Licht Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 De protesterer nok vilt helt til Generelt er fylt med Skyrim-tråder... Så kommer kategorien tilbake og jeg må rydde. :< 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er nok det som skjer ja. Ser for meg 20 forskjellige tråder med, "Hjelp til quest", "Hvilken by er din favoritt", "Hvilken rase velger du" og "Får ikke installert Skyrim". Diskusjon.no er forøvrig utrolig treig for tiden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tregt er bare forbokstaven. Særlig om kvelden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er visst dommedag imorgen. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4127053.ece Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hmm, jeg synes å huske at det står noe i bibelen om at det aldri er for sent å angre for sine synder, og bli frelst. Det kræsjer litt med evig liv i helvete-opplegget. Men de delene av bibelen teller vel sikkert ikke Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ingenting som slår dommedag og bursdag, perfekt kombinasjon må jeg si Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg sover godt i natt, for å si det sånn. http://www.youtube.com/watch?v=6_W_xLWtNa0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg fikk ihvertfall en fest med klassekompiser før jeg dør da. Ikke verst bare det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Nå har det skjedd noe merkelig her hos meg. Får bare opp "[#10245] Du har ikke tillatelse til å vise medlemsprofiler" når jeg skal inn på profiler, tilogmed min egen. Profilbildet mitt er borte også. Ah. Er det p.g.a Performance mode er skrudd av kanskje? Endret 22. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Blackburn klarte seg. Uken, og ikke minst sommeren er reddet! Men for et nedrykksdrama det var. Håper ikke det blir slik neste sesong også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spennende å se på. Synd å se Blackpool måtte rykke ned, for de var et underholdende lag å se på. Men så lenge United er seriemestere så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yX8yrOAjfKM&NR=1&feature=fvwp :!: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Den er skrudd på, ikke av. Jeg leste "av". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Gir jo mening at funksjoner skrus av når man skrur på performance-mode, synes jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spennende å se på. Synd å se Blackpool måtte rykke ned, for de var et underholdende lag å se på. Men så lenge United er seriemestere så er jeg fornøyd. Det var nesten litt for spennende for min smak. Dumt at Blackpool rykket ned ja. Veldig sjarmerende lag med en fargeklatt av en trener. Skulle heller sett Wigan eller Wolves ned. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Får håpe de kommer vandrende tilbake etter neste sesong, selv om det er ekstremt usannsynlig med tanke på alle spillerne som trolig forlater klubben i sommer. Ser ut som de kvalifiserer til Europa League på grunn av Fair-play da. Det hadde vært morsomt å sett på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er det så mange som forlater de da? Vet bare om Charlie Adam. De har også Taylor-Fletcher og Vaughan som er gode, men har ikke sett de bli linket til andre klubber. Litt spesielt med et Championship-lag som skal spille Europa League ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå