Bloodlines Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Overskyet og litt regn. Slikt det skal være på 17. Mai, Skjedd noe interessant til nå ? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Ikke noe her ihvertfall. Regner ikke her da, det er bra. Nå regner det litt. Ikke så farlig for min del, siden jeg sitter inne og spiller. Endret 17. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ganske så folksomt i Oslo på 17. mai. Bombe. Var hyggelig nok riktignok. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg sitter og ergrer meg over at jeg la nesten alle cd'ne mine på loftet for mange år siden. Spesielt en cd skulle jeg hatt. Mummitrollet på nye eventyr, der spor nummer 10 er "Mummitrollet drømmer eventyret om prinsen som fikk evig liv". En historie som er veldig fin. Ikke bare bare å gå opp på loftet heller, ei heller finne esken de ligger i. Nå tror jeg at jeg skal legge meg, så døgnet mitt ikke blir snudd igjen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Angrer veldig på at jeg ikke tok med en jakke i dag tidlig... Svarte! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ikke spesielt pent vær i dag nei. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Angrer veldig på at jeg ikke tok med en jakke i dag tidlig... Svarte! Og der åpnet himmelen seg. FML Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Jakken om morgenen, ja. Det er det store spørsmålet. Noen ganger er det skikkelig kaldt om morgenen og man har egentlig lyst til å ha på jakke, men du vet jo at det blir varmt utover dagen og så ender du med å drasse med jakken under armen som et irriterende og unødvendig påheng. Enten det eller du tar på den på deg for å slippe og bære den, også går du der og er ubehagelig varm og svett. Derfor droppet jeg jakken i går, men så ble det plutselig ikke sol, men regn... Nå liker jeg forøvrig regn. Jeg synes regn har en beroligende effekt på alt og alle, det er som om det legger et lokk på alt stresset og dermed skaper en mer behagelig atmosfære mellom folk. Sol og klar himmel er veldig oppjagende; da skal plutselig alt skje fort og ingen har tid til å...ha tid. Endret 19. mai 2011 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) En merker fort at det blir en dårlig stemning på arbeidsplasser, særlig inne, når det er pent vær ute. Da uffer og akker de fleste ansatte seg over at de må være på jobb istedet for å være ute å sole seg eller bade. Jeg synes det er greit med fint vær, men liker ikke at det blir altfor varmt. Da blir det gjerne stress og mas, fordi de skal ha alt unnagjort i en fei slik at de kan nyte det fine været før det blir borte. Endret 19. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Godt mulig dette er feil plass å spørre på, men vil The Elder Scrolls få sin egen plass i Spillforum - For de mest omdiskuterte, slik som på innlegg.no? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har faktisk tenkt på å lage en forespørsel om det under tilbakemeldingerseksjonen, men jeg er ikke den som er mest modig når det kommer til å lage nye tråder. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg digger regn. Blir så mye koseligere å sitte inne da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ny smak fra Litago: Kokosbolle. Den er god, men ikke den du bøtter ned på. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg lå altfor lenge i dag. Jeg kan seriøst ikke snu døgnet mitt igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Ooh tror du ikke Spaceworld solgte arkadestikker! Til og med akkurat den typen jeg hadde sett på. 900 spenn, men litt impulsiv må man få være ^_^ Og jeg hater regn, særlig fra morgenen av. Akkurat som om hjernen min vet at det regner når jeg sover og gjør meg i dårlig humør til jeg skal våkne. Alt blir et ork når det regner. Endret 20. mai 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg snur døgnet stadig vekk, men jeg må uansett opp klokken 7, så jeg blir bare veldig trøtt. Det merkelige er at når kvelden kommer igjen så er jeg ikke trøtt lenger og kan godt sitte oppe til 1-2. Prøvde akkurat Max Burger, som har tatt over for Burger King på Egeertorget (i Oslo). For de som ikke vet det er Max Burger en svensk konkurrent til McDonalds og Burger King. Opplegget er veldig likt men fettprosenten i maten er skrudd ned og man kan velge i sunnere tilbehør. Absolutt et godt alternativ for de som vil spise fast food med god (eller hvertfall bedre) samvittighet. Jeg synes også serveringen gikk raskere enn på McD og BK til tross for at det var tett med folk. Det eneste jeg ikke likte var interiørdesignet; alt er i hvit og grønn plastikk, så du får fort vondt i rumpa hvis du sitter lenge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hmm, i sverige så spiste jeg fries med en slags ostesaus... De virket ikke spesielt sunnere der. Billigere enn mcdonalds, riktignok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Godt mulig dette er feil plass å spørre på, men vil The Elder Scrolls få sin egen plass i Spillforum - For de mest omdiskuterte, slik som på innlegg.no? Det ble tatt bort for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det virker litt rart spør du meg. Spesielt nå når Skyrim nærmer seg mer og mer. De burde heller fjernet Counter-Strike, der er det nesten helt dødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå