Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så trist da. Er det noe spesielt som plager deg, om jeg kan spørre? Egentlig ikke, hadde bare en veldig dårlig dag i går. Var trøtt hele dagen, og i ille dårlig humør. Bestekompisen var på kino, og de andre i "gjengen" hadde et dataparty. Jeg satt hjemme aleine og så på tre filmer den kvelden. Også er det det at det aldri går noe med meg og jenter, men det er vel absolutt ingen klisjé når det kommer til 16-åringer Godt å se at det går bedre nå da. Trodde kanskje det var noe mer "alvorlig", som at du var skikkelig deprimert. Det med jenter kommer når det kommer. Du er enda ung og har god tid. @Cloudemyx: Du kan ikke drive på å rydde nå. Du skal spille Enda & Harvey Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Burde det ja. Er jo Collector's Edition med plakat og CD. Endret 7. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Soundtracket er kult, men det er bare 10 låter og de varer bare 30 min tilsammen! Vi har tre hunder. Den ene er en tispe på 11 år. De andre er en tispe på to og et halvt og en gutt på snart to. Nå har tispen løpetid, og gutten er helt på styr. Flyr rundt og piper og griner og er helt stresset. Vi må holde dem avstengt fra hverandre Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Vi har også 3 hunder. To tisper, en på 9 år og en på snart 4 år og en hannbikkje på 3 år (han har bursdag i dag faktisk!). Førstnevnte tispe har også løpetid nå. Vi er nødt til å holde de fraskilt, hannbikkja vår er blind (en sykdom som ligger til rasen og er arvelig), så da kan vi ikke få noe valpekull, ellers ender det bare opp med hunder som etterhvert blir blinde og det er ikke noe særlig gøy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så trist at han er blind da Kunne godt tenke meg et valpekull, men det går ikke når tispen er en Kleinspitz og gutten er en Eurasier. Alt for stor forskjell i størrelse på dem. Har lyst til å kjøpe en Eurasier-tispe en gang i fremtiden og få valper på dem da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Vet. Pappa skulle liksom bruke ham som gjeterhund, men det går jo ikke nå. Vi visste ikke at han ville bli blind og bare ett år etter han kom til oss, er han blind. De er begge nydelige hunder og det hadde blitt kjempefine valper. Mamma har lyst på Japansk spisshund eller en Dachs/Dvergdachs. De er fine de, men flere Border Collier hadde vært fint det også. Mamma kunne hatt et dusin hunder tror jeg og enda ikke hatt nok. Elsker de selv også, vet ikke hvor jeg hadde vært uten de. Endret 7. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Japansk Spisshund er flotte hunder. Det er forresten akkurat slik med min mor også. Hun kunne sikkert hatt 4-5 hunder om det var opp til henne. Tviler ikke på at hun kjøper en ny en når den på 11 (Newfoundlandshund) går bort. Nå er Eurasieren min så den tar jeg med meg når jeg flytter også, så da sitter hun på en måte igjen med bare en i fremtiden. Er veldig glad i hunder selv, og vet ikke selv hva jeg skulle gjort uten dem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Søstern og svogeren min hadde en kanindachs og en dvergdachs. Nydelige hunder. Ellers er det god terapi å late som fiendene mine i Mortal Kombat er Canal Digital. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nettet ditt er nede og du har canal digital som nettleverandør? Vi har Ventelo, og det er ikke spesielt bra det heller. Faktisk det verste vi har hatt. Ellers har det kommet et spill som lar deg drepe bin Laden. Rart at det ikke kom på konsoll først. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7624683 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ventelo er noe dritt. Vi har nett fra Telenor og jeg synes det er bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Å jobbe en hel natt med skoleoppgave er ganske kjipt. Å få skryt og veldig god respons på nevnte arbeid som ikke eksisterte for litt over 12 timer siden når man presenterer i søvnløs tilstand er priceless. God natt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Stop crying bitch the real world's gonna eat you alive! Endret 9. mai 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Viste seg at det var routeren som var død. Får ny på torsdag, har fått låne sånn mobilt bredbånd av en kamerat ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Godt å ha deg tilbake igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Takk. La oss feire! http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Haha. Fin den der. Jeg lurer på hva vi hadde gjort hvis internett og mobiltelefoner forsvant over natta? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da måtte vi lest aviser, sett nyhetene på tv og sendt opp røyksignaler for å kommunisere med hverandre Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eventuelt tatt i bruk fasttelefoner Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor mange nummer til kameratene dine har du i hodet? De aller fleste av mine kamerater har ikke en gang hustelefon. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Folk ville gått gatelangs i villrede. Det nærmeste vi kommer The Walking Dead. Det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå