Eplefe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Åååh, jeg har RUNAMIN på besøk, og hun er så fiiiiiiiiiiiiinnnnnnn. :) Også har jeg kjøpt meg årskort på akvariet. Også, apropos akvariet og Runa: Og de har en påskekylling på akvariet! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 sonisoni: and full of olivessonisoni: which are gormless ninjabearbcn: what happens when Gorm eats an olive? sonisoni: time stops ninjabearbcn: does gormness flow from Gorm and gets into the olive as it's digested? ninjabearbcn: so the result is gormful? monkeypilot: a gorm equilibrium must be reached monkeypilot: so Gorm becomes less gormful and the olive becomes more gormful as gorm flows from Gorm to the olive ninjabearbcn: but how can Gorm become less gormful? isn't that a paradox? monkeypilot: he deflates a bit monkeypilot: like a balloon animal after a day or so sonisoni: ...this is why I love you guys XD monkeypilot: or an asthmatic before they inflate themselves in the morning sonisoni: he looks a bit like unrisen pizza dough sonisoni: so we cover him with a damp kitchen towel and wait a few hours sonisoni: gormful as ever monkeypilot: hahaha monkeypilot: leave him in a warm place to speed it up a bit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Oooh, jeg ser dette er et emne som nå er begravet for noen sider siden, men hawtdamn! Lett BDSM er the shiet! Jeg er ikke helt into å henge i kroker fra taket og analklø hverandre med kløpinner, men litt teip og litt tau kan lalameg sprite opp selv den døveste Cola. Og bind for øya. Bind.for.øya. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nå tror jeg ikke vi skal bruke deg som en standard Lakus. Da hadde verden blitt rimelig merkelig 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Åh, er så slapp i dag. Hadde en skikkelig fest for søstra mi i går, et 30-års lag hun ikke visste om. Dessverre ble det litt krangling på slutten av kvelden noe som ødela stemningen blant oss som var igjen, men ellers var det jævlig moro. Skikkelig whiskeystemme i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Så bilde av deg på Facebook fra gårsdagens festligheter. Det erotiske blikket minnet meg om han feite bussjåførene i Pondus, og det virket som du ikke var langt fra å dra frem snoppen og sende en røver av en MMS til et stykk tilfeldig kvinnfolk på kontaktlisten. Jeg vet heldigvis at du holder deg for god til sånt, til og med i lettere beruset tilstand Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Aner ikke om dere ser på Farmen, men Tommy vant og i alle sesongene med Farmen, så er det han som har fortjent å vinne aller mest. Nå er jeg trøtt kjenner jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Har ikke fulgt med på det. Bare sett noen minutter her og der. Men fikk litt sjokk når jeg leste at han er 47 år. Trodde han var minst 60. Edit: Noen som husker hun som het Eli? Gammel, røykte som juling og hadde knapt nok pust. Så måtte hun ut i sleggeduell Endret 15. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Så bilde av deg på Facebook fra gårsdagens festligheter. Det erotiske blikket minnet meg om han feite bussjåførene i Pondus, og det virket som du ikke var langt fra å dra frem snoppen og sende en røver av en MMS til et stykk tilfeldig kvinnfolk på kontaktlisten. Jeg vet heldigvis at du holder deg for god til sånt, til og med i lettere beruset tilstand Wich reminds me, hva er nummeret ditt? Jeg kom frem til at jeg egentlig så ut som en bussjåfør med den nye jakka jeg kjøpte. Front-kameraet til iPhone 4 er forøvrig ganske dårlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nå tror jeg ikke vi skal bruke deg som en standard Lakus. Da hadde verden blitt rimelig merkelig Tjaa, BDSM er jo en veldig mainstream fetish da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ingenting slår følelsen av å skulle være på jobb om tre timer... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ingenting slår følelsen av å være på jobb. Hvertfall den første prokrastinasjonstimen, der jeg drikker kaffe og nyter utsikten over Bjørvika. Forøvrig svært glad i å jobbe på disse inneklemte dagene da alle tar fri. Det er akkurat som det senker seg en egen ro over hele sentrumsområdet når det ikke er så mye folk, og jeg føler meg langt mer komfortabel enn til vanlig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Saksbehandler i NAV, men det er hemmelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ahh.. Godt å få skrellet nepa. Your secret is safe with us, Spartapus. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Er rimelig forbannet akkurat nå. Samtlige av lærerne mine (med unntak av geografilæreren) er helt ekstremt lite motiverende, de er late, urettferdige, har alt for lite kunnskaper (jeg er for eksempel langt flinkere i naturfag og samfunnsfag enn lærerne i de respektive fagene) og eier ikke sosiale antenner. To av dem er direkte uprofesjonelle, og burde aldri hatt lov til å få jobb i offentlig sektor. Det har ikke bare vært én episode hvor de oppfører seg helt amatørmessig, men flere. Orker ikke å ta noen konkrete eksempler, men nå begynner jeg å få nok. Har sittet og ruget litt på tanken en stund, men jeg vurderer nå sterkt å søke meg inn på en privatskole i byen. Begynner å bli ferdig med disse tåpene. Det er egentlig for sent å bytte skole, men jeg har hørt rykter om at det er mulig å få seg plasser rundt om kring. Kan ikke forstå hvordan noen folk er så jævla idioter, og likevel kommer seg gjennom høyere utdanning. Endret 16. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Late og dumme lærere er da ideelt? Det verste jeg visste da jeg gikk på skolen var ekstremt kunnskapsrike og motiverte lærere som hele tiden ville ha meg til å gjøre ditt og gjøre datt. Men så har jeg alltid vært veldig bevisst på ikke å la skolegangen komme i veien for utdannelsen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Lærere som gir faen og lærere som er helt i fyr og flamme når det gjelder alt, det er greit med en mellomting. Nå har jeg vært her på Diskusjon i 5 år. Wow. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå