Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Så trist da. Er det noe spesielt som plager deg, om jeg kan spørre?

Egentlig ikke, hadde bare en veldig dårlig dag i går. Var trøtt hele dagen, og i ille dårlig humør. Bestekompisen var på kino, og de andre i "gjengen" hadde et dataparty. Jeg satt hjemme aleine og så på tre filmer den kvelden.

Også er det det at det aldri går noe med meg og jenter, men det er vel absolutt ingen klisjé når det kommer til 16-åringer :p

Godt å se at det går bedre nå da. Trodde kanskje det var noe mer "alvorlig", som at du var skikkelig deprimert. Det med jenter kommer når det kommer. Du er enda ung og har god tid.

@Cloudemyx: Du kan ikke drive på å rydde nå. Du skal spille Enda & Harvey :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soundtracket er kult, men det er bare 10 låter og de varer bare 30 min tilsammen!

Vi har tre hunder. Den ene er en tispe på 11 år. De andre er en tispe på to og et halvt og en gutt på snart to. Nå har tispen løpetid, og gutten er helt på styr. Flyr rundt og piper og griner og er helt stresset. Vi må holde dem avstengt fra hverandre :p

Lenke til kommentar

:wow:

Vi har også 3 hunder. To tisper, en på 9 år og en på snart 4 år og en hannbikkje på 3 år (han har bursdag i dag faktisk!). Førstnevnte tispe har også løpetid nå. Vi er nødt til å holde de fraskilt, hannbikkja vår er blind (en sykdom som ligger til rasen og er arvelig), så da kan vi ikke få noe valpekull, ellers ender det bare opp med hunder som etterhvert blir blinde og det er ikke noe særlig gøy. :(

Lenke til kommentar

Vet. :(

Pappa skulle liksom bruke ham som gjeterhund, men det går jo ikke nå. Vi visste ikke at han ville bli blind og bare ett år etter han kom til oss, er han blind. De er begge nydelige hunder og det hadde blitt kjempefine valper.

Mamma har lyst på Japansk spisshund eller en Dachs/Dvergdachs. De er fine de, men flere Border Collier hadde vært fint det også. Mamma kunne hatt et dusin hunder tror jeg og enda ikke hatt nok. Elsker de selv også, vet ikke hvor jeg hadde vært uten de.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Japansk Spisshund er flotte hunder. Det er forresten akkurat slik med min mor også. Hun kunne sikkert hatt 4-5 hunder om det var opp til henne. Tviler ikke på at hun kjøper en ny en når den på 11 (Newfoundlandshund) går bort. Nå er Eurasieren min så den tar jeg med meg når jeg flytter også, så da sitter hun på en måte igjen med bare en i fremtiden. Er veldig glad i hunder selv, og vet ikke selv hva jeg skulle gjort uten dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...