Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sonisoni: and full of olives

sonisoni: which are gormless

ninjabearbcn: what happens when Gorm eats an olive?

sonisoni: time stops

ninjabearbcn: does gormness flow from Gorm and gets into the olive as it's digested?

ninjabearbcn: so the result is gormful?

monkeypilot: a gorm equilibrium must be reached

monkeypilot: so Gorm becomes less gormful and the olive becomes more gormful as gorm flows from Gorm to the olive

ninjabearbcn: but how can Gorm become less gormful? isn't that a paradox?

monkeypilot: he deflates a bit

monkeypilot: like a balloon animal after a day or so

sonisoni: ...this is why I love you guys XD

monkeypilot: or an asthmatic before they inflate themselves in the morning

sonisoni: he looks a bit like unrisen pizza dough

sonisoni: so we cover him with a damp kitchen towel and wait a few hours

sonisoni: gormful as ever :D

monkeypilot: hahaha

monkeypilot: leave him in a warm place to speed it up a bit

:ph34r:
Lenke til kommentar

Oooh, jeg ser dette er et emne som nå er begravet for noen sider siden, men hawtdamn! Lett BDSM er the shiet! Jeg er ikke helt into å henge i kroker fra taket og analklø hverandre med kløpinner, men litt teip og litt tau kan lalameg sprite opp selv den døveste Cola.

Og bind for øya. Bind.for.øya.

Lenke til kommentar

Åh, er så slapp i dag.

Hadde en skikkelig fest for søstra mi i går, et 30-års lag hun ikke visste om. Dessverre ble det litt krangling på slutten av kvelden noe som ødela stemningen blant oss som var igjen, men ellers var det jævlig moro. Skikkelig whiskeystemme i dag.

Lenke til kommentar

Så bilde av deg på Facebook fra gårsdagens festligheter. Det erotiske blikket minnet meg om han feite bussjåførene i Pondus, og det virket som du ikke var langt fra å dra frem snoppen og sende en røver av en MMS til et stykk tilfeldig kvinnfolk på kontaktlisten.

Jeg vet heldigvis at du holder deg for god til sånt, til og med i lettere beruset tilstand

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på det. Bare sett noen minutter her og der. Men fikk litt sjokk når jeg leste at han er 47 år. Trodde han var minst 60.

Edit: Noen som husker hun som het Eli? Gammel, røykte som juling og hadde knapt nok pust. Så måtte hun ut i sleggeduell :p

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Så bilde av deg på Facebook fra gårsdagens festligheter. Det erotiske blikket minnet meg om han feite bussjåførene i Pondus, og det virket som du ikke var langt fra å dra frem snoppen og sende en røver av en MMS til et stykk tilfeldig kvinnfolk på kontaktlisten.

Jeg vet heldigvis at du holder deg for god til sånt, til og med i lettere beruset tilstand

Wich reminds me, hva er nummeret ditt?

230771_10150629815695377_733250376_18568330_8273280_n.jpg

Jeg kom frem til at jeg egentlig så ut som en bussjåfør med den nye jakka jeg kjøpte. Front-kameraet til iPhone 4 er forøvrig ganske dårlig.

Lenke til kommentar

Ingenting slår følelsen av å være på jobb. Hvertfall den første prokrastinasjonstimen, der jeg drikker kaffe og nyter utsikten over Bjørvika. :whistle:

Forøvrig svært glad i å jobbe på disse inneklemte dagene da alle tar fri. Det er akkurat som det senker seg en egen ro over hele sentrumsområdet når det ikke er så mye folk, og jeg føler meg langt mer komfortabel enn til vanlig.

Lenke til kommentar

Er rimelig forbannet akkurat nå. Samtlige av lærerne mine (med unntak av geografilæreren) er helt ekstremt lite motiverende, de er late, urettferdige, har alt for lite kunnskaper (jeg er for eksempel langt flinkere i naturfag og samfunnsfag enn lærerne i de respektive fagene) og eier ikke sosiale antenner. To av dem er direkte uprofesjonelle, og burde aldri hatt lov til å få jobb i offentlig sektor.

Det har ikke bare vært én episode hvor de oppfører seg helt amatørmessig, men flere. Orker ikke å ta noen konkrete eksempler, men nå begynner jeg å få nok. Har sittet og ruget litt på tanken en stund, men jeg vurderer nå sterkt å søke meg inn på en privatskole i byen. Begynner å bli ferdig med disse tåpene. Det er egentlig for sent å bytte skole, men jeg har hørt rykter om at det er mulig å få seg plasser rundt om kring.

Kan ikke forstå hvordan noen folk er så jævla idioter, og likevel kommer seg gjennom høyere utdanning.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Late og dumme lærere er da ideelt? Det verste jeg visste da jeg gikk på skolen var ekstremt kunnskapsrike og motiverte lærere som hele tiden ville ha meg til å gjøre ditt og gjøre datt. Men så har jeg alltid vært veldig bevisst på ikke å la skolegangen komme i veien for utdannelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...