelseskjøring ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg har hørt enkelte tilfeller der forsikringsselskaper har gitt ulik pris på forsikring avhengig av hvilket bilmerke du kjører. En Peugeot vil nok ikke bli så dyrt tenker jeg, i forhold til en Ford Sierra f.eks. Hvis det ikke er noe i veien med bilen og den går mer eller mindre knirkefritt, så synes jeg faktisk 5000,- ikke var så ille. Endret 2. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 At den bruker lite bensin er jo bra, du må jo tenke på at det er dine (sannsynligvis, hva vet jeg...) penger som vil gå til bensinen. Kjører ATV allerede, vet hva det vil si å betale bensinen sin selv. ...Og at det fort blir forbasket dyrt. Jeg har hørt enkelte tilfeller der forsikringsselskaper har gitt ulik pris på forsikring avhengig av hvilket bilmerke du kjører. En Peugeot vil nok ikke bli så dyrt tenker jeg, i forhold til en Ford Sierra f.eks. Hvis det ikke er noe i veien med bilen og den går mer eller mindre knirkefritt, så synes jeg faktisk 5000,- ikke var så ille. Tenker det samme. Takk for svar. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Telefonvakt på jobben. Ingen har ringt ennå, så da blir det mest å bare sitte og stirre. Siste dag før ferien. På mandag drar jeg til Japan i et par uker for å besøke en venn - og mye annet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det hørtes ut som en fantastisk start på sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå