Villanden Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Rikke og Erik, sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Rikke er et forholdsvis butch jentenavn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Butch? Forøvrig glad ikke Errorizer skylder meg en, han slår meg som typen til å spore opp sånne folk og fortelle dem hva som sies om dem. Og det hadde vært bra flaut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 *Sender mail til Bohus Jessheim* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Butch? an overtly/stereotypically masculine or masculine-acting woman. can be used to denote an individual, or the dominant role in a lesbian relationship. Vel, jeg så for meg en håndballspiller med fregner elno i alle fall Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er sånne jeg tenner på. Nei da, hun var egentlig ikke så pen, jeg liker ikke nødvendigvis jenter som er bildepene. Jeg har enkelte småting som jeg finner dritsexy, og jeg tror de er sånn passe sære noen ganger. Skal ikke gå inn på det nå, men hun her brukte for eksempel veldig lite sminke og hadde løst hår, bare samlet i nakken, og hun var konsentrert om jobben så jeg kunne titte alt jeg ville. Faen ta, jeg må ha meg en kjæreste snart. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Haha, jeg tror da de fleste har sine sære detaljer de liker. Endret 12. mai 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jo da, men jeg føler vel at mine ting er mer sært enn alle andres, og det tenker vel kanskje alle andre også Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Gå tilbake, kjøp en matte eller noe, og finn ut om hun er ledig og interessert. NB: Samtale påkrevd. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jo da, men jeg føler vel at mine ting er mer sært enn alle andres, og det tenker vel kanskje alle andre også 10 bucks på at AltF4 tenner på å bli dominert. Ellers skal du ikke se ifra at fru Butch på Bohus kan få seg en telefon -hvis- du finner på noe styggdom Edit: Før jeg blir hengt opp etter veggen av et visst fe og hennes lettskremte kjæreste, så er BDSM sært, selv om det ikke nødvendigvis ikke er noe galt med det Endret 12. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Gå tilbake, kjøp en matte eller noe, og finn ut om hun er ledig og interessert. NB: Samtale påkrevd. Tanken har streifet meg. Har klovnebilder av Marianne Aulie der, de er ganske kule. Hadde jeg bare hatt et sted å hende dem og en tusenlapp å svi av på ett. Og hatt baller til å snakke med henne. Jo da, men jeg føler vel at mine ting er mer sært enn alle andres, og det tenker vel kanskje alle andre også 10 bucks på at AltF4 tenner på å bli dominert. Ellers skal du ikke se ifra at fru Butch på Bohus kan få seg en telefon -hvis- du finner på noe styggdom Edit: Før jeg blir hengt opp etter veggen av et visst fe og hennes lettskremte kjæreste, så er BDSM sært, selv om det ikke nødvendigvis ikke er noe galt med det Har aldri prøvd, men tanken skremmer meg vel Og tanken på at du ringer er egentlig litt morsom, ettersom jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det selv. Har søkt på Rikke på Facebook da, uten å komme opp med noe Og ja, jeg er enig i at BDSM er sært. I hvert fall når det går over til slag og noe som ligner tortur for en uinvidd. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Noen ganger skulle jeg ønske jeg levde i et annet land enn Norge, pga sosialkulturen hvor fremmede konverserer generelt lite. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Lat som du kjenner alle, problem solved Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jepp. Etter å ha hørt fra moderen hvordan det er i USA for eksempel blir jeg litt misunnelig. Samtidig er det vel gjerne slik at om det hadde vært mer vanlig hadde det vel heller ikke hatt samme verdien Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Pfft, jeg er for tiden i to versjoner av SO1 samtidig. Enten så leker vi med portaler, eller så er jeg (og dermed nordmenn) parallelldimensjonalt sosiale Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) True dat. http://open.spotify.com/track/3pWBXfPNPdguEeoR24ctN4 Jeg har dilla. Den er for det første jævlig rå rent beatmessig, men teksten og ideen er jævlig latterlig også. Oh ffs, hvorfor lages det ikke navn på låtene fra Spotify her som på Innlegg? Endret 12. mai 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 I lold error. Noen av de få amerikanerne jeg har snakked med har føltes litt falske, men det er kanskje bare meg som er uvant. Oj, gjorde det det på innlegg? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja, for min del i hvert fall. Sjekk nå: http://open.spotify.com/track/3pWBXfPNPdguEeoR24ctN4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Bedre at du snakker med henne med pretexten av å kjøpe noe dilldall, enn at du gjør ting som å f.eks. vente til hun er ferdig på jobb for så å hoppe på henne ute på parkeringsplassen. Litt facebook-stalking som research er lov, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå