Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er jo selvfølgelig et spørsmål som man kan stille seg selv, men gutta i BioWare har nok like lyst til å tjene penger som EA, så jeg tror ikke det har så mye å si "in the end of the day". Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som jobber på derp(game)stop her? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har jobbet der en liten periode. Ikke sikkert jeg kan hjelpe, men hva lurer du på? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Etter Dragon Age 2 mistet jeg litt troen på BioWare, og ser ut som den troen ikke vil bli funnet igjen. Litt synd egentlig, for de har laget mange gode spill. Får bare satse på at noen nye, flinke utviklere tar plassen deres Kva? Så viss ME3 blir den beste Action-RPGen som nokonsinne er eller blir laga, så vil du likevel ikkje få trua tilbake på dei? Viss du ikkje meinte det, så er det rart å miste trua på dei no, når dei slepp det som kanskje er den største tittelen deira nokonsinne om under eit år. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Her var vi hårsåre... Han hverken sa eller hintet til at han ikke vil "få tilbake troen igjen" hvis spillet blir bra. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 ...og ser ut som den troen ikke vil bli funnet igjen... Kanskje eg misforstod denne setninga da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-04-mass-effect-3-tweaked-for-larger-market ME2 var jo ikke mainstream nok B) I følge linken skal de gjøre ME3 enda mer mainstream enn ME2 (lurer på hvordan det er mulig, men det er nå en annen ting), og på bakgrunn av det antok jeg at de kommer til å følge det de gjorde i Dragon Age 2. Jeg sa aldri at det var sikkert, men at det er en veldig reell sjanse for det, antok jeg at jeg ikke vil like ME3. Take a chill pill, and enjoy the ride Endret 5. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 I ME3 slipper du altså å velge evner selv, og hvis du ikke liker dialog kan du bare trykke på awesome-knappen for å kle av teammeddlemmer av motsatt kjønn? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Eller kanskje det rett og slett blir en film. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nja, litt av greien er jo at folk skal føle seg connected the awesome, så man må iallefall ha illusjonen av å skyte selv. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Nja, litt av greien er jo at folk skal føle seg connected the awesome, så man må iallefall ha illusjonen av å skyte selv. Real time events? Edit: Endret 5. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har jeg vært i begravelse, og etterpå samlet vi oss og spiste smørbrød og kake. En fin begravelse. Nå har jeg lyst til å spille noe, men vet ikke hva. Burde fått spilt noen av X360-spillene som har hopet seg opp. Så da står det mellom Vanquish, Afro Samurai og Spiderman: Shattered Dimensions. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg skal spille litt Borderlands før det blir øl og taco i finværet. Fin start på helgen. Noen som har noen spennende planer for helgen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sitte hjemme alene og deppe. Kan ikke huske å ha følt meg så tragisk som jeg føler meg nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så trist da. Er det noe spesielt som plager deg, om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Er film på Canal+ Action som heter Wrong Turn - Left for Dead. Ser sånn passe lol ut. XD Endret 7. mai 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg skal spille litt Borderlands før det blir øl og taco i finværet. Fin start på helgen. Noen som har noen spennende planer for helgen? Mortal Kombat! Faen det er kult http://www.youtube.com/watch?v=eH6FuBiQxu4 Ellers skal jeg videreføre mitt hat for Canal Digital. Møkkafolk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Så trist da. Er det noe spesielt som plager deg, om jeg kan spørre? Egentlig ikke, hadde bare en veldig dårlig dag i går. Var trøtt hele dagen, og i ille dårlig humør. Bestekompisen var på kino, og de andre i "gjengen" hadde et dataparty. Jeg satt hjemme aleine og så på tre filmer den kvelden. Også er det det at det aldri går noe med meg og jenter, men det er vel absolutt ingen klisjé når det kommer til 16-åringer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Pizza er blitt spist og jeg er varm av en eller annen grunn. Rommet er litt ryddigere og nyvasket tøy er lagt der det hører hjemme. Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette og rydde og ommøblere litt på rommet, eller gjøre noe annet. Brækhus vant boksekampen i kveld også. Kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå