Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sånne jeg tenner på.

Nei da, hun var egentlig ikke så pen, jeg liker ikke nødvendigvis jenter som er bildepene. Jeg har enkelte småting som jeg finner dritsexy, og jeg tror de er sånn passe sære noen ganger. Skal ikke gå inn på det nå, men hun her brukte for eksempel veldig lite sminke og hadde løst hår, bare samlet i nakken, og hun var konsentrert om jobben så jeg kunne titte alt jeg ville. Faen ta, jeg må ha meg en kjæreste snart.

Lenke til kommentar

Jo da, men jeg føler vel at mine ting er mer sært enn alle andres, og det tenker vel kanskje alle andre også :p

10 bucks på at AltF4 tenner på å bli dominert.

Ellers skal du ikke se ifra at fru Butch på Bohus kan få seg en telefon -hvis- du finner på noe styggdom

Edit: Før jeg blir hengt opp etter veggen av et visst fe og hennes lettskremte kjæreste, så er BDSM sært, selv om det ikke nødvendigvis ikke er noe galt med det

Endret av Error
Lenke til kommentar

Gå tilbake, kjøp en matte eller noe, og finn ut om hun er ledig og interessert. NB: Samtale påkrevd.

Tanken har streifet meg. Har klovnebilder av Marianne Aulie der, de er ganske kule. Hadde jeg bare hatt et sted å hende dem og en tusenlapp å svi av på ett. Og hatt baller til å snakke med henne.

Jo da, men jeg føler vel at mine ting er mer sært enn alle andres, og det tenker vel kanskje alle andre også :p

10 bucks på at AltF4 tenner på å bli dominert.

Ellers skal du ikke se ifra at fru Butch på Bohus kan få seg en telefon -hvis- du finner på noe styggdom

Edit: Før jeg blir hengt opp etter veggen av et visst fe og hennes lettskremte kjæreste, så er BDSM sært, selv om det ikke nødvendigvis ikke er noe galt med det

Har aldri prøvd, men tanken skremmer meg vel :p Og tanken på at du ringer er egentlig litt morsom, ettersom jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det selv. Har søkt på Rikke på Facebook da, uten å komme opp med noe :p

Og ja, jeg er enig i at BDSM er sært. I hvert fall når det går over til slag og noe som ligner tortur for en uinvidd.

Lenke til kommentar

Bedre at du snakker med henne med pretexten av å kjøpe noe dilldall, enn at du gjør ting som å f.eks. vente til hun er ferdig på jobb for så å hoppe på henne ute på parkeringsplassen.

Litt facebook-stalking som research er lov, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...