Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 I lold error. Ja, jeg er jo ( ) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I lold error. Noen av de få amerikanerne jeg har snakked med har føltes litt falske, men det er kanskje bare meg som er uvant. Oj, gjorde det det på innlegg? Det visste jeg ikke. Man må være litt falsk i blant hvis man skal snakke med "alle". Det er ikke noe man gjør for å være ekkel, men av hensyn til den andre personen. Jeg legger f.eks. merke til at hvis jeg snakker til en amerikaner om noe jeg er interessert i men ikke han/hun, så er personen alltid så flink til å vise falsk interesse at det nesten er overbevisende. Herigården ville det bare blitt et "jaha ja" fulgt av en pinlig stillhet, for å sette det på spissen. Jeg tror det er grunnen til at nordmenn konverserer så lite; man er redd for at man ikke treffer personen med det man skal si og blir mer eller mindre avvist. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jess da, kom ikke opp i skriftlig eksamen. Deilig, deilig, deilig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Og jeg fikk nettopp vite at min garanterte sommerjobb siden august i fjor, som jeg har hatt i mange år, er blitt leid ut til en tredjepart. Profesjonelt av de at jeg måtte ringe selv for å motta slik informasjon, og en fin avslutning på at årelangt samarbeid. Helvete! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jess da, kom ikke opp i skriftlig eksamen. Deilig, deilig, deilig Da har du god tid til å kjøre båt! @Villery: Bummer! Endret 13. mai 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er vel knapt noe sted det er så mye grums som i arbeidsmarkedet; sosial dumping, kjønns- og rasemessig diskrimering, utnyttelse av midlertidige stillinger, nepotisme ved ansettelser osv. Mitt eneste råd er; arv så mye penger at du aldri behøver å ta en jobb fra noen. Hvis ikke; lykke til! Ditt tilfelle høres ut som det muligens kan være et lovbrudd og, hvis man har en arbeidsavtale og den plutselig blir gitt noen annen uten forvarsel. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Neida. Jeg bare sa i fra på slutten av forrige sommer at jeg gjerne kommer tilbake til neste år, noe som selvfølgelig var greit for de da jeg har hatt sommerjobben der i 5-6 år. I retrospekt skulle jeg kanskje ha bedt om en arbeidsavtale, men jeg hadde/har et så godt forhold til de at tanken ikke streifet meg overhode. Men pytt, jeg har allerede sikret meg helgearbeid på pub via søsteren min, som også er på vei til hennes forrige jobb der hennes ord står sterkt med en søknad i mitt navn. Så det ser ut til at ting begynner å komme i balanse igjen. Dagens tips: Ha et godt forhold til søsteren deres! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ok, jeg skal banke henne litt mindre heretter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kanskje ikke så dumt det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Onkel Oscar i Namsos, og dere er hjertelige velkomne. Må sikkert kaste ut deg, Erik, når du begynner å bli sleezy og kommer med kvalme bemerkninger ovenfor de trønderske jentene. Men dere får det vel morsomt allikevel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Se hva de fant da Olavsbrønnen i Nidarosdomen ble tømt. Det må ha vært spennende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Onkel Oscar i Namsos, og dere er hjertelige velkomne. Må sikkert kaste ut deg, Erik, når du begynner å bli sleezy og kommer med kvalme bemerkninger ovenfor de trønderske jentene. Men dere får det vel morsomt allikevel. Damn boy, give me some credit. Jeg kommer ikke med kvalme bemerkninger, bare obskøne bevegelser. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Gåsehud? Jeg syns den var skummel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Se bort fra videoen da, det er sangen som teller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Damn boy, give me some credit. Jeg kommer ikke med kvalme bemerkninger, bare obskøne bevegelser. Sorry kis. Jeg har visst tatt feil av deg. Første pils er på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Rundet Scratches: Director's Cut nå, og må si meg veldig fornøyd. Om du er ute etter et skummelt pek-og-klikk spill i første person er dette et godt kjøp. Ble faktisk skremt noen ganger også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Æsj, er litt sånn torden i gjære her. Sitter bare og venter på at det skal dundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå