Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Skal ikke se bort ifra at jeg også hadde sett på det da. Har et håp om at SS og/eller Fragglene kommer på DVD, men har nesten begynt å gi opp det håpet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg har julekalenderen til Sesam Stasjon på DVD. Endret 27. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Haha, det har jeg ikke tenkt over. Artig. Sesam Stasjon var forresten helt fantastisk når det gikk på tv for mange år siden. Husker jeg likte godt Bernt og Erling også. Savner det. Savner også Fragglene. Dagens barne-tv ser helt tragisk ut i forhold til hva jeg så på. LOLOLOL! Haha så bra ^_^ Elsket Sesam Stasjon selv, Bernt og Erling er jo moro selv i i dag. Dette blir litt på siden, men likefull morsomt som juling: http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har lyst til å forklare hva som er meningen med denne tråden? Hva skiller denne fra DNFK? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Haha, jeg lo. Denne er også bra, men den er jo seriøs da Noen som har lyst til å forklare hva som er meningen med denne tråden? Hva skiller denne fra DNFK? Forskjellen er at det er her de kule henger. Mer seriøst så er dette en tråd for oss som kom fra innlegg.no. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Haha den der er så jævlig klassisk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hm. Fant igjen dette .txt-dokumentet da jeg nå nettopp ryddet litt på maskina: Generell SpilldiskusjonFor snakk om spill som er ute på både konsoll og PC og generelt spillsnakk. PC-Spill For snakk om spill som er ute kun på PC/Mac - Spille sammen - PC (Snarvei) Konsollspill Sony For snakk om spill som er ute kun på Sony sine plattformer - Spille sammen - Sony (Snarvei) Microsoft For snakk om spill som er ute kun på Microsoft sine plattformer - Spille sammen - Microsoft (Snarvei) Nintendo For snakk om spill som er ute kun på Nintendo sine plattformer - Spille sammen - Nintendo (Snarvei) - Felles For snakk om spill som er ute på flere enn èn av konsollene. Populære spill - Battlefield - Call of Duty - Counter-Strike - StarCraft - World of Warcraft - Minecraft Retrospill For diskusjon rundt NES, Arcademaskiner, Amiga, Intellivision osv. Community For snakk omkring hva spillere gjør sammen Spille Sammen - Sony - Microsoft - Nintendo - PC Klan/Guild-diskusjoner og rekruttering LAN-Parties Leseranmeldelser For lesernes anmeldelser av spillene de har spilt, uavhengig av plattform Modifikasjoner og Spillutvikling For snakk om modifikasjoner til spill og utvikling a både mods og spill Tilbakemeldinger og artikkeldiskusjon - Tilbakemeldinger til redaksjonen (Snarvei) - Diskutèr artikler (Snarvei) - Diskutèr videoer (Snarvei) ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Oppsett for "Leseranmeldelser" Regler for leseranmeldelsene - Trådene skal tydlig merkes med spilltittel og plattform Oppsett for "Spille Sammen" Regler for spille sammen-kategorien - Tydelig merke spillnavn og om man har spesifikke ønsker. Oppsett for "Retro" Bytte/Salg av Retro spill og maskinvare Oppsett for "Konsollspill" [Plattform] - Informasjon og Diskusjonstråd Nytt innhold på [plattform]-markedsplass [Plattform] spill på biligsalg - under 300 kroner Oppsett for "Felles" Konsollkafèen Konsoll -og spillsalgstall Oppsett for "Generell Spilldiskusjon" Finn navnet på et glemt spill Import av spill fra utlandet Tips til gode spill av alle sjangere Chattetråd for oss på Gamer Community Muligheter for klaner til å få sine egne forum kun medlemmene kan se. Søknader om egne forum må sendes til en person som blir gitt oppgaven med å kontrollere denne kategorien. Det er fra de dager hvor vi nettopp fikk vite om at vi skule tilbake til Diskusjon tror jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg må også rydde på dataen. Begynner å bli en del skrot på den. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dere kan rydde, jeg skal spille Super Metroid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg spiller og rydder i iTunes biblioteket samtidig. Endret 29. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Super Metroid er at av favorittspillene mine til SNES og jeg synes det er synd Metroid-spillene ikke holdt på 2D-stilen slik som Castlevania. Jeg kjøpte Prime-trilogien til Wii og kom helt til slutten av eneren, men nei, det ble ikke det samme. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Super Metroid er kanskje selve favorittspillet mitt til SNES (siden jeg ikke egentlig er så voldsom på JRPG-er ), men jeg likte Prime-spillene også, jeg, både til GC og Wii. Kjøpte den "Limited" Trilogy-greien til Wii (Prime 1 og 2 MED Wii-styring!), sikkert det beste kjøpet jeg har gjort til den konsollen. Kunne gjerne tenkt meg et Metroid-spill i samme stil som Donkey Kong Country Returns, da. Other M utstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Vurderer å hoppe over Other M selv. Tror ikke jeg skal kjøpe noe mer Metroid med mindre det blir 2D igjen. Tips til Nintendo: HD-remake av Super Metroid til den nye Wiien. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Prime-samlingen til Wii er et spill som aldri ser ut til å gå særlig ned i pris. Ganske forståelig I guess, men jeg har derfor ikke skaffet meg det enda Other M var ikke så ille. Historien og dialogen var veldig snodig, men alt ga mening etter denne ganske sjokkerende tolkningen http://moonbase.rydia.net/mental/blog/gaming/metroid-other-m-the-elephant/article.html Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Other M var ikke så ille. Historien og dialogen var veldig snodig, men alt ga mening etter denne ganske sjokkerende tolkningen http://moonbase.rydia.net/mental/blog/gaming/metroid-other-m-the-elephant/article.html Det der er de vibbene jeg har fått fra begynnelsen av med Other M, og det demonstrerer en gang for alle hvorfor man ikke kan gi japanere ansvaret for å karakterisere kvinnelige figurer. Forfatteren her er dessverre ikke bare fundamentalt syk, men også veldig typisk japansk (og typisk Team Ninja). Bleh. Framstillingen av Samus som en avhengig, submissiv og godkjennelsessøkende skolejente gjør at jeg bare fullstendig ignorerer alle som mener at Other M nå er "canon", og er også grunnen til at resten av mekanikken (som er helt kurant) ikke kan redde spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Nei, skal'n ut å klippe plenen da? Rekker vel en halvmeter før det begynner å regne. Endret 30. mai 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg er så glad for at jeg ikke har en plen som må klippes. Etter å ha jobbet om sommeren med sitteklippere, så er håndholdt et altfor langt steg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå